Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Събиране на спирачната помпа 
Автор Съобщение
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Събиране на спирачната помпа
Абе имам много странен проблем .
Бях свалил спирачната помпа да видя как са гумички ала-бала .Всичко наред .
Отвих и онзи щуцер, на който се нанизва маркуча от резервоарчето за спирачна течност ,по специално предния (този ,който е по-близо до стопмашинката ).
Сглобих всичко.Смених накладките отзад ,слагам барабана и влизам да натискам педала на спирачките .Колкото и да помпам си седи мек.
( :!: Бахти и историята ,някой да не си помисли нещо :!: )
Излизам от колата и си мисля ,че от някъде някоя връзка тече ,но това не е така .Всичко е сухо .
След това гледам ,че над резервоарчето всичко е в спирачна течност .

Мислех,мислех и взех една пръчка и посредством нея да натискам педала на спирачките докато се опитвам да видя какво става в резервоарчето .
( :!: Който за каквото си мисли :!: )
и констатирах ,че с всяко натискане от щуцера който отвих избликва като фонтан спирачна течност обратно в резервоарчето .

Сега да питам :
Като отвих въпросния щуцер отвътре изкочиха пружинка с уплатнение в единия край и една съчма (малко топче).
Под тях се подвизават 2 отвора разположени на дъното.Един по-малък по средата и един по-голям по-встрани .

Та кажете къде да сложа съчмата и на коя страна на сложа пръжинката с уплатнението,че забравих как бяха разположени .
Става въпрос за двукръгова спирачна помпа.


Петък, 27.06.2008 г. 12:24 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Сачмата влиза в големия отвор отстрани, но се поставя след като си набутал буталото с гумичките - служи като ограничител. А за клапана и пружинката - скоро се задава разглабяне на мойта си помпа, та ще мога да ти кажа в детайли кое как беше :) Мисля, че първо се поставяше пръбинката, след това клапана с острата част нагоре, и накрая се завива щуцера, ама хич не съм сигурен за последното.

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Петък, 27.06.2008 г. 12:34 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Нямаше ме известно време и не съм писал .

Аз очаквах много малко хора да са писали ,пък гледай каква навалица .

Та отвих въпросния щуцер да видя какво става и преместих съчмата в по-големия отвор встрани .Пружинката поставих с уплатнението нагоре.Завих щуцера,доливам спирачна течност в резервоарчето и веднага скачам да пробвам спирането .
Паля колата,мърдам метър след което натискам спирачките ,ама няма никой.Педала е твърд като камък и има някакъв минимален ход,а преди имаше доста повече .
В моя пубертетски (засега) интелект назря идеята,че можеби има въздух някъде и отивам на задното колело [smilie=electro] .
Излезе доста въздух и докато се обезвъздушаваше педала се движеше нормално .Но като завих пробката педала пак стана твърд .
След това отивам на предните колела.Дори след развиване на пробката за обезвъздушаване педалът на спирачките отказваше да помръдне повече от 2 милиметра .

После отвих направо стопмашинката,влизам в кокпита и натискам спирачките .Педала продължаваше да седи като закован и нещеше да мръдне и милиметър.
Всичко това ме въвежда на мисълта ,че в спирачната помпа ,в отсега който отговаря за спирането отпред има нещо нередно.Въздух ли е влязал,какво става и аз не знам .
[smilie=sos]


Вторник, 01.07.2008 г. 09:40 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Събрал си помпата неправилно.Виж пак схемата по която сглобяваш и си намери грешката.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 01.07.2008 г. 11:51 ч.
Профил ICQ
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
Мисля, че Santa е прав. Погледни Зелената книга на стр.168. Има някакъв разрез, може да ти е от полза. Като го гледам, мисля, че педала трябва да е натиснат малко при сглобяването, за да може съчмата да застане зад "по-големия" диаметър. Ако не решиш проблема ще опитам да разглобя някоя от моите и да видя какво става вътре.


Сряда, 02.07.2008 г. 01:21 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Ами аз май жестоко се прецаках.
Когато излизаше като фонтан спирачна течност обратно в цилиндърчето съчмата беше на правилното място.След това я преместих по средата и сега клапана с пружинката отдолу е леко деформиран,ама може да пробвам това с натиснатия предал при сглобяване .
Вчера преместих съчмата на правилното място(встрани в големия отвор) и пак блика като фонтан .Натиснат педал-фонтан.Отпуснат-засмуква спирачна течнот .

Имам чувството,че съм прецакал помпата или просто не съм я сглобил по правилния начин.
Но мисля да напазарувам от моргата 2 помпи за да си свърша работата. Хем имам други неща да взимам .


Сряда, 02.07.2008 г. 10:16 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Надушвам, че е време за бира с дробчета и разглабяне на спирачна помпа :) Някой против ?

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 02.07.2008 г. 10:26 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов