Как се познава дали работи на един цилиндър?
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Не е нормално. На моя трабант капе само при брутално изфосиране+смукач при гасене. Само при смукаче не капе. Кой ти прави центровката - на уред ли я е правил или на око?
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 23:34 ч. |
|
|
mimoz@
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 18:31 ч. Мнения: 31 Местоположение: Русе
|
да се доуточним -не става въпрос за маркучето от карбуратора а малко по назад някъде под първи цилиндър Остава малко петно не капи постоянно Възможно ли е да е избила гарнитурата на самия цилиндър От маркучето капе но рядко проблема е в иглата Центровкото ми е правена с апарат
_________________ Жената зад волана е като звездата в небето Ти нея я виждаш-тя тебе не
|
Петък, 28.03.2008 г. 20:29 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Възможно е да е издухана гарнитура, но по-вероятно е връзката между главата и цилиндъра или между цилиндъра и картера да е хлабава. Аз тия болтове колкото и зверски да ги натягам, след няколко месеца пак има за стягане. Омасляването на цилиндъра е изключително опасно, защото се влошава топлоотделянето и лятото може да прегрее без да усетиш. Трябва да се прегледат всички връзки, ако след стягане пак тече - да се смени гарнитура и ако цилиндъра е много омаслен да се изчисти с четка, кореселин и парцал.
|
Петък, 28.03.2008 г. 21:40 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Милена,защо не се обърнеш към майстор Добрин или Гришата?
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Събота, 29.03.2008 г. 01:12 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Най-сигурният начин да разбереш дали работи на един цилиндър е при работещ двигател да извадиш едната лула - по-топлата.
Ако двигателят изгасне - значи със сигурност работи на един цилиндър. Ако си нацелил лулата на неработещия цилиндър, няма да има промяна - ще продължи да работи все толкова лошо, колкото и преди проверката. Ако след изваждането на лулата двигателят продължи да работи, но по-неравномерно, свали оборотите и се мъчи да изгасне, и двата цилиндъра са работили. При тази проверка внимавай да не те шибне високото - желателно е да хванеш лулата поне през два пласта сух парцал, особено ако е метална, каквито са оригиналните на Трабант.
|
Вторник, 20.05.2008 г. 17:59 ч. |
|
|
Stefoto891
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 04.05.2008 г. 23:55 ч. Мнения: 39 Местоположение: София
Skype: stefoto891
Automobile: Трабант 600
|
И аз имах такъв проблем: начи като почнеш - провери кабелите от бобините към свеща, самате свещи, и ако пак не стаа виж центровката. А може да е и от бобините.
На мен ми беше от кабелите.
|
Сряда, 21.05.2008 г. 09:27 ч. |
|
|