Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
Стефан7
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 02.09.2011 г. 12:10 ч. Мнения: 8 Местоположение: гр. Троян
Skype: Stefan_Kazandjiev
Automobile: Варбург 1,3
|
Проблем с Варбург 1,3
Здравейте фенове на соц немските возила Притежавам варц 1,3 от 2 години монтирах му газова и мога да се похваля че не сьм карал по икономична кола до момента може би това са един от плюсовете че все още ги има по пьтищата ни. Независимите спирачки според мен са удобство защото по инерция можеш да изгасиш двигателя и така е още по икономична возията. На газ обикновено ми изгаря от 8 максимум 10 ст на километьр. Но молко се поразточих в обясненията всьшност моля за сьвет получава се тропане в синхрон сьс скороста независимо дали сьм на завой или не то ко има и е отчетливо смених вьтрешното каре което е сьставено от три иглини лагера но уви проблема си остана. Намаля малко шума и след половин година пак се разтропа с пьлна сила. Според мен вьв вьншните карета няма проблем защото тропането е еднакво както в завой така и направо. Ако някой е имал сходен проблем ще се радвам да обменим опит.
|
Вторник, 25.06.2013 г. 08:48 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Проблем с Варбург 1,3
Колега,виж двете вътрешни карета-проблема е в едно от тях,или в двете!
|
Вторник, 25.06.2013 г. 09:52 ч. |
|
|
1,3
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч. Мнения: 72 Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
|
Re: Проблем с Варбург 1,3
Колега,проблема е в чашките където влиза карето.От опит ти го казвам,че до като не ги смениш ще е така.Тропането се е увеличило отново защото пак е разбито карето,друго да сложиш пак ще е така след време.За съжаление има само някакви унгарски и то напластявани не се знае и те колко карат.Това им е слабо място на тези машини.
|
Вторник, 25.06.2013 г. 21:44 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Проблем с Варбург 1,3
Колегата е прав. Проблема ти най-вероятно е в планетните колела. Хубавото в случая, е, че освен унгарските имаш и друг вариант - оригинални чешки от Шкода Фаворит. Разходи се до някой Шкода магазин и разпитай за цени. Разликата единствено е в това, че външният диаметър на шкодовите планетни колела е по-малък и трябва да си вземеш и шкодов маншон.
Успех!
|
Петък, 26.07.2013 г. 04:26 ч. |
|
|
Alehandro
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч. Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
|
Re: Проблем с Варбург 1,3
Стефчо,ас лично с вартбург 1.3 не сам запознат,но виждам че хвалиш независимите спирачки.Какво имаш предвид под независими,че нямат усилвател ли? Дори и да не изключиш по инерция,ако си набрал скорост и има6 над определените обороти и дроселната клапа е затворена колата минава в режим на принудителен празен ход,едно клапанче спира притока на гориво и мотора служи като моторна спирачка.Пак ти казвам не сам запоснат с 1,3 ама провери в някоя книжка или питаи колеги дали има тази екстра.
_________________ Wartburg-der beste Zweitaktwagen
|
Понеделник, 25.11.2013 г. 00:03 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|