Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Проблем с Варбург 1,3 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 02.09.2011 г. 12:10 ч.
Мнения: 8
Местоположение: гр. Троян
Skype: Stefan_Kazandjiev
Automobile: Варбург 1,3
Мнение Проблем с Варбург 1,3
Здравейте фенове на соц немските возила
Притежавам варц 1,3 от 2 години монтирах му газова и мога да се похваля че не сьм карал по икономична кола до момента може би това са един от плюсовете че все още ги има по пьтищата ни.
Независимите спирачки според мен са удобство защото по инерция можеш да изгасиш двигателя и така е още по икономична возията.
На газ обикновено ми изгаря от 8 максимум 10 ст на километьр.
Но молко се поразточих в обясненията всьшност моля за сьвет получава се тропане в синхрон сьс скороста независимо дали сьм на завой или не то ко има и е отчетливо смених вьтрешното каре което е сьставено от три иглини лагера но уви проблема си остана.
Намаля малко шума и след половин година пак се разтропа с пьлна сила. Според мен вьв вьншните карета няма проблем защото тропането е еднакво както в завой така и направо. Ако някой е имал сходен проблем ще се радвам да обменим опит.


Вторник, 25.06.2013 г. 08:48 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Проблем с Варбург 1,3
Колега,виж двете вътрешни карета-проблема е в едно от тях,или в двете!


Вторник, 25.06.2013 г. 09:52 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч.
Мнения: 72
Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
Мнение Re: Проблем с Варбург 1,3
Колега,проблема е в чашките където влиза карето.От опит ти го казвам,че до като не ги смениш ще е така.Тропането се е увеличило отново защото пак е разбито карето,друго да сложиш пак ще е така след време.За съжаление има само някакви унгарски и то напластявани не се знае и те колко карат.Това им е слабо място на тези машини. [smilie=2beers]


Вторник, 25.06.2013 г. 21:44 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Проблем с Варбург 1,3
Колегата е прав. Проблема ти най-вероятно е в планетните колела.
Хубавото в случая, е, че освен унгарските имаш и друг вариант - оригинални чешки от Шкода Фаворит. Разходи се до някой Шкода магазин и разпитай за цени. Разликата единствено е в това, че външният диаметър на шкодовите планетни колела е по-малък и трябва да си вземеш и шкодов маншон.

Успех!


Петък, 26.07.2013 г. 04:26 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч.
Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
Мнение Re: Проблем с Варбург 1,3
Стефчо,ас лично с вартбург 1.3 не сам запознат,но виждам че хвалиш независимите спирачки.Какво имаш предвид под независими,че нямат усилвател ли? Дори и да не изключиш по инерция,ако си набрал скорост и има6 над определените обороти и дроселната клапа е затворена колата минава в режим на принудителен празен ход,едно клапанче спира притока на гориво и мотора служи като моторна спирачка.Пак ти казвам не сам запоснат с 1,3 ама провери в някоя книжка или питаи колеги дали има тази екстра.

_________________
Wartburg-der beste Zweitaktwagen


Понеделник, 25.11.2013 г. 00:03 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов