Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Скоба за барабани-Трабант 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Скоба за барабани-Трабант
Направи си сам:
Аз я направих от крик за Трабант и рамка на пружина от старо легло!
Принципа на работа е показан на една от снимките.


Прикачени файлове:
DSCN6262.jpg
DSCN6262.jpg [ 172.61 KiB | Прегледано 12601 пъти ]
DSCN6263.jpg
DSCN6263.jpg [ 190.11 KiB | Прегледано 12601 пъти ]
DSCN6264.jpg
DSCN6264.jpg [ 185.19 KiB | Прегледано 12601 пъти ]
Сряда, 07.06.2017 г. 08:47 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Вторник, 19.05.2015 г. 18:14 ч.
Мнения: 42
Местоположение: Стара Загора
Automobile: Wartburg 353W,1986
Мнение Re: Скоба за барабани-Трабант
Браво !
Малко е неугледно с тия заварки,ама кой ти гледа и какво значение има...
Няма никакво значение.
Зорът при свалянето на барабаните идва оттам,че ,,дупката,,в средата е всъщност конусен отвор.Той ляга и се притска върху оста на главината,чиято ос също е конус.С времето,особено след като барабанът не е свалян дълго време,тези конусни повърхности заръждавяват,клеясват и ваденето на барабаните става проблемно...
Уместно е,прочее,тези контактни конусни повърхности да се изчистят щателно-,,дупката,, на барабана да се мине с една тънка стружка на струг,или с кръгла пила,или с по-здрава шкурка.
Ако при монтирането повърхностите се мазнат леко с грес,следващото им сваляне (е,ако не е след 30 години) няма да представлява нито проблем,нито някакво усилие.
Изпробвано.
Така или иначе е добре,че си направил ,,скобата,,-я на теб ще ти потрябва пак,я ще услужиш някому...
Успех !

_________________
Парадоксът често е бил повод да се прави изкуство.
А в ГДР са направили автомобили....


Сряда, 07.06.2017 г. 16:28 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 02.12.2013 г. 14:29 ч.
Мнения: 67
Местоположение: близо до София
Мнение Re: Скоба за барабани-Трабант
д-р Е. написа:
Браво !
Малко е неугледно с тия заварки,ама кой ти гледа и какво значение има...
Няма никакво значение.
Зорът при свалянето на барабаните идва оттам,че ,,дупката,,в средата е всъщност конусен отвор.Той ляга и се притска върху оста на главината,чиято ос също е конус.С времето,особено след като барабанът не е свалян дълго време,тези конусни повърхности заръждавяват,клеясват и ваденето на барабаните става проблемно...
Уместно е,прочее,тези контактни конусни повърхности да се изчистят щателно-,,дупката,, на барабана да се мине с една тънка стружка на струг,или с кръгла пила,или с по-здрава шкурка.
Ако при монтирането повърхностите се мазнат леко с грес,следващото им сваляне (е,ако не е след 30 години) няма да представлява нито проблем,нито някакво усилие.
Изпробвано.
Така или иначе е добре,че си направил ,,скобата,,-я на теб ще ти потрябва пак,я ще услужиш някому...
Успех !


би ли цитирал къде се препоръчва престръгването на конуса? Не искам да коментирам чисто техническите проблеми по тази процедура, а говоря само за пълното безсмислие на подобни действия. Айде престани с "мъдрите " си/ и съвсем безсмислени/ съвети- благодаря.


Сряда, 07.06.2017 г. 23:07 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Вторник, 19.05.2015 г. 18:14 ч.
Мнения: 42
Местоположение: Стара Загора
Automobile: Wartburg 353W,1986
Мнение Re: Скоба за барабани-Трабант
Пак зизито - умен, както обикновено.
И най-вече досаден и излишен.
Те го гонят от селото,а то пита за поповата къща.....

