Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Трабант 601
Здравейте колеги, остана ми време и реших си довърша темата. Траби вече е в движение с лъсната кожа. Пускам актуални снимки: http://air123.snimka.bg/automobiles/pos ... 6.31011124http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.31104728Това е засега, благодаря на всички които помогнаха със съвети и даваха кураж. Зимата ще се занимавам с окачването , че там още има проблеми. Поздрави.
|
Вторник, 08.10.2013 г. 20:08 ч. |
|
|
Москвичът
Сивият котарак
Регистриран на: Събота, 07.04.2012 г. 06:15 ч. Мнения: 48 Местоположение: София
Automobile: Москвич 1360
|
Re: Трабант 601
Чудна работа си свършил,колега! На мен ли ми се струва,или всички части,които не са от дуропласт не са боядисвани и са си бели,каква е идеята на това изпълнение? Поздрави
_________________ Студ,ветър,дъж-Трабанто пали от веднъж!
|
Сряда, 09.10.2013 г. 23:42 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Трабант 601
Правилно си забелязал, наистина металните части са боядисани в бяло. Така по ми харесва, исках да се различава малко от стандартното. Таванът също го направих бял, но не стои добре. Тия дни ще го боядисам в основния цвят.
|
Четвъртък, 10.10.2013 г. 00:20 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Трабант 601
Добър вечер на всички фенове. Отново вкарах траби в бокса. Причините: странен шум от двигателя; поради бързане миналата година кошът на двигателя и ходовата част не бяха ревизирани; боядисване на купето наново в един цвят/това го свърших/ До тук успях да сваля двигателя и да започна разглобяване на ходовата част. На пръв поглед втулките са за смяна. Проблеми ми създават ябълковидните болтове, че не излизат, пробвах с правена скоба но не се получава. Ще се търси заводска. Всички болтове и гайки бяха страшно клеясали и не се развиваха, проблема го реших със този спрей: http://www.denicom.bg/tehnicheski-sprei ... mazka.html , направо е перфектен. Като процедури съм замислил: Боядисване на двигателния отсек, целия автомобил отдолу/след поправки и изкърпване/; Ремонт и смяна на втулки и тампони по ходовата част; Отваряне и преглед на двигателя; Ремонт по скоросната кутия/при махане на пружините на маншоните на трипалцовото каре изтече доста масло, предполагам , че са заминали семерингите, но ще видим/ Монтиране на допълнителни екстри: теглич;/намерих оригинален/, задна светлина за мъгла и за заден ход;/и тук намерих оригинални/, фарове за мъгла отпред;/намерих произведени в ГДР чисто нови/ Засега съм намислил да разглобя ходовата част и да си я работя на завет и на топло , че вънка вече стана студено. това е засега Малко снимки: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34290352
|
Неделя, 02.11.2014 г. 23:36 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Трабант 601
| | | | air123 написа: Добър вечер на всички фенове. Отново вкарах траби в бокса. Причините: странен шум от двигателя; поради бързане миналата година кошът на двигателя и ходовата част не бяха ревизирани; боядисване на купето наново в един цвят/това го свърших/ До тук успях да сваля двигателя и да започна разглобяване на ходовата част. На пръв поглед втулките са за смяна. Проблеми ми създават ябълковидните болтове, че не излизат, пробвах с правена скоба но не се получава. Ще се търси заводска. Всички болтове и гайки бяха страшно клеясали и не се развиваха, проблема го реших със този спрей: http://www.denicom.bg/tehnicheski-sprei ... mazka.html , направо е перфектен. Като процедури съм замислил: Боядисване на двигателния отсек, целия автомобил отдолу/след поправки и изкърпване/; Ремонт и смяна на втулки и тампони по ходовата част; Отваряне и преглед на двигателя; Ремонт по скоросната кутия/при махане на пружините на маншоните на трипалцовото каре изтече доста масло, предполагам , че са заминали семерингите, но ще видим/ Монтиране на допълнителни екстри: теглич;/намерих оригинален/, задна светлина за мъгла и за заден ход;/и тук намерих оригинални/, фарове за мъгла отпред;/намерих произведени в ГДР чисто нови/ Засега съм намислил да разглобя ходовата част и да си я работя на завет и на топло , че вънка вече стана студено. това е засега Малко снимки: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34290352 | | | | |
Обади се да ти дам скоба за вадене на ябълковидни болтове.
