Автор |
Съобщение |
Reni80
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 01:11 ч. Мнения: 14 Местоположение: Sofia
|
Въпрос за запалка...
Купихме си запалка за трабанта,но незнаем как се монтира точно.
Моля,ако някой има опит да ми каже...
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 14:06 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
На мене ми подариха цокъл за запалка от фиат, предполагам че твоя е подобен. Червения проводник, който излиза от дъното на цокъла е за +12 волта и се връзва към най-десния бушон. Има кафяв проводник за маса - връзва се към произволна метална част от купето. Също така имам и жълт прододник за осветлението който се връзва към един от двата бушона за габарити. В никакъв случай не се опитвай да я монтираш на пласмасата, която покрива дупката за радио на таблото, защото е супер чуплива и по-вероятно е да се разпадне. Най-лесно се освобождава място на таблото, като си сложиш електрическо казанче за чистачките и разкараш помпичката
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 14:39 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Опитайте се да спрете да пушите. Поне в колата. Откакто спрях, колата ми мирише на хубаво, а не на ...
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 14:50 ч. |
|
|
Reni80
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 01:11 ч. Мнения: 14 Местоположение: Sofia
|
Ето я
[/url]
Не са три кабела,два са...
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:03 ч. |
|
|
Reni80
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 01:11 ч. Мнения: 14 Местоположение: Sofia
|
Тя не е предназначена за това
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:05 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Re: Въпрос за запалка...
Имам една за монтаж директно, ела да си я вземеш ако искаш
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:09 ч. |
|
|
Reni80
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 01:11 ч. Мнения: 14 Местоположение: Sofia
|
Re: Въпрос за запалка...
Мерси,ама тази съм я купила вече...,трябва да стане някак .
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:11 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
кой е бушона за габаритите
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 15:30 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Не виждам добре цвета на кабелите. Ако са червен и черен, червения е +, черния маса, ако са черен и кафяв - черния е +, кафявия - маса. А за това кой е бушона....качил съм книгата. Има една страничка, ня която пише всички бушони.
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 16:43 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
аз книгата имам даже на хартия ама там май пиче от къде за къде са.а и има друг проблем ако запалката дърпа ток ще източи акумулатора защото като го изгасиш траба има навсякъде ток(фарове,крушки )
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 21:25 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Не ги слушай!
Червения кабел се включва към габаритите, а черния към маса.Т.е тези кабели са за осветлението на запалката...Там отгоре има една крушка и те са за нея...Целта е да се включва осветлението когато са вкл. и фаровете...А иначе за да свържеш и самата запалка трябва да прекараш два кабела -от акумулатора за + и за -....И ги връзваш както следва + в щекера който е в центъра на запалката а "-" в щекера в края на запалката...Ако искаш може да вземеш тока от заводската запалка на траанта-тя се намира точно пред лоста за отваряне на капака, и кабела и е свързан с един бушон и всичко е направено както си трябва...Просто трябва да го усължиш....
Това е ...Успех
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 22:20 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Може и да си прав на връзването, на моята запалка излизат отделни кабели за всичко. Ама това с взимането на ток от акумулатора е пълна дивотия. Оправдано е само за нещо с огромен ток като усилвател или халогени. Всичко друго се взима от десния бушон - аз от там съм взимал ток за парно, аларма, радио и изобщо сумати консуматори. Клемата е достатачно голяма за да събере общо 10 квадрата жици и от двете страни.
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 23:10 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Ако все пак си решиш да вземаш ток от самия акумулатор задължително си го прекарай през бушонче. Въобще каквото и да се накичва в ел.уредбата трябва да си мине през бушонче. Струват стотинки ,но спестяват много неприатности.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Петък, 21.03.2008 г. 00:04 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Аз съм със същата и знам как се монтира...Просто тези две кабелчета са за осветлението и а кабелите за тока към самата запалка се свързват отделно както съм написал по-горе
|
Неделя, 23.03.2008 г. 01:52 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Мойта запалка е в пепелника(не пуша а и не се пуши в мойта кола)ползвам я само като жак
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Неделя, 23.03.2008 г. 20:49 ч. |
|
|