Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Моля за спешна помощ!!! 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение Моля за спешна помощ!!!
Имам голям проблем. Трабанта започна да не пали изобщо. Стертера завърта, но после бендикса испуска и двигателя не е превъртял повече от 2-3 пъти. Свещите не са много зле, само дето центровката му не е добра. Трябва ми човек които има уред за центровка. На бутане от 2-3 път пали. Това е проблема че трабанта няма номера и човека трябва да дойде при колата. Плащам по договаряне. Колата се намира в с.Доброславци улица Житенски път №22. Моля помагайте. Ако се намери някой ще се уговориме допълнително.


Вторник, 09.09.2008 г. 22:16 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Какво значи бензикда изпуска? Стартера се върти сам без да върти двигателя ли?


Вторник, 09.09.2008 г. 23:05 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Точно така. [smilie=ok]


Сряда, 10.09.2008 г. 09:10 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Здравей

Проблема идва най - вероятно от бендикса, който се е износил и ролките ту зацепват, ту не. Обаче за да се стигне до него се разглобява стартера, така че е хубаво да се направи една основна профилактика и на другите възли - колектор, четки, втулки, бобина.

Също внимание трябва и при притягането на шпилките на корпуса - много лесно изпускат резбата в алуминия.

Ако не може да се намери бендикс, стария може да се отремонтира, но това е временно решение. За целта трябва да се разглоби внимателно, да се измие с коресилин, да се разтегнат малко пружините и да се сглоби пак.


Няколко думи и за центровката - може да се направи задоволително и без индикаторен часовник, по белезите на шайбата на коляновия вал. Ще ти опиша подробно как я направих и стана много добре. Има няколко начина - този е един от тях.

1. Свалих дясно предно колело.

2. Свързах волтметъра към изхода на първичната намотка на бобината и маса.

3. Откъм турбината завъртях до съвпадане на белега на 1-ви цилиндър.

4. Дадох на контакт.

5. Охлабих плочката на датчика за 1-ви цилиндър, завъртях я срещу посоката на въртене и след това внимателно започнах да я връщам, докато стрелката на волтметъра скочи на 12 В - това е момента на подаване на искра - и затегнах болтчетата. Същото се прави и за втори цилиндър, само че там се върти малката плочка на датчика.

При тебе може да е с чукчета - там центровката става добре с пробна лампа, която се свързва паралелно на чукчето и наковалнята. Другото е същото. Моментът на светването на лампата е всъщност моментът на подаване на искра. Разбира се най-добре е с индикаторния часовник.

Успех и пиши каквое станало.

_________________
Който не напредва, изостава.


Сряда, 10.09.2008 г. 10:44 ч.
Профил
Уж Трабантаджия
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч.
Мнения: 168
Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
Мнение 
Marto_RT написа:

1. Свалих дясно предно колело.

Може и да не се сваля ами просто да завиеш максимум на дясно волана..


Сряда, 10.09.2008 г. 13:11 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Забравих да спомена че работи на един цилиндър. Сменят се-ту 1-ви ту2-ри. За запалването-електронно е. Марто, първо ще се опитам да намеря човек с инд. часовник, и ако не намеря тогава ще го направя по начина които ми каза. И все пак благодаря. [smilie=thumbsup]


Сряда, 10.09.2008 г. 21:54 ч.
Профил
Уж Трабантаджия
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч.
Мнения: 168
Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
Мнение 
Bobi96 написа:
Забравих да спомена че работи на един цилиндър. Сменят се-ту 1-ви ту2-ри. За запалването-електронно е. Марто, първо ще се опитам да намеря човек с инд. часовник, и ако не намеря тогава ще го направя по начина които ми каза. И все пак благодаря. [smilie=thumbsup]
Абе брачотка още го карай и ще ти блокира набързо същата работа и при мен ту работише на един цилиндър ту не виж свали го разглоби го и виж тоя цилиндър които прекъсва аз моя като блокира отворих го и видях имаше некви парчета но не бяха от сигмента..почисти цилиндъра не разбирам много нека друг да каже


Сряда, 10.09.2008 г. 23:13 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Първо - смени си свещите. Свещи бриск по 2.50 ми вършат вече чудесна работа 15 000 км - никога не съм ги свалял да ги чистя от зацапване. И да не е от това - за всеки случай. Провери кабелите на свещите стегнато ли влизат в бобината и към свещта. Мене малко да ми се извади откъм бобината и сутрин на студено работи на един цилиндър. Когато е фалшива центровката при големи натоварвания зацапва произволна свещ. Преди го имах тоя проблем на кабриото и докато не разбера виновника, сменях като луд свещи, кабели и бобини.


Сряда, 10.09.2008 г. 23:35 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение Проверка на двг и основн. системи на Трабанта (мое виждане)
Проверка на двигателя

1. Измерване на компресията (за трабанта я има в книгата).

2. Евентуална частична разглобка при съмнение за неизправност в някой възел.

3. Проверка и евентуално притягане на цилиндрите, картера и колекторите.

4. Почистване и оглед по време на работа за течове на масло.

5. Мога да измисля още сто и пет, тъй че стига толкоз.


Проверка на горивната уредба

1. Разкача се бензинопровода от карбуратора и се гледа дали е достатъчен дебита - горивото трябва да тече свободно, а не да чурка едвам едвам.

2. Профилактика на карбуратора - частична или пълна.

3. Оглед на жилата на газта и смукача.


Проверка на запалителната уредба

1. Оглед на свещите - те казват много.

2. Елементарен тест за искроподаване - свещта на маса.

3. Проверка на първичната верига - предпазители, напрежение на клемите на бобините, окислени, разхлабени и зацапани връзки.

4. Ако горните три не са достатъчни - влиза тежката артилерия: смяна на свещите за сигурност, проверка на кабелите за високо напрежение с омметър и мегер 1 ГОм, проверка на прекъсвача и евентуално електрониката, центровка, тест на бобините за окъсяване, пробив и искродебит.

5. Ако все още не ще и не ще, вика се неволята, тоест някой добър майстор.

6. Ако пак не стане...е, тогава...what the hell am I missing here?

_________________
Който не напредва, изостава.


Четвъртък, 11.09.2008 г. 00:51 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Тва с центровката по белезите... става колкото да се прибереш до вас, ако си закъсал на път.
Иначе нищо не става така, само си съсипвате двигателя.


Четвъртък, 11.09.2008 г. 10:08 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
02 8623586 или 0885959324 човека се казва Ники ходи и по домовете, изпълнява и функцията на трабантска пътна помощ.


Петък, 19.09.2008 г. 18:08 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Айде бе хора толкова ли няма никой такъв уред? [smilie=sos]


Петък, 26.09.2008 г. 21:06 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Пич намери ме в скаипа-trabifen

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Петък, 26.09.2008 г. 21:46 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов