Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Монтиране на калници. 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Монтиране на калници.
Абе правил съм го и аз това упражнение с винтовете към купето, но си иска хубава, здрава отвертка. А и по спомени дали през годините нямаше винтове за плоска и за кръстата отвертка :?:

_________________
Изображение


Вторник, 03.07.2012 г. 21:49 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Монтиране на калници.
Нов трабантов панел преди да се боядиса има доста подготовка. Същото важи и за употребявани, които са изжулени от заводската боя и т.н.

Първо се пръска новата подготвена кафява повърхност на панела с пластификатор/пластификс ( това е безцветна основа за пластмаси преди шприц) , след него се пръска задължително двукомпонентен шприц кит ( такъв с втвърдител), после вече е боята.
Като преди всяко пръскане на каквото и да било повърхноста се минава с шкурка, в съответствие с предписаното за съответния продукт. Това с пластификатора ми го препоръча бояджия, НО съм виждал доста трабанти с нови панели, при които това покритие е пропуснато и пак няма проблеми. :? Зависи си от самия шприц кит и неговите характеристики. Избягвайте употребата на еднокомпонентен шприц ( такъв без втвърдител ), аз сега бера ядове от него, понеже не захваща на нов панел !

Винтовете към колонката досега не съм можел да развия с нормална отверка, за там си трябва ударна отверка. Това приспособление представлява общо взето едно длето, което при удър с чук си завърта основата, на която пък има съответния накрайник. Тук съществува опастност да счупиш болта в колонката, тъй като може да си е ръждясал вътре и тогава почват филмите. От друга страна пък като развиеш 4-те болта във вратата после е голяма играчка да я нагласиш в полужение, при което да си се затваря нормално.
Всеки го прави така, както му е най-лесно.

Щифтовете от пантите излизат най-лесно, когато колата е на повече километри и съответно в щифта има повече луфт, в следствие на по-честата употреба. Така например на стария ми Трабант успях да сваля тези от шофьорската врата без проблем, а тези на пасажерската не успях да избия.


Вторник, 03.07.2012 г. 22:40 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Сряда, 25.04.2012 г. 23:01 ч.
Мнения: 39
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Монтиране на калници.
Пробвах с ударна отверка и нищо.Достраша ме да блъскам зверски силно с голям чук и отвих гайките във вратата.Щифтовете също не можах да избия на този етап понеже са ръждясали.


Сряда, 04.07.2012 г. 16:47 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Монтиране на калници.
С ударна отвертка не може да не се отвият. Е трябва по-силничко да се удари :)
ivanski защо не направиш една тема, в която да събереш това, което си писал досега за монтиране и боядисване на панелите.. Ще е полезно за всички, които тепърва се сблъскват с проблема...

_________________
Изображение


Сряда, 04.07.2012 г. 16:54 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов