Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Как се познава дали работи на един цилиндър? 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Не е нормално. На моя трабант капе само при брутално изфосиране+смукач при гасене. Само при смукаче не капе. Кой ти прави центровката - на уред ли я е правил или на око?


Четвъртък, 27.03.2008 г. 23:34 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 18:31 ч.
Мнения: 31
Местоположение: Русе
Мнение 
да се доуточним -не става въпрос за маркучето от карбуратора а малко по назад някъде под първи цилиндър Остава малко петно не капи постоянно Възможно ли е да е избила гарнитурата на самия цилиндър От маркучето капе но рядко проблема е в иглата Центровкото ми е правена с апарат

_________________
Жената зад волана е като звездата в небето Ти нея я виждаш-тя тебе не


Петък, 28.03.2008 г. 20:29 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Възможно е да е издухана гарнитура, но по-вероятно е връзката между главата и цилиндъра или между цилиндъра и картера да е хлабава. Аз тия болтове колкото и зверски да ги натягам, след няколко месеца пак има за стягане. Омасляването на цилиндъра е изключително опасно, защото се влошава топлоотделянето и лятото може да прегрее без да усетиш. Трябва да се прегледат всички връзки, ако след стягане пак тече - да се смени гарнитура и ако цилиндъра е много омаслен да се изчисти с четка, кореселин и парцал.


Петък, 28.03.2008 г. 21:40 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение 
Милена,защо не се обърнеш към майстор Добрин или Гришата?

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Събота, 29.03.2008 г. 01:12 ч.
Профил YIM WWW
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Най-сигурният начин да разбереш дали работи на един цилиндър е при работещ двигател да извадиш едната лула - по-топлата.
Ако двигателят изгасне - значи със сигурност работи на един цилиндър. Ако си нацелил лулата на неработещия цилиндър, няма да има промяна - ще продължи да работи все толкова лошо, колкото и преди проверката. Ако след изваждането на лулата двигателят продължи да работи, но по-неравномерно, свали оборотите и се мъчи да изгасне, и двата цилиндъра са работили. При тази проверка внимавай да не те шибне високото - желателно е да хванеш лулата поне през два пласта сух парцал, особено ако е метална, каквито са оригиналните на Трабант.


Вторник, 20.05.2008 г. 17:59 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Неделя, 04.05.2008 г. 23:55 ч.
Мнения: 39
Местоположение: София
Skype: stefoto891
Automobile: Трабант 600
Мнение 
И аз имах такъв проблем: начи като почнеш - провери кабелите от бобините към свеща, самате свещи, и ако пак не стаа виж центровката. А може да е и от бобините.
На мен ми беше от кабелите. :)


Сряда, 21.05.2008 г. 09:27 ч.
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов