Автор |
Съобщение |
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Моля за спешна помощ!!!
Имам голям проблем. Трабанта започна да не пали изобщо. Стертера завърта, но после бендикса испуска и двигателя не е превъртял повече от 2-3 пъти. Свещите не са много зле, само дето центровката му не е добра. Трябва ми човек които има уред за центровка. На бутане от 2-3 път пали. Това е проблема че трабанта няма номера и човека трябва да дойде при колата. Плащам по договаряне. Колата се намира в с.Доброславци улица Житенски път №22. Моля помагайте. Ако се намери някой ще се уговориме допълнително.
|
Вторник, 09.09.2008 г. 22:16 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Какво значи бензикда изпуска? Стартера се върти сам без да върти двигателя ли?
|
Вторник, 09.09.2008 г. 23:05 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Точно така.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 09:10 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Здравей
Проблема идва най - вероятно от бендикса, който се е износил и ролките ту зацепват, ту не. Обаче за да се стигне до него се разглобява стартера, така че е хубаво да се направи една основна профилактика и на другите възли - колектор, четки, втулки, бобина.
Също внимание трябва и при притягането на шпилките на корпуса - много лесно изпускат резбата в алуминия.
Ако не може да се намери бендикс, стария може да се отремонтира, но това е временно решение. За целта трябва да се разглоби внимателно, да се измие с коресилин, да се разтегнат малко пружините и да се сглоби пак.
Няколко думи и за центровката - може да се направи задоволително и без индикаторен часовник, по белезите на шайбата на коляновия вал. Ще ти опиша подробно как я направих и стана много добре. Има няколко начина - този е един от тях.
1. Свалих дясно предно колело.
2. Свързах волтметъра към изхода на първичната намотка на бобината и маса.
3. Откъм турбината завъртях до съвпадане на белега на 1-ви цилиндър.
4. Дадох на контакт.
5. Охлабих плочката на датчика за 1-ви цилиндър, завъртях я срещу посоката на въртене и след това внимателно започнах да я връщам, докато стрелката на волтметъра скочи на 12 В - това е момента на подаване на искра - и затегнах болтчетата. Същото се прави и за втори цилиндър, само че там се върти малката плочка на датчика.
При тебе може да е с чукчета - там центровката става добре с пробна лампа, която се свързва паралелно на чукчето и наковалнята. Другото е същото. Моментът на светването на лампата е всъщност моментът на подаване на искра. Разбира се най-добре е с индикаторния часовник.
Успех и пиши каквое станало.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 10:44 ч. |
|
|
Frederik
Уж Трабантаджия
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч. Мнения: 168 Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
|
Може и да не се сваля ами просто да завиеш максимум на дясно волана..
|
Сряда, 10.09.2008 г. 13:11 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Забравих да спомена че работи на един цилиндър. Сменят се-ту 1-ви ту2-ри. За запалването-електронно е. Марто, първо ще се опитам да намеря човек с инд. часовник, и ако не намеря тогава ще го направя по начина които ми каза. И все пак благодаря.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 21:54 ч. |
|
|
Frederik
Уж Трабантаджия
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч. Мнения: 168 Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
|
Абе брачотка още го карай и ще ти блокира набързо същата работа и при мен ту работише на един цилиндър ту не виж свали го разглоби го и виж тоя цилиндър които прекъсва аз моя като блокира отворих го и видях имаше некви парчета но не бяха от сигмента..почисти цилиндъра не разбирам много нека друг да каже
|
Сряда, 10.09.2008 г. 23:13 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Първо - смени си свещите. Свещи бриск по 2.50 ми вършат вече чудесна работа 15 000 км - никога не съм ги свалял да ги чистя от зацапване. И да не е от това - за всеки случай. Провери кабелите на свещите стегнато ли влизат в бобината и към свещта. Мене малко да ми се извади откъм бобината и сутрин на студено работи на един цилиндър. Когато е фалшива центровката при големи натоварвания зацапва произволна свещ. Преди го имах тоя проблем на кабриото и докато не разбера виновника, сменях като луд свещи, кабели и бобини.
|
Сряда, 10.09.2008 г. 23:35 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Проверка на двг и основн. системи на Трабанта (мое виждане)
Проверка на двигателя
1. Измерване на компресията (за трабанта я има в книгата).
2. Евентуална частична разглобка при съмнение за неизправност в някой възел.
3. Проверка и евентуално притягане на цилиндрите, картера и колекторите.
4. Почистване и оглед по време на работа за течове на масло.
5. Мога да измисля още сто и пет, тъй че стига толкоз.
Проверка на горивната уредба
1. Разкача се бензинопровода от карбуратора и се гледа дали е достатъчен дебита - горивото трябва да тече свободно, а не да чурка едвам едвам.
2. Профилактика на карбуратора - частична или пълна.
3. Оглед на жилата на газта и смукача.
Проверка на запалителната уредба
1. Оглед на свещите - те казват много.
2. Елементарен тест за искроподаване - свещта на маса.
3. Проверка на първичната верига - предпазители, напрежение на клемите на бобините, окислени, разхлабени и зацапани връзки.
4. Ако горните три не са достатъчни - влиза тежката артилерия: смяна на свещите за сигурност, проверка на кабелите за високо напрежение с омметър и мегер 1 ГОм, проверка на прекъсвача и евентуално електрониката, центровка, тест на бобините за окъсяване, пробив и искродебит.
5. Ако все още не ще и не ще, вика се неволята, тоест някой добър майстор.
6. Ако пак не стане...е, тогава...what the hell am I missing here?
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Четвъртък, 11.09.2008 г. 00:51 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Тва с центровката по белезите... става колкото да се прибереш до вас, ако си закъсал на път.
Иначе нищо не става така, само си съсипвате двигателя.
|
Четвъртък, 11.09.2008 г. 10:08 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
02 8623586 или 0885959324 човека се казва Ники ходи и по домовете, изпълнява и функцията на трабантска пътна помощ.
|
Петък, 19.09.2008 г. 18:08 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Айде бе хора толкова ли няма никой такъв уред?
|
Петък, 26.09.2008 г. 21:06 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Пич намери ме в скаипа-trabifen
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Петък, 26.09.2008 г. 21:46 ч. |
|
|