Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Шумоизолация
В нашите коли такава на практика липсва, освен ватените кечета на пода (които повечето хора не се знае защо махат). Нека тук всеки, който се е занимавал с това да сподели какво е правил и какъв е ефекта.
Аз на трабанта му намазах отвътре пода, вратите, задните калници и задния капак с боди 910.Само за пода са необходими около 2 кутии по 7лв мисля че бяха. Намалява вибрациите и предпазва от ръжда. Сложих по 2 кечета едно върху друго на пода. Във вратите залепих стероопор. Под предния капак, на тавана, на частта от задните калници, която се намира в багажника и на задния капак залепих пеноизолация, покрита с алуминиево фолио. Струва 15-16лв квадрата от бриколаж. След всичко това трабанта е в пъти по-тих от преди. Дрънчи ми по-малко от баса.
|
Четвъртък, 14.02.2008 г. 21:28 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
ще моееееееее ли да кажеш колко ти е излязло всичко?
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Четвъртък, 14.02.2008 г. 22:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Така по отделно незнам кое парче колко, но си пиша на едно място разходите по колата - Боди - 40лв, пеноизолацията 65лв. Втория слой кечета ми ги подари Shotik.
|
Четвъртък, 14.02.2008 г. 22:53 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Понякога шумът изморява много повече от самото каране, а и шумоизолацията се явява и един вид топлоизолация.
|
Събота, 16.02.2008 г. 02:28 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Мда, с изолацията ме изморява в пъти по-малко, преди за 150км бях тотално размазан. За шума е ясен въпроса - ако няма пари - кечета, ако има - пореста изолация. Какво обаче може да се направи по въпроса с тресенето и вибрациите (освен мазане с боди)?
|
Събота, 16.02.2008 г. 19:12 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Ми може би по-меки тампони за скоростната кутия и двигателя. Откакто смених тампона на скоростната кутия на единия Вартбург толкова се тресе цялата кола че направо ми се размества огледалото за обратно виждане
|
Събота, 16.02.2008 г. 19:22 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Скоро ще ви кажа тампони от какво (свявстно) стават на тия варели.Оригиналните не струват.Твърди са.А и в тампоните е намерил дом източногерманския гений-представялват едно парче гума,без нищо вътре.Нормалните...имат в гумата затворена една пружина.Даже има и такива,дето са регулируеми на твърдост.Т.е. тук си зависим от твърдоста на гумата.Дори руснаците навремето не са си позволили да сътворят подобно безумие,ами са си сложили пружина.Започвам да се убеждавам,че легендата,дето твърдеше,че Вартбурга и Трабанта умишлено са направени по-гадни от ладата...е вярна.
|
Събота, 16.02.2008 г. 19:54 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
А унгарския гений е още по-напред. Техните тампони са от още по твърда гума.... Ако намериш тампони от някоя нормална кола дето да стават - веднага ги слагам.
|
Събота, 16.02.2008 г. 20:21 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Просто са от гадна гума и инерционните сили при тресенето на мотора са по-малки от съпротивлението,което оказва гумата.
Казано по-просто...вземи си кола с по-тежък мотор и ползвай същите тампони... )
|
Събота, 16.02.2008 г. 20:35 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Точно унгарски сложих аз. Пълен ад са тия тампони, тресе и бучи 3 пъти повече от преди. Преди да сложа този тампон един майстор ми беше сложил оригинален, но много стар тампон колкото да изкарам докато си купя нов. Още съжалявам че не си останах с него докато съвсем се скапе. Нищо общо нямаше с унгарския.
|
Събота, 16.02.2008 г. 21:12 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Още като го купих,предио много мнго години,се заех да намаля шума в Траби.На тавана залепих дунапрен (в соц. времето друго немаше), а върху дунапрена един материал дето го лепяха по стените.Имаше невероятен ефект.Също налепих по-дебел дунапрен кем педалите ,отпред.Това на тавана още не се е разлепило.
|
Неделя, 17.02.2008 г. 09:53 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
В Русе има професионален сервиз за тапицерии на коли(има сертификат на Порше за качество). Слага таванни тапицерии като на Wartburg и Lada,но са нужни специални телчета за захващане. Цена 100лв.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Вторник, 06.01.2009 г. 20:08 ч., променена общо 3 пъти
|
Петък, 29.02.2008 г. 23:08 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Абе хора корка ,като шумоизолация ще действа ли.
Защото онзи ден в бриколажа видях едно пликче с 20 парчета дебели около 5 мм квадратни 30 см страната.
И ми привлякоха очите .Мисля да ги налепя по ламаринената стена зад таблото от вътрешна страна .
Какво ще кажете ?
|
Понеделник, 17.03.2008 г. 11:03 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Не пречи да опиташ,
А за тампоните - на Мерцедесите тампоните на двигателя (или поне единия тампон) имат вградено амортисьорче. Цената не я знам, ама мога да питам.
|
Понеделник, 17.03.2008 г. 11:29 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Корка е добър шумоизолатор , да . Често срещано явление е вътрешната изолация на апартамент с корк. Много звукозаписни сдудия също са с коркова изолация , там обаче се цели и по добро разпределение на звука .
Корка намалява звука с 18 db при 3 mm дебелина , но за да постигнеш това трябва да облепиш доста голям процент от колата.
Човешкото ухо не усеща право пропорционално и намаление на звука с 10 децибела ще се усетят като намаление наполовина.
Така че действай смело
_________________
|
Понеделник, 17.03.2008 г. 12:05 ч. |
|
|