Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Ладови бобини 
Автор Съобщение
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение Ладови бобини
Днес ще купя 3 ладови бобини,въпроса ми колеги е на кой извод се връзва кабела от кондензатора

Мерси предварително :) :)

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Събота, 24.05.2008 г. 11:25 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч.
Мнения: 21
Мнение 
ми на тея кабели дето ти идват от пло4ката, ма то там си има по принцип :D дай некви одзиви след като покараш с новите бубини.


Събота, 24.05.2008 г. 12:21 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Неделя, 02.03.2008 г. 00:09 ч.
Мнения: 41
Мнение 
Защо си ги нарекал ладови незнам но както и да е.Трябва да ти кажа че просто ще забравиш че съществува такава част по колата след като сложиш големи бубини , работят безупречно .Аз карах последното си 2Т с такива около 60хил.км. без проблем и така си замина при друг собственик с тях :D Успех в начинанието.


Събота, 24.05.2008 г. 13:27 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение 
Значи, рискувах и ги свързах кабелите от чукчетата към извода койте не е означен с нищо на корпуса на бобината а черният кабел които е за ключа(контактния) на извод +Б, сложих и кабели от лада червени....еййй йй богууу коренна разлика във вървежа направо нямам думи!!!!!!!!!!
В сравнение с оригиналните бобини сега двигателя е много по мазен при подаване на газ много по пъргав и работи много спокойно без вибрации.
Причината поради която прибягнах до смяна на бобини беше че тази година много често колата ту работеше 1-ви цил ту не и така лапаше като змей.Днес тест драйв направих и просто всичко спи,надявам се да си остане така и завбъдеще.Ускорението чувствително се подобри, Леле много съм щастлив и че пали от четвърт оборот както едно време :d
А да не забраавя сега искрата с тези бобини е лилава а със оригиналните беше жълта (за да работи добре мисля че трябваше да е лилава искрата :) )

Заложих на български бобини, производство на Елпром Елхово Ловеч, дано се окажат и качествени :D :D

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Неделя, 25.05.2008 г. 00:50 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Можеш ли да направиш снимка как си ги монтирал? Аз съм със спортен филтър и поне на пръв поглед си мисля че няма да може да се сместят.


Неделя, 25.05.2008 г. 02:25 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение 
аз до колкото знам от баща ми ,с по големите бобини заминават по барзо чукчетата. може би зависи и от чукчетата. макар че 2рия си варел го купи с такива и така си го караше без особенни проблеми.


Неделя, 25.05.2008 г. 09:56 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение 
ами ще помоля някой френд да щракне една две в близките дни и ще покажа ,но маркуча от филтъра към карба наистина си пречи със средната бобина, но с мъки влиза, но все пак мисля да сложа гъвкав въздуховод от тези лъскавите по автомагазините които продават :)

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Неделя, 25.05.2008 г. 09:57 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Аз съм с български бобини и спортен филтър. Наистина няма много място и филтъра опира в едната бобина, но става. Ето една снимка как е при мен, макар че на нея не се вижда много добре: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=232982&photo=9

Иначе от българските бобини оплаквания нямам. И аз преди имах проблеми с оригиналните, но откакто съм с българските всичко е наред.


Неделя, 25.05.2008 г. 13:05 ч.
Профил WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Това сме го говорили отдавна.Би трябвало да има подобрение между нормални бобини и оригиналните варелови.Но са скъпи и не е сигурно,че подобрението ще се отрази в икономия на гориво.Което за мен тогава обезсмисли тая модификация.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 25.05.2008 г. 13:10 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение 
Какви пари са тия бобини?

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Неделя, 25.05.2008 г. 20:34 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение 
аз ги взех по 19.50 лв броя, соленичко ми излезе малко но според мен инвестицията си струва като гледам сега как върви колата :) :)

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Неделя, 25.05.2008 г. 20:37 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Мнение 
Вижте аз как съм сложил спортния филтър и се освобаждава малко място:
Изпозлвах едната половина от оригиналния маркуч за въдушния филтър тази която е по дебеле в единия край и има метална шайба вътре маркуча. На по-дебелета част от вътрешна гума изрязах една подложка и стегнах филтъра.След това прецених колко ми трябва и го срязах.С една скоба го стегнах към канчето и готово:)
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
2T Power
Ваз 21061-1978
Moskvich 407 Turbo-1963
Член на Клуб Москвич България


Понеделник, 26.05.2008 г. 18:50 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
Вземи си купи един термостат , не задължително унгарски (от много други коли пасват термостатите без никакво преправене- само ако няма дупчица за обезвъздушаване му направи една) и го махни тоя фазер ли е , картон ли е от преде , защото е много анти

3 еднакви нови лули + кабели (и не ги оплитай толкова)

тия бобини някак си ги подреди в един ред без толкова много дървен матреал , защото с времето той гние [smilie=razz]

за какъв чеп държиш оная ламарина в която седи оригиналния филтър не мога да разбера

За всичко това няма да дадеш повече от 30 лева , а ще ти е доста по приятно

_________________
Изображение


Понеделник, 26.05.2008 г. 23:58 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение 
Ето снимки народе който иска да гледа Иво и ти виш...при теб така ли са монтирани на калника :?: :arrow:

http://wartburg.awardspace.com/


Изображение

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Вторник, 27.05.2008 г. 15:28 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Мнение 
Ако беше моя колата изобщо нямаше да изглежда така;) Един приятел искаше да му сложа филтъра без да махам стария за да можел в студа да мине на него и му го сложих това е!
Ето как седят нещата при мен (за сега) :)
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=173087&photo=67
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... &photo=199

_________________
2T Power
Ваз 21061-1978
Moskvich 407 Turbo-1963
Член на Клуб Москвич България


Вторник, 27.05.2008 г. 21:29 ч.
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов