Виж темите без отговор | Виж активните теми
Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Автор |
Съобщение |
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Аз не разбирам какъв е смисъла да се обърне центъра на джантата? Жигулския волан, не мисля да го коментирам. Фолиото на прозорците, също. Какъв кеф изпитваш като караш 4т трабант, на газ?
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Неделя, 17.06.2018 г. 23:53 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
http://www.plovdivnews.bg/obshtestvo/item/63691-atraktziya-trabant-tegli-honda-v-plovdiv-snimkiАми върша работа с него реално и то евтино. Гори 2 пъти по-малко от жигулата. Изглежда атрактивно, лесен за поддръжка, евтин данък. Малко ли е? По принцип редовно тегля разни коли и съм теглил 4 поне засега. Отделно се занимавам и с други разходки, които ми излизат доста по евтино и съответно по голяма печалба. Пазаруването по моргите/и не само/ с големия багажник на комбито са доста по-лесни. Отделно съм продал най-малко 5 Трабанта на части, каквото се счупи просто отивам и изроввам каквото ми трябва от края на гаража. Точно и поради тази причина мога да си позволя да карам като пълен олигофрен с пълната газ, защото каквото и да се счупи - имам поне една резервна такава част. Има толкова много части, че колата едва влиза в гаража, а канала ми е пълен с гуми и джанти за Трабант и не само. Отделно имам още едно комби на село, което си човъркам с оригиналния двигател от този Трабант. За газта - нямам желание да връзвам 15 хиляди кабела към компютъра и да подкарвам инжекция+ бензинови помпи и резервоари и глупости, газта е една тръба, изпарител, плочка и клапан + излиза сууууууууууупер евтино - около 6лв на 100км - сипвам 10лв на седмица, даже понякой път забравям чак кога съм сипал. Жигуловия волан си ми харесва и НЯМА да го махна, супер гангстерски е. За джантите се обръщат за да излезнат гумите отстрани за по-широка стъпка, колата става по-стабилна отпред, с тънка гума гори по-малко, а отзад с кембърските втулки джантата стърже макферсона и то яката, чак не се трае, утре ще снимам как се е пришлайфала пружината, като сменя джантите. Тонираните джамове са за да не зяпа всеки какво товаря в багажника + тва ме дразни как всички ме зяпат нон-стоп, бих тонирал и предните джамове, но за жалост е нелегално.
|
Вторник, 19.06.2018 г. 00:20 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Та отднес вече карам и 4-те обърнати джанти. Ето къде опира фабрично джантата: заради ето тази малка кембър втулка: И ето "многото" баланс на поледната джанта. И да не забравяме финалния резултат!
|
Вторник, 19.06.2018 г. 14:20 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Вчера пристигна нещо интересно от Г-99, топло, топло от лазера! Ако се чудите какво е и защо са 4бр - 2 от тях са за един друг приятел с Трабант, но той не пише във форума. Това са фланците за 4*100 конверсия и Volkswagen II спирачни апарати + дискове. Предполагам че няма нужда да обеснявам кое как се прави, понеже вече има теми за преходи към 4*100, но накратко - разпробиват се оригиналните нитове и се избива тавичката за барабана и се заболтва този фланец. В случая съм решил апаратите да стоят назад към купето, не напред към бронята. Остана да намеря само главините от голф 2 и да си обърна едни джантички 4*100 С големия борд разбира се, за да не опира гумата в ресора както по принцип се случва при тази конверсия. ******* П.С: Да е честит новия Трабант на колегата.
|
Петък, 22.06.2018 г. 15:12 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Айде новите фланци от 10мм и за отзад пристигнаха. Естествено 2 от тях са за другия колега от Пловдив. Сега ще търся задни дискове от голф 2 гти. Ако знаете от какво друго стават, пишете Л.С.
|
Петък, 06.07.2018 г. 02:16 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Отпред сме готови с доста шмиргелене на супорта и ровене из гаража за да намеря оригиналните болтове. Работата с колата обаче се нолжи да спре заради "весел" комшия. Пожелавам му всичко "най-добро" за години наред.... То не беше кривене на чистачки, рязане на кабели и счупване на другия джам на ладата ми. Шибаняци...
|
Четвъртък, 12.07.2018 г. 21:29 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Здравейте колеги, скоро не съм писал, това е защото работя по колата! Смених единия праг, но не съм го довършил изцяло със заварките. Сменихме стъклото още след няколко дена и колата си е в движение. Тези дни успях да сложа най-накрая новите дискови спирачки отпред. Също нови гуми 175/50/13... Със задължително обърнати джанти за да няма опиране в ресора! И малко за финал на кауфландО Обаче не съм впечатлен от тези спирачки. Може би защото очаквах да спира с лекота като със серво, но уви - не, но пък поне няма дърпане наляво-надясно и свирене като прегреят барабанните заради измятане на челюстите. НО, както винаги, едно голямо НО: карахме на бургия с пълната газ от Кичука до Тракия и като пристигнахме спирачките пушеха яката. Определено ще трябва да се сложи вентилиран диск, защото просташкото ми каране в комбинацията с плътно затворените джанти не се получава.
|
Четвъртък, 23.08.2018 г. 02:37 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Колата се продава заедно със зеленото комби, реших да събирам пари за 1.1 версията. В момента е с оригиналния двигател отново. За повече инфо - Л.С.
|
Четвъртък, 13.09.2018 г. 23:47 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Информация за Технотест минаване с 3 цилиндров мотор някой да има? Понеже 1.1-то нещо не ми се струва страхотна идея след като видях страхотното му окачване, състоящо се от п тънки шарнира и реактивна щанга с няколко гумени тампона. Въпроса ми е с какво мога и сакво не мога да регистрирам колата.
|
Неделя, 11.11.2018 г. 17:45 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Здравейте, не съм писал от доста време, защото поработих малко над нещата. Двигателя, чиито документи са изрядни се разстърга на 1-ви ремонтен размер, с най-нежния хоун на цилиндрите - това ми струваше около 60лв (20лв на цилиндър), с ремонтни бутала първи ремонт (+0.25), които ми струвах около 22-23лв на бутало, дойдоха с палците и като тежест са дост близки, толеранса е около грам. От 3 комплекта биели се спрях на тикови, които заводски имат 2 грама разлика, като толеранс. По леки са от матизовите също. Коляновия вал го мериха и казаха че е перфектен и в допуск, въпреки че е на 150 хиляди километра. Сегментите струваха около 40лв, както и 10-15лв за специалнта скоба за поствянето им. Биелните и основните лагери легнаха около 30---40лв, стандартен размер. Гарнитура картер няма, намерих гарнитура на маслената помпа за около 6лв, а другата на задния семиринг я нямаше в нито един магазин и това наложи използването на херметик, както за кртера, така и за там. Херметика е Виктор Рейнц - Рензосил. Доста доволен съм от него. с това разходите по долнището на двигателя приключиха. Главата е в лошо състояние, но ще търся друга, засега ще се кара така. Луфтовете на направляващите на клапаните са големи, също така изсносването на разпределителния вал в алуминия не ми харесва на тази. Сглобих мотора за разработване и купих нов ангренажен ремък, който ми струваше около 16лв. По-евтино и от маслото дори! Снимки ще добавя малко по-късно. Идеята беше да се направи всичко това до 1-ви Юни за да отидем в Трявна на фест. Обаче скоростната кутия е от първия агрегат, който е от такси на 1 милион километра, която кутия реши да блокира по пътя малко след шипка. Колата се прибра на платформа до Пловдив, където тепърва ще се търси нова скоростна кутия.
|
Неделя, 02.06.2019 г. 11:11 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Скоро не съм писал, защото карам! След смяната на скоростната кутия, колата се кара всеки ден, без никакви проблеми. Сега съм се хванал с насаждането на газов инжекцион, но кога ще го довърша не се знае. Отделно мисля да сменям целия преден мост с такъв от Тико, защото имам частите, а и двигателя да се измести малко по-назад, за да сложа оригиналните полуоски. Отделно искам височината на колата да се промени и да прекарам ауспуха от друго место, защото пак успях да го смачкам до неознаваемост. Нов изпускателен колектор също може да бъде замислен с цел отпушване на мотора, но всяко нещо с времето си. Тези неща ще се готвят догодина. Иначе имам отрязана предница от трабант, по която ще меря всичко по окачването преди да влезне в действие на синьото комби. Поздрави от Пловдив!
|
Четвъртък, 17.10.2019 г. 14:35 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Наложи се смяна на Газовата уретба и това ме принуди да сваля калника. Всичко е точно, но излезнаха гнилочи под фабричното лепило. Това наложи да извадя ЦО-то за непредвидени кърпежи. Тук зайгра шлайфа: Изрязах от ламаринка, подмятаща се по земята в гаража, пърче по формата на старото и го закривих с клещите, ето как изглежда поставено без точкуване: После с няколко точки прихванах и причуках тук-таме внимателно да се намести кръпката към оригиналната ламарина, а не обратното. Като стана стабилно му зададох и го обиколих с плътен шев, за да няма просмукване на влага. И за финал заигра шлайфа с флап диска, търкайки целия калник, защото телената четка нещо се оказа че само залъгва, че уж прави нещо. После дойде време за грундиране. За финал довърших шумоизолацията и нанесох вече 3-та ръка грунд. Тази вечер ще стои така, за да хване грунда а и на някои места сложих полиуретан, но не го снимах. Поздрави!
|
Събота, 21.03.2020 г. 00:43 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Здравейте! От доста време не съм писал, защото карам! Колата се кара всеки ден и няма никакви проблеми. Успях да узаконя дори и газовата уретба. Почти съм готов с преден мост който да замени ресора и трабантовите части с цяла предница от DAEWOO TICO, но разбира се ще видите как става по-нататък. Искам да споделя огромно недоволство от спирачките на Фолксваген - разбиват се направляващите на апаратите и се почва едно дрънколясване по паветата и по дупките, абе направо ужас! С новото предно окачване минавам на дискове също за DAEWOO TICO. Така също ще мога да ползвам оригиналните полуоски за модела. Поздрави
|
Четвъртък, 24.06.2021 г. 00:37 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|