Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я 
Автор Съобщение
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Аз не разбирам какъв е смисъла да се обърне центъра на джантата? Жигулския волан, не мисля да го коментирам. Фолиото на прозорците, също. Какъв кеф изпитваш като караш 4т трабант, на газ?

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Неделя, 17.06.2018 г. 23:53 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
mladen201 написа:
Аз не разбирам какъв е смисъла да се обърне центъра на джантата? Жигулския волан, не мисля да го коментирам. Фолиото на прозорците, също. Какъв кеф изпитваш като караш 4т трабант, на газ?

http://www.plovdivnews.bg/obshtestvo/item/63691-atraktziya-trabant-tegli-honda-v-plovdiv-snimki
Прикачени файлове:
trabant-honda3.jpg
trabant-honda3.jpg [ 161.68 KiB | Прегледано 20870 пъти ]

Ами върша работа с него реално и то евтино. Гори 2 пъти по-малко от жигулата. Изглежда атрактивно, лесен за поддръжка, евтин данък. Малко ли е?
По принцип редовно тегля разни коли и съм теглил 4 поне засега. Отделно се занимавам и с други разходки, които ми излизат доста по евтино и съответно по голяма печалба. Пазаруването по моргите/и не само/ с големия багажник на комбито са доста по-лесни.
Отделно съм продал най-малко 5 Трабанта на части, каквото се счупи просто отивам и изроввам каквото ми трябва от края на гаража. Точно и поради тази причина мога да си позволя да карам като пълен олигофрен с пълната газ, защото каквото и да се счупи - имам поне една резервна такава част. Има толкова много части, че колата едва влиза в гаража, а канала ми е пълен с гуми и джанти за Трабант и не само. Отделно имам още едно комби на село, което си човъркам с оригиналния двигател от този Трабант.
За газта - нямам желание да връзвам 15 хиляди кабела към компютъра и да подкарвам инжекция+ бензинови помпи и резервоари и глупости, газта е една тръба, изпарител, плочка и клапан + излиза сууууууууууупер евтино - около 6лв на 100км - сипвам 10лв на седмица, даже понякой път забравям чак кога съм сипал.
Жигуловия волан си ми харесва и НЯМА да го махна, супер гангстерски е.
За джантите се обръщат за да излезнат гумите отстрани за по-широка стъпка, колата става по-стабилна отпред, с тънка гума гори по-малко, а отзад с кембърските втулки джантата стърже макферсона и то яката, чак не се трае, утре ще снимам как се е пришлайфала пружината, като сменя джантите.
Тонираните джамове са за да не зяпа всеки какво товаря в багажника + тва ме дразни как всички ме зяпат нон-стоп, бих тонирал и предните джамове, но за жалост е нелегално.


Вторник, 19.06.2018 г. 00:20 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Та отднес вече карам и 4-те обърнати джанти.
Ето къде опира фабрично джантата:
Прикачени файлове:
Снимка0835.jpg
Снимка0835.jpg [ 168.74 KiB | Прегледано 20852 пъти ]

заради ето тази малка кембър втулка:
Прикачени файлове:
Снимка0836.jpg
Снимка0836.jpg [ 162.5 KiB | Прегледано 20852 пъти ]

И ето "многото" баланс на поледната джанта.
Прикачени файлове:
Снимка0840.jpg
Снимка0840.jpg [ 245.24 KiB | Прегледано 20852 пъти ]

И да не забравяме финалния резултат!
Прикачени файлове:
Снимка0839.jpg
Снимка0839.jpg [ 173.7 KiB | Прегледано 20852 пъти ]

Прикачени файлове:
Снимка0837.jpg
Снимка0837.jpg [ 133.34 KiB | Прегледано 20852 пъти ]

Прикачени файлове:
Снимка0838.jpg
Снимка0838.jpg [ 194.66 KiB | Прегледано 20852 пъти ]


Вторник, 19.06.2018 г. 14:20 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Вчера пристигна нещо интересно от Г-99, топло, топло от лазера!
Прикачени файлове:
Снимка0843.jpg
Снимка0843.jpg [ 131.19 KiB | Прегледано 20798 пъти ]

Ако се чудите какво е и защо са 4бр - 2 от тях са за един друг приятел с Трабант, но той не пише във форума. Това са фланците за 4*100 конверсия и Volkswagen II спирачни апарати + дискове.
Прикачени файлове:
Снимка0844.jpg
Снимка0844.jpg [ 172.78 KiB | Прегледано 20798 пъти ]

Прикачени файлове:
Снимка0845.jpg
Снимка0845.jpg [ 162.9 KiB | Прегледано 20798 пъти ]

Предполагам че няма нужда да обеснявам кое как се прави, понеже вече има теми за преходи към 4*100, но накратко - разпробиват се оригиналните нитове и се избива тавичката за барабана и се заболтва този фланец. В случая съм решил апаратите да стоят назад към купето, не напред към бронята.
Остана да намеря само главините от голф 2 и да си обърна едни джантички 4*100 :) С големия борд разбира се, за да не опира гумата в ресора както по принцип се случва при тази конверсия.
*******
П.С: Да е честит новия Трабант на колегата.
Прикачени файлове:
Снимка0846.jpg
Снимка0846.jpg [ 181.45 KiB | Прегледано 20780 пъти ]


Петък, 22.06.2018 г. 15:12 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Прикачени файлове:
Снимка0862.jpg
Снимка0862.jpg [ 211.9 KiB | Прегледано 20636 пъти ]
Айде новите фланци от 10мм и за отзад пристигнаха. Естествено 2 от тях са за другия колега от Пловдив.
Сега ще търся задни дискове от голф 2 гти. Ако знаете от какво друго стават, пишете Л.С.
[smilie=2beers]


Петък, 06.07.2018 г. 02:16 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Отпред сме готови с доста шмиргелене на супорта и ровене из гаража за да намеря оригиналните болтове.
Прикачени файлове:
Снимка0869.jpg
Снимка0869.jpg [ 149.96 KiB | Прегледано 20537 пъти ]

Работата с колата обаче се нолжи да спре заради "весел" комшия. Пожелавам му всичко "най-добро" за години наред....
Прикачени файлове:
Снимка0868.jpg
Снимка0868.jpg [ 153.11 KiB | Прегледано 20537 пъти ]

То не беше кривене на чистачки, рязане на кабели и счупване на другия джам на ладата ми. Шибаняци...


Четвъртък, 12.07.2018 г. 21:29 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Здравейте колеги, скоро не съм писал, това е защото работя по колата! Смених единия праг, но не съм го довършил изцяло със заварките.
Сменихме стъклото още след няколко дена и колата си е в движение.
Тези дни успях да сложа най-накрая новите дискови спирачки отпред.
Прикачени файлове:
Коментар на файл: спирачки
Снимка0869.jpg
Снимка0869.jpg [ 156.59 KiB | Прегледано 20353 пъти ]

Също нови гуми 175/50/13... Със задължително обърнати джанти за да няма опиране в ресора!
Прикачени файлове:
Коментар на файл: жанти
Снимка0900.jpg
Снимка0900.jpg [ 153.92 KiB | Прегледано 20353 пъти ]

И малко за финал на кауфландО
Прикачени файлове:
GDRrrrr.jpg
GDRrrrr.jpg [ 125.29 KiB | Прегледано 20353 пъти ]


Обаче не съм впечатлен от тези спирачки. Може би защото очаквах да спира с лекота като със серво, но уви - не, но пък поне няма дърпане наляво-надясно и свирене като прегреят барабанните заради измятане на челюстите.
НО, както винаги, едно голямо НО: карахме на бургия с пълната газ от Кичука до Тракия и като пристигнахме спирачките пушеха яката. Определено ще трябва да се сложи вентилиран диск, защото просташкото ми каране в комбинацията с плътно затворените джанти не се получава.


Четвъртък, 23.08.2018 г. 02:37 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Колата се продава заедно със зеленото комби, реших да събирам пари за 1.1 версията. В момента е с оригиналния двигател отново. За повече инфо - Л.С.


Четвъртък, 13.09.2018 г. 23:47 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Информация за Технотест минаване с 3 цилиндров мотор някой да има? Понеже 1.1-то нещо не ми се струва страхотна идея след като видях страхотното му окачване, състоящо се от п тънки шарнира и реактивна щанга с няколко гумени тампона. Въпроса ми е с какво мога и сакво не мога да регистрирам колата.


Неделя, 11.11.2018 г. 17:45 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Здравейте, не съм писал от доста време, защото поработих малко над нещата. Двигателя, чиито документи са изрядни се разстърга на 1-ви ремонтен размер, с най-нежния хоун на цилиндрите - това ми струваше около 60лв (20лв на цилиндър), с ремонтни бутала първи ремонт (+0.25), които ми струвах около 22-23лв на бутало, дойдоха с палците и като тежест са дост близки, толеранса е около грам. От 3 комплекта биели се спрях на тикови, които заводски имат 2 грама разлика, като толеранс. По леки са от матизовите също.
Коляновия вал го мериха и казаха че е перфектен и в допуск, въпреки че е на 150 хиляди километра.
Сегментите струваха около 40лв, както и 10-15лв за специалнта скоба за поствянето им.
Биелните и основните лагери легнаха около 30---40лв, стандартен размер.
Гарнитура картер няма, намерих гарнитура на маслената помпа за около 6лв, а другата на задния семиринг я нямаше в нито един магазин и това наложи използването на херметик, както за кртера, така и за там. Херметика е Виктор Рейнц - Рензосил. Доста доволен съм от него.
с това разходите по долнището на двигателя приключиха.
Главата е в лошо състояние, но ще търся друга, засега ще се кара така. Луфтовете на направляващите на клапаните са големи, също така изсносването на разпределителния вал в алуминия не ми харесва на тази.
Сглобих мотора за разработване и купих нов ангренажен ремък, който ми струваше около 16лв. По-евтино и от маслото дори!
Снимки ще добавя малко по-късно.
Идеята беше да се направи всичко това до 1-ви Юни за да отидем в Трявна на фест.
Обаче скоростната кутия е от първия агрегат, който е от такси на 1 милион километра, която кутия реши да блокира по пътя малко след шипка. [smilie=blowup]
Колата се прибра на платформа до Пловдив, където тепърва ще се търси нова скоростна кутия.


