Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Трабант 601 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Трабант 601
Здравейте колеги, остана ми време и реших си довърша темата. Траби вече е в движение с лъсната кожа. Пускам актуални снимки:
http://air123.snimka.bg/automobiles/pos ... 6.31011124
http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.31104728
Това е засега, благодаря на всички които помогнаха със съвети и даваха кураж.
Зимата ще се занимавам с окачването , че там още има проблеми.
Поздрави. [smilie=2beers]


Вторник, 08.10.2013 г. 20:08 ч.
Профил
Сивият котарак
Аватар

Регистриран на: Събота, 07.04.2012 г. 06:15 ч.
Мнения: 48
Местоположение: София
Automobile: Москвич 1360
Мнение Re: Трабант 601
Чудна работа си свършил,колега! [smilie=2beers] На мен ли ми се струва,или всички части,които не са от дуропласт не са боядисвани и са си бели,каква е идеята на това изпълнение?

Поздрави

_________________
Студ,ветър,дъж-Трабанто пали от веднъж!


Сряда, 09.10.2013 г. 23:42 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Трабант 601
Правилно си забелязал, наистина металните части са боядисани в бяло. Така по ми харесва, исках да се различава малко от стандартното.
Таванът също го направих бял, но не стои добре. Тия дни ще го боядисам в основния цвят. :D


Четвъртък, 10.10.2013 г. 00:20 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Трабант 601
Добър вечер на всички фенове. Отново вкарах траби в бокса.
Причините: странен шум от двигателя;
поради бързане миналата година кошът на двигателя и ходовата част не бяха ревизирани;
боядисване на купето наново в един цвят/това го свърших/
До тук успях да сваля двигателя и да започна разглобяване на ходовата част. На пръв поглед втулките са за смяна. Проблеми ми създават ябълковидните болтове, че не излизат, пробвах с правена скоба но не се получава. Ще се търси заводска.
Всички болтове и гайки бяха страшно клеясали и не се развиваха, проблема го реших със този спрей: http://www.denicom.bg/tehnicheski-sprei ... mazka.html , направо е перфектен.
Като процедури съм замислил:
Боядисване на двигателния отсек, целия автомобил отдолу/след поправки и изкърпване/;
Ремонт и смяна на втулки и тампони по ходовата част;
Отваряне и преглед на двигателя;
Ремонт по скоросната кутия/при махане на пружините на маншоните на трипалцовото каре изтече доста масло, предполагам , че са заминали семерингите, но ще видим/
Монтиране на допълнителни екстри: теглич;/намерих оригинален/, задна светлина за мъгла и за заден ход;/и тук намерих оригинални/, фарове за мъгла отпред;/намерих произведени в ГДР чисто нови/
Засега съм намислил да разглобя ходовата част и да си я работя на завет и на топло , че вънка вече стана студено.
това е засега Малко снимки:
http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34290352


Неделя, 02.11.2014 г. 23:36 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч.
Мнения: 372
Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
Мнение Re: Трабант 601
air123 написа:
Добър вечер на всички фенове. Отново вкарах траби в бокса.
Причините: странен шум от двигателя;
поради бързане миналата година кошът на двигателя и ходовата част не бяха ревизирани;
боядисване на купето наново в един цвят/това го свърших/
До тук успях да сваля двигателя и да започна разглобяване на ходовата част. На пръв поглед втулките са за смяна. Проблеми ми създават ябълковидните болтове, че не излизат, пробвах с правена скоба но не се получава. Ще се търси заводска.
Всички болтове и гайки бяха страшно клеясали и не се развиваха, проблема го реших със този спрей: http://www.denicom.bg/tehnicheski-sprei ... mazka.html , направо е перфектен.
Като процедури съм замислил:
Боядисване на двигателния отсек, целия автомобил отдолу/след поправки и изкърпване/;
Ремонт и смяна на втулки и тампони по ходовата част;
Отваряне и преглед на двигателя;
Ремонт по скоросната кутия/при махане на пружините на маншоните на трипалцовото каре изтече доста масло, предполагам , че са заминали семерингите, но ще видим/
Монтиране на допълнителни екстри: теглич;/намерих оригинален/, задна светлина за мъгла и за заден ход;/и тук намерих оригинални/, фарове за мъгла отпред;/намерих произведени в ГДР чисто нови/
Засега съм намислил да разглобя ходовата част и да си я работя на завет и на топло , че вънка вече стана студено.
това е засега Малко снимки:
http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34290352


Обади се да ти дам скоба за вадене на ябълковидни болтове.

_________________
Vladimir Paskov's Blog
Trabant

VMSoft
Android apps by VMSoft

Dream on
Dream on
Dream on
Dream until your dreams come true


Понеделник, 03.11.2014 г. 00:19 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Трабант 601
Здравейте Колеги , макар и бавно по колата се работи. Пускам актуални снимки на свършеното досега. http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34290353
[smilie=2beers] Честита Коледа на всички.


Вторник, 30.12.2014 г. 20:48 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Трабант 601
Свършеното от предната седмица: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34668345
:D


Събота, 17.01.2015 г. 13:12 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Трабант 601
Малко свършена работа тия дни: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34712426


Сряда, 21.01.2015 г. 21:51 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Трабант 601
Тия дни дойде ред на тази госпожа: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34752642
Сваляне на мръсотията: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34752659
Кутията вече отворена: http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34769942 Прегледах лагерите и семерингите. Семерингите според мен са добре, гъвкави са и не са се спекли. Положението с лагерите обаче е следното:
3бр. 6304 , и трите ромолят;
1бр NU206E този е ролков лагер, разглобяем, ролките са захванати в горната черупка, долната е набита на вала: http://www.dswaelzlager.de/Zylinderroll ... ahlkaefig- този не можах да го преценя, понеже има заводски луфт/по принцип ролковите издържат повече от сачмените така, че може и да не го барам/
2бр. 16013 на диференциала, според мен са тръгнали , и за тях ще мисля
Прецакването на лагерите явно си е моя грешка, не съм обърнал внимание, че маслото е било малко, общо източих от кутията около 600-700мл.
Сега да питам нещо: намерих си лагери 6304 на ВМЗ от едно време, обаче са капселовани с метални капачки, проблем ли ще е да ги махна и така да монтирам?
Ако някой има информация от къде мога да намеря другите лагери , моля да сподели?
Предварително благодаря.


Вторник, 27.01.2015 г. 22:58 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч.
Мнения: 306
Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
Мнение Re: Трабант 601
Няма никакъв проблем да махнеш капсуловката,дори е задължително,за да може да се маже.Според мен смени семерингите и другия лагер,така и така си отворил кутията,не са чак толкова пари. Лагерите на диференциала аз ги купих около 10 лева румънски от едно време застояли в един склад,но те са 6013,моите са по широки.


Сряда, 28.01.2015 г. 00:17 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Трабант 601
Колега,аз смених двата външни лагера на първичкия вал на кутията с руски/цена около 5 лв. брой/.Те също бяха капсуловани с ламаринки,свалил съм с тънка отверка само от едната страна/от вътрешната-там от където може да мине маслото/.Аз отварях кутията заради 4-та скорост/изключваше на студено масло,смених фрайлауфа и съм минал около 1000 км.и с лагерите нямам проблем,както и с четвърта скорост.Другиге лагери не съм ги пипал и съм сменил само семеринга на въпросния вал отпред на опашката,дето влиза в съединителя!Най често от там протичат скоростите,мой съвет е да го смениш!И дано уцелиш маслото като я сглобиш!Успех!


Сряда, 28.01.2015 г. 07:43 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Трабант 601
Здравейте Колеги, днес бях на работа, но през почивката прескочих до работилницата и с една 30тонна преса разглобих фрайлайфа : http://air123.snimka.bg/automobiles/tra ... 0.34775319
Според мен е тръгнал защото има образувани леки браздички по него. Ще ровя в чарколаците които имам да видя дали нямам резервен някъде, имам спомен , че имам някакъв. Ако не успея да намеря ще сглобявам с този. Семеринги намерих от магазина във Варна, за лагерите 6304 разбрах , че капселовката като я махна стават така, че и там реших проблема. Това е засега.


Сряда, 28.01.2015 г. 23:10 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч.
Мнения: 306
Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
Мнение Re: Трабант 601
Колега справяш се чудесно,ако имаш нов най добре го смени ,ако не намериш го полирай малко преди да го сложиш. 12 грама на фрайлауфа с колко канала е ?


Сряда, 28.01.2015 г. 23:39 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Трабант 601
Има два канала вътре, четох в твоята тема ,че си мерил някакви луфтове, може ли да обясниш по подробно.


Сряда, 28.01.2015 г. 23:50 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 24.02.2014 г. 18:31 ч.
Мнения: 306
Местоположение: Плевен
Automobile: Trabant 600 kombi
Мнение Re: Трабант 601
Общата идея е като се смени 12 грама неговата обща височина да бъде като старата,за да работи на същото място.При мен новият 12 грам диаметърът беше същият,но самата основа беше по тънка с 0.5мм и аз си изрязах шайба за да стане същата обща височина.12 грама с 2 канала според мен е по малко разпространен и ако аз не бях намерил щях да сложа с един канал и да махна едната шпонка. В OLX има да се продава точно такъв фрайлауф,името на човека е Klimo,няма телефон ,а само на лични,но той тогава го даваше на такава цена,че по добре да го поръчаш от Германия.Все пак го потърси и го питай,може да е свалил цената,успех.


Четвъртък, 29.01.2015 г. 00:32 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 55 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов