Задвижваният диск на съединителя
Автор |
Съобщение |
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Задвижваният диск на съединителя
Каква трябва да бъде дебелината на феродовите накладки на нов диск на съединителя?
|
Вторник, 17.06.2014 г. 18:37 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Re: Задвижваният диск на съединителя
2,5 мм х 2 + 1,0-1,2 мм основата на диска.
|
Вторник, 17.06.2014 г. 19:00 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Задвижваният диск на съединителя
Зависи от версията. Версията без демперни пружини е по-дебела. Моя износен е по-дебел отколкото на новиямодел чисто нов. Въпросът е до колко е допустимо да се износи?
|
Четвъртък, 19.06.2014 г. 17:15 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Re: Задвижваният диск на съединителя
Имам два чисто нови DDR феродови диска,дебелината на феродото е еднаква и на двата(2,5 мм). Дебелината на основата я измерих 1,0 мм на диска със демпфери и 1,2 мм на този без. Твоят диск или е кован с българско феродо(то е по-дебело от немското),или е унгарски. Допуска в книгата е описан само за диска без демпфери: до 50 000 км. Иначе логично е да се смени преди да стигне главите на нитовете, защото след това започва да дере по притискателния диск. Горната част на главата се намира на 1,25 мм(1/2) от повърхността на новия феродов диск, съответно допуска е максимум 1 мм.
|
Четвъртък, 19.06.2014 г. 19:00 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Задвижваният диск на съединителя
Аз имам няколко диска,единият от които е пренакован с дебело 4 милиметра накладки.Очевидно не стана когато тръгнах да го монтирвам.Спрях се на един,който е с демпфери(както и пренакования) с дебелина на накладките 3 милиметра и очевидно оригинално феродо:)Хайде разбери сега къде е истината.В този смисъл да ви попитам - трябва ли диафрагмата да стане равнинна при монтиране на нов диск когато завинтиш болтчетата докрай? Относно допустимото износване на накладките - караш докато почне да буксува:)При мен така стана.Нитовете са алуминиеви,тъй че не се притеснявайте.
|
Четвъртък, 26.06.2014 г. 14:36 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Задвижваният диск на съединителя
Последно установих - дебелината на накладките е 3 милиметра.Монтирах такъв диск и съединителят работи идеално.Дебелината на ламарината между двете накладки обаче не е 1 милиметър.Измерих я 0.5 милиметра ако не се лъжа.
|
Четвъртък, 18.09.2014 г. 20:13 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Задвижваният диск на съединителя
Ако тази дебелина представлява интерес- по-добре измери разстоянието м/у двете накладки понеже ламарината е огъната, а това на пръв поглед не се забелязва. Самата ламарина действа като пружина при отпускането на притискателния диск върху феродовия.
|
Петък, 19.09.2014 г. 17:29 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Задвижваният диск на съединителя
Имах го предвид това.Стиснах накладките с пръсти и като се прибраха измерих с точност до няколко десети.
|
Събота, 25.10.2014 г. 12:36 ч. |
|
|