_________________
Парадоксът често е бил повод да се прави изкуство.
А в ГДР са направили автомобили....


Последна промяна д-р Е. на Четвъртък, 08.06.2017 г. 14:18 ч., променена общо 1 път

Четвъртък, 08.06.2017 г. 14:02 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Вторник, 19.05.2015 г. 18:14 ч.
Мнения: 42
Местоположение: Стара Загора
Automobile: Wartburg 353W,1986
Мнение Re: Скоба за барабани-Трабант
д-р Е. написа:
С огромно и вярвам,споделено удоволствие, казвам на изветрелия комплексиран среден техник със скромно съдържание под опадалите керемиди , който живее за да дразни - ту под гръмкото название ,,д-р зизи,, ту-скрит зад ,,пронто намквоси,, , че е един фрустрат и самотен чичка,който като си няма публика да му обръща внимание (вероятно и у дома) си търси каквато и да е изява къде да е....И плямпа ли плямпа-само публика да има....
Толкова прозрачно компенсаторно поведение на остарял глупак.
По същество-никъде не съм препоръчал ,,престъргване,, на конуса,а неговото зачистване с минимална стружка.Не знам да го пише някъде,но от собствен опит знам,че след подобно зачистване никога не съм имал проблем със свалянето на барабаните без каквото и да е усилие или приспособления.
Айде,зизито пак научи нещо !
Толкоз.
(като не ти харесва - не чети,бе чиче....)

_________________
Парадоксът често е бил повод да се прави изкуство.
А в ГДР са направили автомобили....


Четвъртък, 08.06.2017 г. 14:13 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 02.12.2013 г. 14:29 ч.
Мнения: 67
Местоположение: близо до София
Мнение Re: Скоба за барабани-Трабант
д-р Е. написа:
д-р Е. написа:
С огромно и вярвам,споделено удоволствие, казвам на изветрелия комплексиран среден техник със скромно съдържание под опадалите керемиди , който живее за да дразни - ту под гръмкото название ,,д-р зизи,, ту-скрит зад ,,пронто намквоси,, , че е един фрустрат и самотен чичка,който като си няма публика да му обръща внимание (вероятно и у дома) си търси каквато и да е изява къде да е....И плямпа ли плямпа-само публика да има....
Толкова прозрачно компенсаторно поведение на остарял глупак.
По същество-никъде не съм препоръчал ,,престъргване,, на конуса,а неговото зачистване с минимална стружка.Не знам да го пише някъде,но от собствен опит знам,че след подобно зачистване никога не съм имал проблем със свалянето на барабаните без каквото и да е усилие или приспособления.
Айде,зизито пак научи нещо !
Толкоз.
(като не ти харесва - не чети,бе чиче....)


благодаря кръстник- ризата да е М размер. По повод на писаното може би някои от администрацията ще вземе отношение, а по повод на личните ти технически умения- ако въобще могат да се нарекат умения- не виждам кой и какво може да научи от теб. Дали възстановяването на мембраната на водната помпа с лепило, или използването на плаки от рентгенови снимки. Да не говорим за пълната некомпетентност за устройството на другите возила, че дори и за тази , която притежаваш. Дори отричаш действително съществуващи части и възли и си измисляш твои- визирам карбуратора от тема в Продава на колега. Да... има какво да НЕ се учи от теб. Моля не ми отговаряй... няма какво да ми кажеш, освен колко си проЗт.

П.П. Темата беше за друго, но "д-р никой" трябваше да си даде НЕ компетентното мнение и на градивната критика отговори с нападки и обиди- няма значение към кого- има си управа, тя да се оправя.


Петък, 09.06.2017 г. 00:25 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч.
Мнения: 63
Местоположение: Варна
Мнение Re: Скоба за барабани-Трабант
Много добре направена,Ники,добро хрумване.Единствената ти грешка е че си използвал крик - резбата трябва да е колкото може по-ситна,по възможност с голям диаметър.Необходима е много голяма осова сила,както бе отбелязано по-горе.


Четвъртък, 15.06.2017 г. 22:52 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов