Автор |
Съобщение |
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
Ладови бобини
Днес ще купя 3 ладови бобини,въпроса ми колеги е на кой извод се връзва кабела от кондензатора
Мерси предварително
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Събота, 24.05.2008 г. 11:25 ч. |
|
|
353W-fen
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч. Мнения: 21
|
ми на тея кабели дето ти идват от пло4ката, ма то там си има по принцип дай некви одзиви след като покараш с новите бубини.
|
Събота, 24.05.2008 г. 12:21 ч. |
|
|
Atanas
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 02.03.2008 г. 00:09 ч. Мнения: 41
|
Защо си ги нарекал ладови незнам но както и да е.Трябва да ти кажа че просто ще забравиш че съществува такава част по колата след като сложиш големи бубини , работят безупречно .Аз карах последното си 2Т с такива около 60хил.км. без проблем и така си замина при друг собственик с тях Успех в начинанието.
|
Събота, 24.05.2008 г. 13:27 ч. |
|
|
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
Значи, рискувах и ги свързах кабелите от чукчетата към извода койте не е означен с нищо на корпуса на бобината а черният кабел които е за ключа(контактния) на извод +Б, сложих и кабели от лада червени....еййй йй богууу коренна разлика във вървежа направо нямам думи!!!!!!!!!!
В сравнение с оригиналните бобини сега двигателя е много по мазен при подаване на газ много по пъргав и работи много спокойно без вибрации.
Причината поради която прибягнах до смяна на бобини беше че тази година много често колата ту работеше 1-ви цил ту не и така лапаше като змей.Днес тест драйв направих и просто всичко спи,надявам се да си остане така и завбъдеще.Ускорението чувствително се подобри, Леле много съм щастлив и че пали от четвърт оборот както едно време :d
А да не забраавя сега искрата с тези бобини е лилава а със оригиналните беше жълта (за да работи добре мисля че трябваше да е лилава искрата )
Заложих на български бобини, производство на Елпром Елхово Ловеч, дано се окажат и качествени
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Неделя, 25.05.2008 г. 00:50 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Можеш ли да направиш снимка как си ги монтирал? Аз съм със спортен филтър и поне на пръв поглед си мисля че няма да може да се сместят.
|
Неделя, 25.05.2008 г. 02:25 ч. |
|
|
goro-varna
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч. Мнения: 50 Местоположение: ВАРНА
|
аз до колкото знам от баща ми ,с по големите бобини заминават по барзо чукчетата. може би зависи и от чукчетата. макар че 2рия си варел го купи с такива и така си го караше без особенни проблеми.
|
Неделя, 25.05.2008 г. 09:56 ч. |
|
|
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
ами ще помоля някой френд да щракне една две в близките дни и ще покажа ,но маркуча от филтъра към карба наистина си пречи със средната бобина, но с мъки влиза, но все пак мисля да сложа гъвкав въздуховод от тези лъскавите по автомагазините които продават
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Неделя, 25.05.2008 г. 09:57 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Аз съм с български бобини и спортен филтър. Наистина няма много място и филтъра опира в едната бобина, но става. Ето една снимка как е при мен, макар че на нея не се вижда много добре: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=232982&photo=9
Иначе от българските бобини оплаквания нямам. И аз преди имах проблеми с оригиналните, но откакто съм с българските всичко е наред.
|
Неделя, 25.05.2008 г. 13:05 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Това сме го говорили отдавна.Би трябвало да има подобрение между нормални бобини и оригиналните варелови.Но са скъпи и не е сигурно,че подобрението ще се отрази в икономия на гориво.Което за мен тогава обезсмисли тая модификация.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 25.05.2008 г. 13:10 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Какви пари са тия бобини?
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Неделя, 25.05.2008 г. 20:34 ч. |
|
|
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
аз ги взех по 19.50 лв броя, соленичко ми излезе малко но според мен инвестицията си струва като гледам сега как върви колата
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Неделя, 25.05.2008 г. 20:37 ч. |
|
|
mzeto
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч. Мнения: 18 Местоположение: Габрово
|
Вижте аз как съм сложил спортния филтър и се освобаждава малко място:
Изпозлвах едната половина от оригиналния маркуч за въдушния филтър тази която е по дебеле в единия край и има метална шайба вътре маркуча. На по-дебелета част от вътрешна гума изрязах една подложка и стегнах филтъра.След това прецених колко ми трябва и го срязах.С една скоба го стегнах към канчето и готово:)
_________________ 2T Power Ваз 21061-1978 Moskvich 407 Turbo-1963 Член на Клуб Москвич България
|
Понеделник, 26.05.2008 г. 18:50 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Вземи си купи един термостат , не задължително унгарски (от много други коли пасват термостатите без никакво преправене- само ако няма дупчица за обезвъздушаване му направи една) и го махни тоя фазер ли е , картон ли е от преде , защото е много анти
3 еднакви нови лули + кабели (и не ги оплитай толкова)
тия бобини някак си ги подреди в един ред без толкова много дървен матреал , защото с времето той гние
за какъв чеп държиш оная ламарина в която седи оригиналния филтър не мога да разбера
За всичко това няма да дадеш повече от 30 лева , а ще ти е доста по приятно
_________________
|
Понеделник, 26.05.2008 г. 23:58 ч. |
|
|
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Вторник, 27.05.2008 г. 15:28 ч. |
|
|
mzeto
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч. Мнения: 18 Местоположение: Габрово
|
Ако беше моя колата изобщо нямаше да изглежда така;) Един приятел искаше да му сложа филтъра без да махам стария за да можел в студа да мине на него и му го сложих това е!
Ето как седят нещата при мен (за сега)
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=173087&photo=67
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... &photo=199
_________________ 2T Power Ваз 21061-1978 Moskvich 407 Turbo-1963 Член на Клуб Москвич България
|
Вторник, 27.05.2008 г. 21:29 ч. |
|
|