Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Въпрос за запалка... 
Автор Съобщение
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 01:11 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Sofia
Мнение Въпрос за запалка...
Купихме си запалка за трабанта,но незнаем как се монтира точно.
Моля,ако някой има опит да ми каже... :D


Четвъртък, 20.03.2008 г. 14:06 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
На мене ми подариха цокъл за запалка от фиат, предполагам че твоя е подобен. Червения проводник, който излиза от дъното на цокъла е за +12 волта и се връзва към най-десния бушон. Има кафяв проводник за маса - връзва се към произволна метална част от купето. Също така имам и жълт прододник за осветлението който се връзва към един от двата бушона за габарити. В никакъв случай не се опитвай да я монтираш на пласмасата, която покрива дупката за радио на таблото, защото е супер чуплива и по-вероятно е да се разпадне. Най-лесно се освобождава място на таблото, като си сложиш електрическо казанче за чистачките и разкараш помпичката :)


Четвъртък, 20.03.2008 г. 14:39 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение 
Цитат:
Моля,ако някой има опит да ми каже... Very Happy


Опитайте се да спрете да пушите. Поне в колата. Откакто спрях, колата ми мирише на хубаво, а не на ...


Четвъртък, 20.03.2008 г. 14:50 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 01:11 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Sofia
Мнение 
theultimate написа:
На мене ми подариха цокъл за запалка от фиат, предполагам че твоя е подобен. Червения проводник, който излиза от дъното на цокъла е за +12 волта и се връзва към най-десния бушон. Има кафяв проводник за маса - връзва се към произволна метална част от купето. Също така имам и жълт прододник за осветлението който се връзва към един от двата бушона за габарити. В никакъв случай не се опитвай да я монтираш на пласмасата, която покрива дупката за радио на таблото, защото е супер чуплива и по-вероятно е да се разпадне. Най-лесно се освобождава място на таблото, като си сложиш електрическо казанче за чистачките и разкараш помпичката :)


Ето я :)
Изображение[/url]

Не са три кабела,два са... :roll:


Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:03 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 01:11 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Sofia
Мнение 
TTT написа:
Цитат:
Моля,ако някой има опит да ми каже... Very Happy


Опитайте се да спрете да пушите. Поне в колата. Откакто спрях, колата ми мирише на хубаво, а не на ...


Тя не е предназначена за това :roll:


Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:05 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение Re: Въпрос за запалка...
Reni80 написа:
Купихме си запалка за трабанта,но незнаем как се монтира точно.
Моля,ако някой има опит да ми каже... :D
Имам една за монтаж директно, ела да си я вземеш ако искаш :)


Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:09 ч.
Профил ICQ WWW
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 01:11 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Sofia
Мнение Re: Въпрос за запалка...
porostorm написа:
Reni80 написа:
Купихме си запалка за трабанта,но незнаем как се монтира точно.
Моля,ако някой има опит да ми каже... :D
Имам една за монтаж директно, ела да си я вземеш ако искаш :)


Мерси,ама тази съм я купила вече...,трябва да стане някак :roll: .


Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:11 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
кой е бушона за габаритите :roll:

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:30 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Не виждам добре цвета на кабелите. Ако са червен и черен, червения е +, черния маса, ако са черен и кафяв - черния е +, кафявия - маса. А за това кой е бушона....качил съм книгата. Има една страничка, ня която пише всички бушони.


Четвъртък, 20.03.2008 г. 16:43 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
аз книгата имам даже на хартия ама там май пиче от къде за къде са.а и има друг проблем ако запалката дърпа ток ще източи акумулатора защото като го изгасиш траба има навсякъде ток(фарове,крушки )

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Четвъртък, 20.03.2008 г. 21:25 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
Не ги слушай!
Червения кабел се включва към габаритите, а черния към маса.Т.е тези кабели са за осветлението на запалката...Там отгоре има една крушка и те са за нея...Целта е да се включва осветлението когато са вкл. и фаровете...А иначе за да свържеш и самата запалка трябва да прекараш два кабела -от акумулатора за + и за -....И ги връзваш както следва + в щекера който е в центъра на запалката а "-" в щекера в края на запалката...Ако искаш може да вземеш тока от заводската запалка на траанта-тя се намира точно пред лоста за отваряне на капака, и кабела и е свързан с един бушон и всичко е направено както си трябва...Просто трябва да го усължиш....
Това е ...Успех


Четвъртък, 20.03.2008 г. 22:20 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Може и да си прав на връзването, на моята запалка излизат отделни кабели за всичко. Ама това с взимането на ток от акумулатора е пълна дивотия. Оправдано е само за нещо с огромен ток като усилвател или халогени. Всичко друго се взима от десния бушон - аз от там съм взимал ток за парно, аларма, радио и изобщо сумати консуматори. Клемата е достатачно голяма за да събере общо 10 квадрата жици и от двете страни.


Четвъртък, 20.03.2008 г. 23:10 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Ако все пак си решиш да вземаш ток от самия акумулатор задължително си го прекарай през бушонче. Въобще каквото и да се накичва в ел.уредбата трябва да си мине през бушонче. Струват стотинки ,но спестяват много неприатности.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Петък, 21.03.2008 г. 00:04 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
doctorZizi написа:
Torsi написа:
Не ги слушай!
..Ако искаш може да вземеш тока от заводската запалка на траанта-тя се намира точно пред лоста ...
Това е ...Успех


Торси това не е"заводска запалка" ,а щепсел за преносна лампа и Рени иска да си помпа гумите или да си зарежда гсм-а, а не да пуши.


Аз съм със същата и знам как се монтира...Просто тези две кабелчета са за осветлението и а кабелите за тока към самата запалка се свързват отделно както съм написал по-горе


Неделя, 23.03.2008 г. 01:52 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Мойта запалка е в пепелника(не пуша а и не се пуши в мойта кола)ползвам я само като жак

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Неделя, 23.03.2008 г. 20:49 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов