Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Хайде и малко street racing 
Автор Съобщение
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
ivan написа:
Надявай се ......голфа 1.6 бяга много......


да да.. има доста свидетели.. 2/3 гонки го изядох :lol:

_________________
Изображение


Четвъртък, 25.09.2008 г. 21:50 ч.
Профил ICQ
Бие лошо.
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 10.04.2008 г. 22:13 ч.
Мнения: 43
Мнение 
Я тука SuperV кво е щракнал http://vbox7.com/play:7f235d82


Петък, 26.09.2008 г. 13:55 ч.
Профил
Луд с Вартбург
Аватар

Регистриран на: Петък, 23.05.2008 г. 15:11 ч.
Мнения: 77
Местоположение: ПЛЕВЕН
Skype: xelikopter353
Automobile: WR-353
Мнение 
sonny написа:
Я тука SuperV кво е щракнал http://vbox7.com/play:7f235d82


победа за сивия трабант
фията издиша [smilie=boff]

_________________
http://www.vbox7.com/play:123c65e4

2t-IFA___RaCinG___PleVeN___-IFA-2t


Петък, 26.09.2008 г. 16:05 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Е мноо ясно че ще издиша, тия фиатчета като динамика не могат да се сравнят с трабанта, никой път. Все пак 2т си е 2т :twisted:
Но като максимална скорост може(в някои случаи) да вдигнат 5 до 10км повече.


Петък, 26.09.2008 г. 16:35 ч.
Профил
Гост-музикант
Аватар

Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 75
Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
Мнение 
[smilie=respect]

Само едно мъничко уточнение :!:

На тази среща на Дани Фичото прави първи километри от основен ремонт и е било без прогонени карбуратор и запалване, а колко се е напинял, нямам представа. Пък и като гледам са броня в броня в дъното на кадъра.

Иначе и аз мисля, че 2Т ще има малко предимство на старта :wink: Все пак е с 2 коня по-мощно ::kuku-racer::

ПП- като го събудя от дългогодишен сън, ще си устроим една джорджинка [smilie=sexxy] Да си ги премерим [smilie=thumbsup] преди да е станало 40 коня :wink: [smilie=inlove]


ПП2- едно показно http://vbox7.com/play:df44cfb9

_________________
Бай Фичо - ега ти пауъра!!!Изображение
Изображение


Петък, 26.09.2008 г. 17:38 ч.
Профил ICQ WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч.
Мнения: 107
Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
Мнение Re: Хайде и малко street racing
форд ка орион гранада опел аскона 8)

_________________
STREET RASING TEAM BS

Изображение


Сряда, 30.11.2011 г. 21:26 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Хайде и малко street racing
Колега дай малко спецификации на тези фиатчета, Кубатура на двигателя, конски сили , особености на двигателя.Винаги са ми били симпатични.Тази анимация на профила ти от такава машина ли е.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Четвъртък, 01.12.2011 г. 10:43 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Хайде и малко street racing
Това е може би единствената кола в класа на Трабанта.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 05.12.2011 г. 00:12 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Хайде и малко street racing
Запорожец ЗАЗ-968A
Запорожец ЗАЗ-966, ЗАЗ-968А и ЗАЗ-968М [редактиране]
Запорожец ЗАЗ-968М

„Запорожец ЗАЗ-966“ се произвежда от 1967 до 1974 година, моделът ЗАЗ-968А от 1972 до 1978 година и моделът ЗАЗ-968М от 1972 до 1994 година.

Брой врати - 2
Брой места - 4-5
Двигателен мост - заден
Двигател - 4 цилиндров, карбураторен, V- образен с възд. охлаждане
Мощност максимална - МеМЗ-968З - 41 hp; МеМЗ-968ГЕ - 45 hp; МеМЗ-968БЕ - 50 hp
Работен обем - 1197 cm3
Дължина - 3 765 mm
Ширина - 1 490 mm
Височина - 1 400 mm
Пътен просвет - 185 mm
Маса празен - 750 kg
Маса с максимален товар - 1 200 kg
Натоварване преден мост - 300 kg
Натоварване заден мост - 900 kg
Ускоряване 0-100 km/h - 32 s
Разход гориво - 6,5 l ( при 90 km/h )
Разход гориво за отопление - 0,85 l/h
от Уикипедия

тва ако е вярно би трябвало Трабанта да бие на старта въпреки че заза е с почти два пъти по мощен мотор

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Понеделник, 05.12.2011 г. 23:17 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Хайде и малко street racing
Абее ЗАЗ-ката е мудна , трабанта ще ускори много по бързо и ще дръпне. Доколкото съм чул двигателя на ЗАЗ първоначално не е бил смятан да бъде за кола , а ми за стартер на по-голям двигател за кораб... ,нооо това са само слухове.

Май баничарките , като рено експрес нямат шанс срещу трабса?

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Четвъртък, 08.12.2011 г. 02:27 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Хайде и малко street racing
Проблема е, че всички сравняват с някоя случайна кола. Примерно моя поддържан Трабант някога е дръпнал някога руска кола на някой дядо, дето си товари бурканите. Отговор на въпроса може да се получи само на някой общ събор на форумите :)

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 08.12.2011 г. 14:12 ч.
Профил
Кара стар Wartburg
Аватар

Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч.
Мнения: 293
Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
Мнение Re: Хайде и малко street racing
TRABI_BS написа:
форд ка орион гранада опел аскона 8)


Зависи от Асконата имам 1.8i 115 коня ако искаш да ги пробва ме [smilie=2beers]


Четвъртък, 08.12.2011 г. 14:15 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч.
Мнения: 107
Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
Мнение Re: Хайде и малко street racing
нямам ништо против да ги пробваме , до 120 моя траб ще е като нормална кола ,след 120 всичко друго ще го бие :D


SMART-той май беше 890куб и може и него да биеш с трабс :roll:

_________________
STREET RASING TEAM BS

Изображение


Петък, 09.12.2011 г. 00:02 ч.
Профил
Гост-музикант
Аватар

Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 75
Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
Мнение Re: Хайде и малко street racing
И най-дръгливият Смарт ще е по-бърз от Трабант :wink: Първо мощността и въртящият момент са му два пъти повече (при сходно тегло), второ е с турбо и трето е с 6 скорости... Да не говорим за останалото. От 0-100 е доста под 20 сек., а максималната над 135...

Да гледаме малко по-реално. :mrgreen: [smilie=2beers]

Иначе 126 в най-популярната си модификация е двуцилиндрова четиритактова задноразположена въздухарка. 650 кубика, 24 коня при 4500об., 41Нм на 3000 и таван на оборотите около 5500, което е на около 120км/ч. Всичко това изглежда доста трабантско, както и теглото, което наистина го прави съпоставим съперник. Може на дълъг път да поддърж през цялото време 90-100 без проблеми. Разходът е около 5л. На градско достига до 5.5л, а на извън градско до 4л. Първа скорост не е синхронизирана и е слабо място, втора е доста динамична, а трета и четвърта са безбожно дълги. Всъщност 4-та си е направо 5-а, но ако и 3-а беше разбита на две по-къси... Окачването е независимо, отзад на пружини, отпред на напречен листов ресор, който е и долен носач. Спирачките - пълен барабанлия...

Общо взето това е. Карбураторът е тъп пулверизатор, няма ускорителна помпа. Гърнето е глупава конструкция, която саботира високите обороти.

След 1994-а е с безконтактно електронно запалване и вакуумен регулатор. Има и с катализатор. Произвежда се до 2000-та година (от 1973 в Полша, а в Италия от 1972 до 1979, когато излиза Панда). Днес в същия завод се прави новият 500.

Някои ентусиазирано се хвалят как им вдига 140 по километраж, пълни го, но това е чиста фантастика. Оборотомерите биха разочаровали мнозина рацери :mrgreen:

Да, подписът ми е от такъв двигател, само че върти в обратна посока, както е на Панда 30 (ъпгрейднат 126 двигател с 30 коня на 5500об.).

Поздрав! [smilie=2beers]

_________________
Бай Фичо - ега ти пауъра!!!Изображение
Изображение


Петък, 09.12.2011 г. 01:21 ч.
Профил ICQ WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч.
Мнения: 107
Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
Мнение Re: Хайде и малко street racing
http://www.vbox7.com/play:5df2e6a3 тука са малко равни :mrgreen:

http://www.vbox7.com/play:865d4246

Поздрави [smilie=2beers] [smilie=2beers]

_________________
STREET RASING TEAM BS

Изображение


Петък, 09.12.2011 г. 01:30 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов