Проблем с тоците - Трабант 601
Автор |
Съобщение |
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Вероятно проблема е в бушонните гнезда, които с годините се окисляват малко или не, омекват и не правят хубав контакт. Но въпроса е, че това са бушони за дълги светлини, а те не работят в нормален режим за продължително време и то до до степен да стопят релето. Някъде имах какви токове текат през определени вериги, за да се провери, но не се сещам къде беше. Вариант за проба- друго бушонно гнездо до старото временно с изместени кабелите на бушон 1 и 2. Ако и там грее проблема е другаде
_________________
|
Вторник, 24.06.2014 г. 12:00 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Ами гледал съм го сто пъти точно това дали е окислено и дали правят контакт бушоните - Не е в това проблема, дори ги зачистих профилкатично, прекалайдисах крайчетата на кабелите. Чудя се дали не грее от това, че не съм закачил кабелчетата за високо/ниско на фаровете и винаги ми свети орнажевата лампа на таблото ...
|
Вторник, 24.06.2014 г. 13:07 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Аз тези кабели съм ги разкачил отдавна и лампата я ползвам за друго. Те само замасяват към маса и не са свързани с тази верига.
_________________
|
Вторник, 24.06.2014 г. 13:11 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Сисо, не знам къде си закачил кабелчетата за контролната лампа - ниско/ високо, но имай в предвид, че едното е +, а другото отива към фара и през лостчето е -. Смятам, че е излишно , но за всеки случай да спомена че фасунката на контролната лампа е изолирана от тялото на километража и къде ще закачиш + или - от фара е все тая, но щом НЕ ги използваш по предназначение е задължително да ги изолираш, а не да ги закачиш където намериш свободна клема.
|
Вторник, 24.06.2014 г. 22:56 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Изолирал съм ги с термошлаух даже, тъй като не са включени никъде, понеже и двата пластмасови палеца бяха счупени. Никъде тия две жички не съм ги закачил, седят си изолирани. Но при пуснати фарове - оранжевата лампа свети.
Ще направя още един подробен преглед и ще пиша за резултатите.
|
Сряда, 25.06.2014 г. 01:09 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Поиграх си да направя шарена схемата на тази верига, за да видите наистина как е направено: Увеличава се с линк към image server, за по-прегледно. Мисля няма нищо сложно в тази верига....
_________________
|
Сряда, 25.06.2014 г. 10:47 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Вчера бях при колата и направих и схема на това как са вързани моите кабели в бушониерата. http://2tpower.com/gallery/displayimage ... play_mediaето и какво пише в кингата: http://2tpower.com/gallery/displayimage ... play_mediaИма разлики, ама нещо не мога да се усетя какво да направя. Колата ми е Октомври 89-та, оригинална инсталация, няма никакви добавени ел. уреди. или крушки Единствената разлика е, че акумулатора е отзад и е с малко повече ампер часове. Другото, което забелязах беше, че при самите крушки пластмасовата закопчалка също беше тръгнала да се разтапя, не много, но достатъчно че да изглежда странно, като на десния фар беше по-разтопено( то затова и най-левия бушон грее повече от този до него, макар и двата да си греят стабилно) . Крушките са си обикновени Н4 60/55 W И двата кабела кафяво/бели за високо-ниско са си изолирани хубаво и не са включени никъде. Мисля си да махна оранжевата крушка, която свети на километража. Друго не мога да се сетя какво да направя. Двата най-леви бушона направо си парят след 30 мин. каране на къси фарове. Първо се разтопи вече щракалката за къси-дълги. ( сменена - продължават да греят бушоните ) Казвайте какво да правя, че не мога да си карам колата така.
|
Петък, 27.06.2014 г. 13:48 ч. |
|
|
zoro
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 20.10.2013 г. 22:27 ч. Мнения: 135 Местоположение: Силистра
Automobile: Trabant 1.3
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Имал съм случай като твоя същия в който крушките бяха ментете и написаното на тях не отговаря на истената. Пробвай с други нещо хубаво, например "Осрам". Друго което също знам от опит има китайски предпазители които са от пластмаса, ако и твоите са такива смени ги с керамични например на "Тесла". Ментетата не изгарят при натоварване а греят.
|
Петък, 27.06.2014 г. 14:12 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Цялата тая история е много странна. Няма как да ти греят тия бушони и да ти топи наред релета, превключватели и гнезда на крушки. Това са ти бушони на дълги светлини, направо ме разбиваш. Да не си разменил изводите в цокъла на крушките ? Ще прегледам довечера твойта схема на бушоните но на пръв поглед всичко е наред. Премери напрежението все пак на някой от консуматорите да не е твърде високо. След като са ти изолирани кафевите проводници за височинния реглаж от бомбетата за да ти свети тази крушка оранжевата трябва отнякъде да замасява.
_________________
|
Петък, 27.06.2014 г. 16:51 ч. |
|
|
nylon
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 26.12.2011 г. 09:00 ч. Мнения: 100 Местоположение: област Русе
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Ако се отделя топлина по цялата верига, това значи, че консуматора е прекалено голям и не съответства на оразмеряването на ел. веригата. Щом крушките на фаровете са стандартни - не се връзва. Да не би да ти светят и двете жички на крушката едновременно, като си на къси? Единствено така може да бъде голяма консумацията, но трябва целия ток да минава само по веригата на къси, а да светят и дългите, което е невъзможно без да има "комшолук" между кабелите.
_________________ Карам двутактова кола и четиритактов мотор.
|
Петък, 27.06.2014 г. 19:58 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Одеве ми писна и свалих цялата бушониера, защото само тя не беше сваляна. Чак като се свали се вижда, че е ръждясала яко точно там, където влизат жичките за тия два бушона. А дано това да е проблема.
Намерих хубава бушониера, ще я сменя и ще кажа дали съм решил проблема, след като покарам малко.
|
Петък, 27.06.2014 г. 20:44 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Проблем с тоците - Трабант 601
Еми именно за това ти предложих да сложиш стара бушониера до тази. Между
другото мисля точно където е тя върху нея капе вода при теч от ъгъла на предното стъкло.
_________________
|
Петък, 27.06.2014 г. 23:45 ч. |
|
|