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Понеделник, 03.11.2014 г. 00:19 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Трабант 601
Здравейте Колеги , макар и бавно по колата се работи. Пускам актуални снимки на свършеното досега. http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34290353 Честита Коледа на всички.
|
Вторник, 30.12.2014 г. 20:48 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Трабант 601
|
Събота, 17.01.2015 г. 13:12 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Трабант 601
|
Сряда, 21.01.2015 г. 21:51 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Трабант 601
Тия дни дойде ред на тази госпожа: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34752642 Сваляне на мръсотията: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34752659 Кутията вече отворена: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34769942 Прегледах лагерите и семерингите. Семерингите според мен са добре, гъвкави са и не са се спекли. Положението с лагерите обаче е следното: 3бр. 6304 , и трите ромолят; 1бр NU206E този е ролков лагер, разглобяем, ролките са захванати в горната черупка, долната е набита на вала: http://www.dswaelzlager.de/Zylinderroll ... ahlkaefig- този не можах да го преценя, понеже има заводски луфт/по принцип ролковите издържат повече от сачмените така, че може и да не го барам/ 2бр. 16013 на диференциала, според мен са тръгнали , и за тях ще мисля Прецакването на лагерите явно си е моя грешка, не съм обърнал внимание, че маслото е било малко, общо източих от кутията около 600-700мл. Сега да питам нещо: намерих си лагери 6304 на ВМЗ от едно време, обаче са капселовани с метални капачки, проблем ли ще е да ги махна и така да монтирам? Ако някой има информация от къде мога да намеря другите лагери , моля да сподели? Предварително благодаря.
|
Вторник, 27.01.2015 г. 22:58 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Трабант 601
Няма никакъв проблем да махнеш капсуловката,дори е задължително,за да може да се маже.Според мен смени семерингите и другия лагер,така и така си отворил кутията,не са чак толкова пари. Лагерите на диференциала аз ги купих около 10 лева румънски от едно време застояли в един склад,но те са 6013,моите са по широки.
|
Сряда, 28.01.2015 г. 00:17 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Трабант 601
Колега,аз смених двата външни лагера на първичкия вал на кутията с руски/цена около 5 лв. брой/.Те също бяха капсуловани с ламаринки,свалил съм с тънка отверка само от едната страна/от вътрешната-там от където може да мине маслото/.Аз отварях кутията заради 4-та скорост/изключваше на студено масло,смених фрайлауфа и съм минал около 1000 км.и с лагерите нямам проблем,както и с четвърта скорост.Другиге лагери не съм ги пипал и съм сменил само семеринга на въпросния вал отпред на опашката,дето влиза в съединителя!Най често от там протичат скоростите,мой съвет е да го смениш!И дано уцелиш маслото като я сглобиш!Успех!
|
Сряда, 28.01.2015 г. 07:43 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Трабант 601
Здравейте Колеги, днес бях на работа, но през почивката прескочих до работилницата и с една 30тонна преса разглобих фрайлайфа : http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34775319Според мен е тръгнал защото има образувани леки браздички по него. Ще ровя в чарколаците които имам да видя дали нямам резервен някъде, имам спомен , че имам някакъв. Ако не успея да намеря ще сглобявам с този. Семеринги намерих от магазина във Варна, за лагерите 6304 разбрах , че капселовката като я махна стават така, че и там реших проблема. Това е засега.
|
Сряда, 28.01.2015 г. 23:10 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Трабант 601
Колега справяш се чудесно,ако имаш нов най добре го смени ,ако не намериш го полирай малко преди да го сложиш. 12 грама на фрайлауфа с колко канала е ?
|
Сряда, 28.01.2015 г. 23:39 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Трабант 601
Има два канала вътре, четох в твоята тема ,че си мерил някакви луфтове, може ли да обясниш по подробно.
|
Сряда, 28.01.2015 г. 23:50 ч. |
|
|
ilian
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч. Мнения: 306 Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
|
Re: Трабант 601
Общата идея е като се смени 12 грама неговата обща височина да бъде като старата,за да работи на същото място.При мен новият 12 грам диаметърът беше същият,но самата основа беше по тънка с 0.5мм и аз си изрязах шайба за да стане същата обща височина.12 грама с 2 канала според мен е по малко разпространен и ако аз не бях намерил щях да сложа с един канал и да махна едната шпонка. В OLX има да се продава точно такъв фрайлауф,името на човека е Klimo,няма телефон ,а само на лични,но той тогава го даваше на такава цена,че по добре да го поръчаш от Германия.Все пак го потърси и го питай,може да е свалил цената,успех.
|
Четвъртък, 29.01.2015 г. 00:32 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|