Автор |
Съобщение |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Трябва да изкажат мнение тия които даваха толкова зор за снимките, не аз.
|
Събота, 28.06.2008 г. 21:14 ч. |
|
|
gerypo
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 18.06.2008 г. 22:26 ч. Мнения: 100 Местоположение: София
|
Да, вече забелязах, че доста събирам погледите, ама да ти каже не ми е и неприятно.... Кажете ми, понеже искам да си сменя отзад стоповете, ама тия дет са ми сега са бели, а аз разполагам с червени...как да ги избеля или просто да си намеря отнякъде бели и откъде? Също в голяма паника съм, че открих още едно копче, което незнам от къде е и какво върши? Утре ще ви снимам всичките работи дето незнам от къде са ако можете да ми кажете?
|
Събота, 28.06.2008 г. 22:19 ч. |
|
|
Frederik
Уж Трабантаджия
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч. Мнения: 168 Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
|
Снимай и ще ти помогнем с квото можем
|
Събота, 28.06.2008 г. 22:21 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Стоповете не се избелват. Фабрично има 3 модела, и трите се продават - горното деление жълто, долните две червени; горното бяло и долните червени или и трите бели. Май са по 4-5лв парчето.
|
Събота, 28.06.2008 г. 22:42 ч. |
|
|
gerypo
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 18.06.2008 г. 22:26 ч. Мнения: 100 Местоположение: София
|
|
Събота, 28.06.2008 г. 22:53 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
От трите вида стопове най-добре изглеждат(според мен) тези на които само мигачът е бял и надолу са червени.
|
Събота, 28.06.2008 г. 23:02 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Да и на мен тия с бял мигач и другото червено най ми харесват. Твоите са червени, защото такива са оригиналните, а тия белите са някакъв унгарски "тунинг".
|
Събота, 28.06.2008 г. 23:09 ч. |
|
|
gerypo
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 18.06.2008 г. 22:26 ч. Мнения: 100 Местоположение: София
|
ми....ще сложа червените като начало пък ако не ми харесат хич ще мисля за бели
|
Събота, 28.06.2008 г. 23:18 ч. |
|
|
street_force
Бруталиста
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:23 ч. Мнения: 39
|
е мнението за момичето са пък вие тва де нене свалка точка ком само на лични
|
Неделя, 29.06.2008 г. 02:32 ч. |
|
|
Dikata
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Сряда, 09.04.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 74 Местоположение: Kazanlak
|
заглавие
браво колежке много е готино трабито лек и безавариен пат
|
Неделя, 29.06.2008 г. 12:27 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Честито и от мене. Със здраве да си го караш. Пък като навлезеш в практиката, запусни и другия Трабант. Не изглежда сдухан, грехота е да го ползваш само за донор, особено ако е само на 40 000 км.
|
Понеделник, 30.06.2008 г. 15:43 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Е и какво? Акумулатор предполагам че има вече. Разкарай тая безполезна тръба дето излиза от черната кутия на филтъра настрани. Незнам за какво е, но само спъва вървежа. Другото просто е мръсно. На моя под капака чистено е само ребрата на цилиндрите и то не много качествено. Въпреки това мина 1300км за 1 седмица, от които 500-600 само за един ден без да му стане нищо. Това дали резервоара е в масло и кал или е полиран и прахово боядисан няма нищо общо със състоянието на колата, ама нищо! Единствено пречи че дори като сипваш бензин се омазваш.
|
Понеделник, 30.06.2008 г. 19:06 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Махни гъвкавото съединение от смукателната тръба и завърти капака на въздушния филтър нагоре, за да не засмуква прах от земята и да не прегрява двигателя. С тръбата надолу се поставя през зимата, за да загрява по-бързо двигателя, тъй като смуче затоплен въздух.
Може да видиш как е поставен капака на въздушния филтър на снимките в рубриката "гараж", тема "Моят T601SK". Ако имаш желание, може да я закараш на автомивка, за да измият моторния отсег. След това ги накарай да забършат лулите и около запалителните свещи, че там се задържа вода, изчакай колата да поизсъхне на слънце и смело стартирай. Нищо няма да й стане.
Ласт Траби Фен, ти пак нещо си в опозиция...Защо така се изказваш за колата на момичето? Всички знаем, че не е абсолютно необходимо моторният отсег да е чист, за да се счита колата за изправна.
|
Вторник, 01.07.2008 г. 09:06 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Абе ти си на всяка манджа мерудия. Нещо много взе да ми биеш на очи напоследък и ще взема да те банна.
Виж си твоя ТАРАЛЯСНИК какъв е бе, че тогава коментирай на хората. Аз твоя като го гледам ще ходи на вторични скоро време.
То бива завист ама...
Квото и да си говорим ей тоя жълт Трабант е един от най добрите във форума(както каза и песимиста Санта)
|
Вторник, 01.07.2008 г. 09:55 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Е...сега...дай да не изпадаме в крайности...добър е до толкова,до колкото може да е добър един Трабант.Нещо,което е много условно...Освен това...представа нямаме на какво дередже е в момента тая кола.Крум я продаде преди повече от година май...
kocta: Момичето само ще си каже,все пак колaта е нейна.Спрете да гадаете.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 01.07.2008 г. 11:40 ч. |
|
|