Неделя, 02.06.2019 г. 11:11 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Скоро не съм писал, защото карам! След смяната на скоростната кутия, колата се кара всеки ден, без никакви проблеми. Сега съм се хванал с насаждането на газов инжекцион, но кога ще го довърша не се знае. Отделно мисля да сменям целия преден мост с такъв от Тико, защото имам частите, а и двигателя да се измести малко по-назад, за да сложа оригиналните полуоски. Отделно искам височината на колата да се промени и да прекарам ауспуха от друго место, защото пак успях да го смачкам до неознаваемост. Нов изпускателен колектор също може да бъде замислен с цел отпушване на мотора, но всяко нещо с времето си. Тези неща ще се готвят догодина. Иначе имам отрязана предница от трабант, по която ще меря всичко по окачването преди да влезне в действие на синьото комби. Поздрави от Пловдив!
Прикачени файлове:
Коментар на файл: 1345
trabi.temp.jpg
trabi.temp.jpg [ 145.04 KiB | Прегледано 16047 пъти ]


Четвъртък, 17.10.2019 г. 14:35 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Наложи се смяна на Газовата уретба и това ме принуди да сваля калника. Всичко е точно, но излезнаха гнилочи под фабричното лепило. Това наложи да извадя ЦО-то за непредвидени кърпежи.
Прикачени файлове:
Коментар на файл: ръжди1
Снимка1455.jpg
Снимка1455.jpg [ 119.34 KiB | Прегледано 15181 пъти ]

Тук зайгра шлайфа:
Прикачени файлове:
Коментар на файл: ръжди 2
Снимка1456.jpg
Снимка1456.jpg [ 105.92 KiB | Прегледано 15181 пъти ]

Изрязах от ламаринка, подмятаща се по земята в гаража, пърче по формата на старото и го закривих с клещите, ето как изглежда поставено без точкуване:
Прикачени файлове:
Коментар на файл: кърпеж1
Снимка1457.jpg
Снимка1457.jpg [ 114.45 KiB | Прегледано 15181 пъти ]

После с няколко точки прихванах и причуках тук-таме внимателно да се намести кръпката към оригиналната ламарина, а не обратното. Като стана стабилно му зададох и го обиколих с плътен шев, за да няма просмукване на влага.
Прикачени файлове:
Коментар на файл: кърпеж2
Снимка1458.jpg
Снимка1458.jpg [ 103.09 KiB | Прегледано 15181 пъти ]

И за финал заигра шлайфа с флап диска, търкайки целия калник, защото телената четка нещо се оказа че само залъгва, че уж прави нещо.
Прикачени файлове:
Коментар на файл: кърпеж 3
Снимка1459.jpg
Снимка1459.jpg [ 99.9 KiB | Прегледано 15181 пъти ]

После дойде време за грундиране.
Прикачени файлове:
Коментар на файл: Грунд1
Снимка1460.jpg
Снимка1460.jpg [ 99.7 KiB | Прегледано 15181 пъти ]

За финал довърших шумоизолацията и нанесох вече 3-та ръка грунд.
Прикачени файлове:
Коментар на файл: финал
Снимка1461.jpg
Снимка1461.jpg [ 94.41 KiB | Прегледано 15181 пъти ]

Тази вечер ще стои така, за да хване грунда а и на някои места сложих полиуретан, но не го снимах.
Поздрави!


Събота, 21.03.2020 г. 00:43 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Здравейте! От доста време не съм писал, защото карам! Колата се кара всеки ден и няма никакви проблеми. Успях да узаконя дори и газовата уретба. Почти съм готов с преден мост който да замени ресора и трабантовите части с цяла предница от DAEWOO TICO, но разбира се ще видите как става по-нататък.
Искам да споделя огромно недоволство от спирачките на Фолксваген - разбиват се направляващите на апаратите и се почва едно дрънколясване по паветата и по дупките, абе направо ужас! С новото предно окачване минавам на дискове също за DAEWOO TICO. Така също ще мога да ползвам оригиналните полуоски за модела. Поздрави [smilie=2beers]


Четвъртък, 24.06.2021 г. 00:37 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов