Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
Автор |
Съобщение |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
Един приятел има 12 волтов Трабант, но двигателя му е за смяна и му предлагат двигател от 6 волтов. Може ли да стане двигателя от 6 волтовия на 12ката?
|
Неделя, 18.05.2008 г. 14:21 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Че не виждам причина да не стане
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Неделя, 18.05.2008 г. 15:43 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Аз също, но ме помолиха да питам
|
Неделя, 18.05.2008 г. 16:11 ч. |
|
|
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
мотор
Няма проблем,само се сменява /ако има/динамото и планката му с алтернатор и планка.Също може да се монтира електронно запалване,като се махне плочката с прекъсвачите и центробежния регулатор.
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Неделя, 18.05.2008 г. 19:36 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Както каза колегата Шотик се сменя динамото с алтернатор. Хубаво ще е да му сложи електронното, както и последния модел карбуратор, защото 6 волтовите трабанти заводски са със стария модел който гълта чувствително повече бензин без да дава повече вървеж. Иначе в самия двигател единствената разлика е че на новите модели уплътнението на вала е със семеринг, а на стария е по друг начин не помна как точно беше, ама това май няма значение.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 19.05.2008 г. 00:04 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
На старите е съсъ семеринг,на новите е със сегмент
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Понеделник, 19.05.2008 г. 05:13 ч. |
|
|
prolux
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 31.12.2011 г. 19:19 ч. Мнения: 20 Местоположение: pleven
|
Re: Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
никакъв проблем няма, аз съм с такъв. просто се сменя алтернатора и запалването и се прави центровка
|
Събота, 31.12.2011 г. 19:41 ч. |
|
|
mitoko
JDM
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч. Мнения: 124 Местоположение: Sofia
|
Re: Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
ДОнора 6в от коя година е ? През годините има доста подобрения по двигателя, в книгата за ремот е описано какви са промените и кога (дата) Последния модел карборатор е най-добре и електронно вече е супер
|
Петък, 03.02.2012 г. 17:30 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
Хора, темата е на 4 години. Колата от години е с чисто нов двигател. Двигателя от 6 волтовия се оказа леш, тракаше яко и буквално след дни беше сменен от чисто нов оригинален двигател.
|
Петък, 17.02.2012 г. 14:28 ч. |
|
|
горския трабант
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 18.02.2012 г. 22:44 ч. Мнения: 8 Местоположение: Габрово
Skype: borislavdragiev
|
Re:
Колега направо ти се кефя на знанията,обясняваш страхотно евала
|
Понеделник, 20.02.2012 г. 22:58 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
Нямаш грижи щом е запазен вземаш и слагаш. Прехвърляш такъмите от твоя стария 12 волтовия там генератор стоика електронно ако е с такова защото другия щом е 6 волтов е с чукчета гарантирано а твоя Трабант е сигурно с електронно запалване. Прехвърля се долната платка лесно. Колегите са описали подробно за направата на центровката. Още един съвет. Пробвай с неговия си карбуратор първо виж вървеж разход тогава ако има проблем слагай твоя карбуратор. Аз карам един от Трабантите си даже два със стария си 600 проблем няма ако е центрован добре. Признаците са да държи празен ход, добър вървеж добър разход, но най - миродално е ако държи празните си обороти значи е добре центрован в това съм се обедил за толква години занимание. Изхождам от това,че този двитател е работил добре с този карб неговия си не го пипиай. А ако не си доволен тогава вече слагай твоя карб. Хайде успех колега
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Вторник, 28.02.2012 г. 15:50 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
Двигателя както написах е монтиран отдавна,с перфектно направена центровка на електронно запалване. Изпробвахме и двата карбуратора, перфектно регулирани, в момента върви с новия модел, понеже с него дава по-добър разход, но по избор на собственика винаги може да си сложи перфектно регулирания стар модел карбуратор(който впрочем е чисто нов идойде с чисто новия двигател).
|
Сряда, 29.02.2012 г. 20:40 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
Незнам дали двигатели на 6в и 12в Трабант се различават, но със сигурност в годините на производство има разлика. Въпросното момче си купи чисто нов двигател, но като тръгнал да го слага установил че на неговия има навити резби, на които да се навият болтовете между мотора и ск. кутия, а на новия резби нямало, само дупки, при това по широки, в които е набил бронзови втулки, за да не хлопат болтовете, и се е наложило допълнително да сложи гайки за закрепване.
|
Неделя, 15.04.2012 г. 12:58 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
Като нищо този двигател може да е бил предвиден за нещо друго, а не за кола. Поне беше чисто нов
|
Неделя, 15.04.2012 г. 22:08 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Двигател от 6 волтов Трабант на 12 волтов такъв
На Т-т едва ли. Старите гърбушковци от 50-те г. имат разлика в тез болтове. Иначе В-г мотор и аз съм виждал на водна помпа, с фабрично кастриран 2-ри цилиндър. Т.е. мотор В-г, ама с 2 работещи цилиндъра, средната мотовилка и бутало ги няма, колекторите с по 2 дупки като за 1-ви и 3- ти. Блока същия.
|
Сряда, 18.04.2012 г. 16:22 ч. |
|
|