Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
На ivanski колата 
Автор Съобщение
Музикалният
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч.
Мнения: 105
Местоположение: Русе
Automobile: Trab
Мнение Re: На ivanski колата
Съединителя как си го композирал?

_________________
трабанта завива с ръчна, не с кормило!


Понеделник, 22.05.2017 г. 10:41 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: На ivanski колата
Съединителя съм описал в отделна тема как е направен.
Двигателя е качен и си карам с него от няколко дни.
Въздушния филтър трябва да е друг, който да включва кутията на карбуратора понеже доста реве с тази схема, която върши работа, но е временно решение.
Използвам 3 български прекъсвача за запалване ПЗЕТ 4032, които заместват кондензаторите долу в плочката и 3 български бобини Б-117.
Сложих алтерантор Бош от Пасат 2, който пасва точно на мястото на оригиналния сякаш е направен за там със смяна на ремъчната шайба, която се взима от стария алтернатор.

Това наложи да продължа работата с монтажа на стабилизиращата щанга за отзад, тъй като скоростите се промениха и нестабилността на пружинното окачване в завои започна да става доста неприятно.
Промених биалетките в краищата и направих нови за средата.
Сега правя гредите, на които ще се захване лагеруването на вътрешната част на щангата, което измислих. Гредите се оказаха големи и се наложи да бъдат снижени само в частта, където е лагеруването, а това го постигнах с пластина 2 мм, която допълнително постегна нещата.
А гредите са необходими, за да може щангата да си върши работата иначе ако е хваната към пода, просто ще го огъва.
Самата щанга е предна от Голф 2. Надявам се тя в комбинация с тръбата, която заварих между двете бомбета да подобри значително поведението на пътя.

Сега търся инфо за щанга отпред.


Прикачени файлове:
phpxcvqMGAM.jpg
phpxcvqMGAM.jpg [ 112.21 KiB | Прегледано 10342 пъти ]
phpB3fluKPM.jpg
phpB3fluKPM.jpg [ 99.42 KiB | Прегледано 10342 пъти ]
phpc9Qs29AM.jpg
phpc9Qs29AM.jpg [ 73.17 KiB | Прегледано 10342 пъти ]
php5KBRBPAM.jpg
php5KBRBPAM.jpg [ 64.11 KiB | Прегледано 10342 пъти ]
phpGhRsH0AM.jpg
phpGhRsH0AM.jpg [ 127.73 KiB | Прегледано 10342 пъти ]
php3uX4YjAM.jpg
php3uX4YjAM.jpg [ 65.41 KiB | Прегледано 10342 пъти ]
phpZhtoz9PM.jpg
phpZhtoz9PM.jpg [ 98.92 KiB | Прегледано 10342 пъти ]
phpQjiguWAM.jpg
phpQjiguWAM.jpg [ 80.47 KiB | Прегледано 10342 пъти ]
Вторник, 19.06.2018 г. 23:05 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: На ivanski колата
Ако не сте виждали такъв, ето го:
Първия Вабант трансформиран във Трабант.

Колата се променя доста с вареловия мотор, но за целта която гоня тук позитивите бяха по-малко от негативите.
Върнах и други неща на мястото им, защото ми трябват там.

Стабилизиращата щанга отзад е вече монтирана и тествана.
В комбинация с тръбата, свързваща двете задни бомбета се докарва усещане като ресорен. Задницата съвсем леко се вдигна и имам чувството, че имам значително по-голяма стабилност в завои от преди.


Прикачени файлове:
php7DQHZ2PM.jpg
php7DQHZ2PM.jpg [ 94.46 KiB | Прегледано 10134 пъти ]
phphNxiRfPM.jpg
phphNxiRfPM.jpg [ 102.96 KiB | Прегледано 10134 пъти ]
phpa2uiNbPM.jpg
phpa2uiNbPM.jpg [ 101.27 KiB | Прегледано 10134 пъти ]
Вторник, 19.06.2018 г. 23:25 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение Re: На ivanski колата
Направо ми увисна ченето :shock:
Можеш ли да изброиш основните премства и недостатъци на Вабанта та го върна към Трабант?


Сряда, 20.06.2018 г. 16:35 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: На ivanski колата
Когато направих смяната имах само една кола и мислех, че с вартбургов двигател ще я направя по-използваема за дълъг път.
Имам идеи за големи пътувания и от поне 10 години исках да пробвам тази модификация за да видя дали при мен ще е по-удобна точно за това. Особено ме е мъчело винаги звъненето на аванса на 2та цилиндъра при високи обороти и исках да сваля тия обороти и вдигна мощността.
Но моят опит показа, че същите финанси могат да бъдат инвестирани в Трабитроник запалване и микуни карбуратор, което ще подобри вървежа на трабанта не много, но достатъчно.
А вече има относителено лесен достъп до 4т трабанти от Унгария, когато се гони хем лесно регистриране, хем повече мощност. Но 4т трабанта и неговите особености е друга тема.

Положителното е:
Относително лесна модификация за друг двигател и колата става бърза, при това доста нереално за Трабант бърза.
Запазват се горните скорости, двутактовото усещане и се ползват ГДР компоненти.
Звука никога не омръзва.

Недостатъците са:
По-тежка предница - дори видимо едното колело при мен беше по-клекнало.
Вода вместо въздух за охлаждане - това лично според мен е недостатък, а вартбурговия двигател не се слави с много добро охлаждане. Всеки вартбург е страдал от водна помпа и ако го правех сега бих сложил водна помпа от циркулационна за парното на мерцедес и други. Вече на един вартбург сложихме такава и махнахме оригиналната - работи идеално.
Няма парно.
Разхода се вдига значително - поне при мен бе така.
Ако ходиш на дълъг път носиш повече части и инструмент с теб. Носиш и антифриз, вода :)
Чукчета за запалване - да има електронни на пазара и струват колкото трабитроник. Оригиналното електронно е статично и неоткриваемо, а и да го намериш - пак си носиш плочката с чукчета за всеки случай.
Кутията е къса - ускорение има достатъчно, но първа е само за потегляне, а четвърта идва къса и след 100 се усещат едни доста сериозни оборти.
Педала на съединителя става твърд - оригиналния може да се натиска с ръка, поне при мен това бе едно от нещата, които ме дразнеха.
Регистрационна ситуация - трябва да се минава технотест, промяна документи и т.н.

Заключение:
Готино е в трабанта да има двигател от Вартбург, но за целите които аз гоня не ми върши по-добра работа от оригиналния двигател.


Събота, 11.01.2020 г. 01:26 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов