Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Скоба за барабани-Трабант
Автор |
Съобщение |
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Скоба за барабани-Трабант
Направи си сам: Аз я направих от крик за Трабант и рамка на пружина от старо легло! Принципа на работа е показан на една от снимките.
|
Сряда, 07.06.2017 г. 08:47 ч. |
|
|
д-р Е.
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 19.05.2015 г. 18:14 ч. Мнения: 42 Местоположение: Стара Загора
Automobile: Wartburg 353W,1986
|
Re: Скоба за барабани-Трабант
Браво ! Малко е неугледно с тия заварки,ама кой ти гледа и какво значение има... Няма никакво значение. Зорът при свалянето на барабаните идва оттам,че ,,дупката,,в средата е всъщност конусен отвор.Той ляга и се притска върху оста на главината,чиято ос също е конус.С времето,особено след като барабанът не е свалян дълго време,тези конусни повърхности заръждавяват,клеясват и ваденето на барабаните става проблемно... Уместно е,прочее,тези контактни конусни повърхности да се изчистят щателно-,,дупката,, на барабана да се мине с една тънка стружка на струг,или с кръгла пила,или с по-здрава шкурка. Ако при монтирането повърхностите се мазнат леко с грес,следващото им сваляне (е,ако не е след 30 години) няма да представлява нито проблем,нито някакво усилие. Изпробвано. Така или иначе е добре,че си направил ,,скобата,,-я на теб ще ти потрябва пак,я ще услужиш някому... Успех !
_________________ Парадоксът често е бил повод да се прави изкуство. А в ГДР са направили автомобили....
|
Сряда, 07.06.2017 г. 16:28 ч. |
|
|
pronto1997
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 02.12.2013 г. 14:29 ч. Мнения: 67 Местоположение: близо до София
|
Re: Скоба за барабани-Трабант
| | | | д-р Е. написа: Браво ! Малко е неугледно с тия заварки,ама кой ти гледа и какво значение има... Няма никакво значение. Зорът при свалянето на барабаните идва оттам,че ,,дупката,,в средата е всъщност конусен отвор.Той ляга и се притска върху оста на главината,чиято ос също е конус.С времето,особено след като барабанът не е свалян дълго време,тези конусни повърхности заръждавяват,клеясват и ваденето на барабаните става проблемно... Уместно е,прочее,тези контактни конусни повърхности да се изчистят щателно-,,дупката,, на барабана да се мине с една тънка стружка на струг,или с кръгла пила,или с по-здрава шкурка. Ако при монтирането повърхностите се мазнат леко с грес,следващото им сваляне (е,ако не е след 30 години) няма да представлява нито проблем,нито някакво усилие. Изпробвано. Така или иначе е добре,че си направил ,,скобата,,-я на теб ще ти потрябва пак,я ще услужиш някому... Успех ! | | | | |
би ли цитирал къде се препоръчва престръгването на конуса? Не искам да коментирам чисто техническите проблеми по тази процедура, а говоря само за пълното безсмислие на подобни действия. Айде престани с "мъдрите " си/ и съвсем безсмислени/ съвети- благодаря.
|
Сряда, 07.06.2017 г. 23:07 ч. |
|
|
д-р Е.
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 19.05.2015 г. 18:14 ч. Мнения: 42 Местоположение: Стара Загора
Automobile: Wartburg 353W,1986
|
Re: Скоба за барабани-Трабант
Пак зизито - умен, както обикновено. И най-вече досаден и излишен. Те го гонят от селото,а то пита за поповата къща.....
_________________ Парадоксът често е бил повод да се прави изкуство. А в ГДР са направили автомобили....
Последна промяна д-р Е. на Четвъртък, 08.06.2017 г. 14:18 ч., променена общо 1 път
|
Четвъртък, 08.06.2017 г. 14:02 ч. |
|
|
д-р Е.
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 19.05.2015 г. 18:14 ч. Мнения: 42 Местоположение: Стара Загора
Automobile: Wartburg 353W,1986
|
Re: Скоба за барабани-Трабант
| | | | д-р Е. написа: С огромно и вярвам,споделено удоволствие, казвам на изветрелия комплексиран среден техник със скромно съдържание под опадалите керемиди , който живее за да дразни - ту под гръмкото название ,,д-р зизи,, ту-скрит зад ,,пронто намквоси,, , че е един фрустрат и самотен чичка,който като си няма публика да му обръща внимание (вероятно и у дома) си търси каквато и да е изява къде да е....И плямпа ли плямпа-само публика да има.... Толкова прозрачно компенсаторно поведение на остарял глупак. По същество-никъде не съм препоръчал ,,престъргване,, на конуса,а неговото зачистване с минимална стружка.Не знам да го пише някъде,но от собствен опит знам,че след подобно зачистване никога не съм имал проблем със свалянето на барабаните без каквото и да е усилие или приспособления. Айде,зизито пак научи нещо ! Толкоз. (като не ти харесва - не чети,бе чиче....) | | | | |
_________________ Парадоксът често е бил повод да се прави изкуство. А в ГДР са направили автомобили....
|
Четвъртък, 08.06.2017 г. 14:13 ч. |
|
|
pronto1997
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 02.12.2013 г. 14:29 ч. Мнения: 67 Местоположение: близо до София
|
Re: Скоба за барабани-Трабант
| | | | д-р Е. написа: | | | | д-р Е. написа: С огромно и вярвам,споделено удоволствие, казвам на изветрелия комплексиран среден техник със скромно съдържание под опадалите керемиди , който живее за да дразни - ту под гръмкото название ,,д-р зизи,, ту-скрит зад ,,пронто намквоси,, , че е един фрустрат и самотен чичка,който като си няма публика да му обръща внимание (вероятно и у дома) си търси каквато и да е изява къде да е....И плямпа ли плямпа-само публика да има.... Толкова прозрачно компенсаторно поведение на остарял глупак. По същество-никъде не съм препоръчал ,,престъргване,, на конуса,а неговото зачистване с минимална стружка.Не знам да го пише някъде,но от собствен опит знам,че след подобно зачистване никога не съм имал проблем със свалянето на барабаните без каквото и да е усилие или приспособления. Айде,зизито пак научи нещо ! Толкоз. (като не ти харесва - не чети,бе чиче....) | | | | |
| | | | |
благодаря кръстник- ризата да е М размер. По повод на писаното може би някои от администрацията ще вземе отношение, а по повод на личните ти технически умения- ако въобще могат да се нарекат умения- не виждам кой и какво може да научи от теб. Дали възстановяването на мембраната на водната помпа с лепило, или използването на плаки от рентгенови снимки. Да не говорим за пълната некомпетентност за устройството на другите возила, че дори и за тази , която притежаваш. Дори отричаш действително съществуващи части и възли и си измисляш твои- визирам карбуратора от тема в Продава на колега. Да... има какво да НЕ се учи от теб. Моля не ми отговаряй... няма какво да ми кажеш, освен колко си проЗт. П.П. Темата беше за друго, но "д-р никой" трябваше да си даде НЕ компетентното мнение и на градивната критика отговори с нападки и обиди- няма значение към кого- има си управа, тя да се оправя.
|
Петък, 09.06.2017 г. 00:25 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Скоба за барабани-Трабант
Много добре направена,Ники,добро хрумване.Единствената ти грешка е че си използвал крик - резбата трябва да е колкото може по-ситна,по възможност с голям диаметър.Необходима е много голяма осова сила,както бе отбелязано по-горе.
|
Четвъртък, 15.06.2017 г. 22:52 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|