Хайде и малко street racing
Автор |
Съобщение |
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
да да.. има доста свидетели.. 2/3 гонки го изядох
_________________
|
Четвъртък, 25.09.2008 г. 21:50 ч. |
|
|
sonny
Бие лошо.
Регистриран на: Четвъртък, 10.04.2008 г. 22:13 ч. Мнения: 43
|
|
Петък, 26.09.2008 г. 13:55 ч. |
|
|
2TfeN
Луд с Вартбург
Регистриран на: Петък, 23.05.2008 г. 15:11 ч. Мнения: 77 Местоположение: ПЛЕВЕН
Skype: xelikopter353
Automobile: WR-353
|
победа за сивия трабант
фията издиша
_________________ http://www.vbox7.com/play:123c65e4
2t-IFA___RaCinG___PleVeN___-IFA-2t
|
Петък, 26.09.2008 г. 16:05 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Е мноо ясно че ще издиша, тия фиатчета като динамика не могат да се сравнят с трабанта, никой път. Все пак 2т си е 2т
Но като максимална скорост може(в някои случаи) да вдигнат 5 до 10км повече.
|
Петък, 26.09.2008 г. 16:35 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Само едно мъничко уточнение
На тази среща на Дани Фичото прави първи километри от основен ремонт и е било без прогонени карбуратор и запалване, а колко се е напинял, нямам представа. Пък и като гледам са броня в броня в дъното на кадъра.
Иначе и аз мисля, че 2Т ще има малко предимство на старта Все пак е с 2 коня по-мощно
ПП- като го събудя от дългогодишен сън, ще си устроим една джорджинка Да си ги премерим преди да е станало 40 коня
ПП2- едно показно http://vbox7.com/play:df44cfb9
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Петък, 26.09.2008 г. 17:38 ч. |
|
|
TRABI_BS
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч. Мнения: 107 Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
|
Re: Хайде и малко street racing
форд ка орион гранада опел аскона
_________________ STREET RASING TEAM BS
|
Сряда, 30.11.2011 г. 21:26 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Хайде и малко street racing
Колега дай малко спецификации на тези фиатчета, Кубатура на двигателя, конски сили , особености на двигателя.Винаги са ми били симпатични.Тази анимация на профила ти от такава машина ли е.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Четвъртък, 01.12.2011 г. 10:43 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Хайде и малко street racing
Това е може би единствената кола в класа на Трабанта.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 05.12.2011 г. 00:12 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Хайде и малко street racing
Запорожец ЗАЗ-968A Запорожец ЗАЗ-966, ЗАЗ-968А и ЗАЗ-968М [редактиране] Запорожец ЗАЗ-968М
„Запорожец ЗАЗ-966“ се произвежда от 1967 до 1974 година, моделът ЗАЗ-968А от 1972 до 1978 година и моделът ЗАЗ-968М от 1972 до 1994 година.
Брой врати - 2 Брой места - 4-5 Двигателен мост - заден Двигател - 4 цилиндров, карбураторен, V- образен с възд. охлаждане Мощност максимална - МеМЗ-968З - 41 hp; МеМЗ-968ГЕ - 45 hp; МеМЗ-968БЕ - 50 hp Работен обем - 1197 cm3 Дължина - 3 765 mm Ширина - 1 490 mm Височина - 1 400 mm Пътен просвет - 185 mm Маса празен - 750 kg Маса с максимален товар - 1 200 kg Натоварване преден мост - 300 kg Натоварване заден мост - 900 kg Ускоряване 0-100 km/h - 32 s Разход гориво - 6,5 l ( при 90 km/h ) Разход гориво за отопление - 0,85 l/h от Уикипедия
тва ако е вярно би трябвало Трабанта да бие на старта въпреки че заза е с почти два пъти по мощен мотор
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Понеделник, 05.12.2011 г. 23:17 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Хайде и малко street racing
Абее ЗАЗ-ката е мудна , трабанта ще ускори много по бързо и ще дръпне. Доколкото съм чул двигателя на ЗАЗ първоначално не е бил смятан да бъде за кола , а ми за стартер на по-голям двигател за кораб... ,нооо това са само слухове.
Май баничарките , като рено експрес нямат шанс срещу трабса?
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Четвъртък, 08.12.2011 г. 02:27 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Хайде и малко street racing
Проблема е, че всички сравняват с някоя случайна кола. Примерно моя поддържан Трабант някога е дръпнал някога руска кола на някой дядо, дето си товари бурканите. Отговор на въпроса може да се получи само на някой общ събор на форумите
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 08.12.2011 г. 14:12 ч. |
|
|
Wartburgman
Кара стар Wartburg
Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч. Мнения: 293 Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
|
Re: Хайде и малко street racing
Зависи от Асконата имам 1.8i 115 коня ако искаш да ги пробва ме
|
Четвъртък, 08.12.2011 г. 14:15 ч. |
|
|
TRABI_BS
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч. Мнения: 107 Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
|
Re: Хайде и малко street racing
нямам ништо против да ги пробваме , до 120 моя траб ще е като нормална кола ,след 120 всичко друго ще го бие SMART-той май беше 890куб и може и него да биеш с трабс
_________________ STREET RASING TEAM BS
|
Петък, 09.12.2011 г. 00:02 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Хайде и малко street racing
И най-дръгливият Смарт ще е по-бърз от Трабант Първо мощността и въртящият момент са му два пъти повече (при сходно тегло), второ е с турбо и трето е с 6 скорости... Да не говорим за останалото. От 0-100 е доста под 20 сек., а максималната над 135... Да гледаме малко по-реално. Иначе 126 в най-популярната си модификация е двуцилиндрова четиритактова задноразположена въздухарка. 650 кубика, 24 коня при 4500об., 41Нм на 3000 и таван на оборотите около 5500, което е на около 120км/ч. Всичко това изглежда доста трабантско, както и теглото, което наистина го прави съпоставим съперник. Може на дълъг път да поддърж през цялото време 90-100 без проблеми. Разходът е около 5л. На градско достига до 5.5л, а на извън градско до 4л. Първа скорост не е синхронизирана и е слабо място, втора е доста динамична, а трета и четвърта са безбожно дълги. Всъщност 4-та си е направо 5-а, но ако и 3-а беше разбита на две по-къси... Окачването е независимо, отзад на пружини, отпред на напречен листов ресор, който е и долен носач. Спирачките - пълен барабанлия... Общо взето това е. Карбураторът е тъп пулверизатор, няма ускорителна помпа. Гърнето е глупава конструкция, която саботира високите обороти. След 1994-а е с безконтактно електронно запалване и вакуумен регулатор. Има и с катализатор. Произвежда се до 2000-та година (от 1973 в Полша, а в Италия от 1972 до 1979, когато излиза Панда). Днес в същия завод се прави новият 500. Някои ентусиазирано се хвалят как им вдига 140 по километраж, пълни го, но това е чиста фантастика. Оборотомерите биха разочаровали мнозина рацери Да, подписът ми е от такъв двигател, само че върти в обратна посока, както е на Панда 30 (ъпгрейднат 126 двигател с 30 коня на 5500об.). Поздрав!
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Петък, 09.12.2011 г. 01:21 ч. |
|
|
TRABI_BS
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч. Мнения: 107 Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
|
Re: Хайде и малко street racing
_________________ STREET RASING TEAM BS
|
Петък, 09.12.2011 г. 01:30 ч. |
|
|