Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Въпрос за снижаване и ъгли
Автор |
Съобщение |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Въпрос за снижаване и ъгли
Здравейте, с баща ми спорим по следната тема: оправяне на ъглите на предния мост да застанат така / \, а не така \ /. Та единия варянт е със къстъм издължението на долните носачи, което не ми е много по джоба, и варианта да отрежа малко пърче от листа на ресьора в средата. Баща ми вика, че нямало да може да се завари, щяло да се счупи там. Та аз предлагам да се пробият дупки за 2 болта, които, нали, през другите части от ресьора да го държат стабилно. Бащата вика, че не мога да пробия дупка в ресьора с бормашина. Та сега последно кой е крив, и кой - прав? Ще може ли да се скъси ресьора? Отделно къде мога да го занеса за шпринговане в Пловдив? Може ли да се мине без шпринговане, само чрез разместване на листовете на ресьора? Тоест горните листове да се поставят отдолу, за да натискат наопъки? Отделно: колко струват частите за издължаване на носача, понеже при този вариант се печели допълнителна широчина? Бонус въпрос: Може ли ресьора да бъде заменен с регулеруеми щанги от друга кола, и да се поставят други амортисьори с пружини? Благодаря предварително, нов съм във форума, извинете ме ако имам правописни грешки.
|
Вторник, 10.06.2014 г. 21:30 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Виж какво бе п**ерко, ти на баща си като нямаш вяра, на мен ли ще имаш? Като ти кажа , че бълваш една торба с глупости ще ми повярваш, а на баща си не вярваш.
|
Вторник, 10.06.2014 г. 23:20 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Първо внимавай с тона. Второ баща ми не е собственик на Трабант, и никога не е бил. Питах за компетентно мнение с база на основание, не просто за някакво.
|
Сряда, 11.06.2014 г. 00:58 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Докторе не бива така да нападаш момчето. Не е виновен че не знае. Всеки е минал от там. А тъй относно въпроса: Ресьор никога , ама никога не се заварява , дупчи или изобщо да се нарушава неговата цялост на ресьорния лист. Отделно в закона пише , че не се допускат автомобили със заварявани детайли по окачването и кормилната уредба. Все пак има начин как това да се направи умно просто и без много преправяне. Слагат се само две втулки (по една на страна) където един вид се получава удължен носач без рязане и заваряване. Законно и най вече безопасно! Ето за тези имам в предвид , някъде бях попаднал на чертежи как да се изработят и от каква сплав: http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6675.htmВиждат се къде са сложени , но така и не схванах точно как. Резулататът: Моят съвет е преди да правиш модификации на какъвто и да е автомобил - прочети как работят неговите системи , разбери как работят , малко физика механика да си го представиш ти трябва, пък след това разглоби го , сглоби го да ти мине през ръцете и така се научава човек. Вслушвай се в хората с опит , както Зизи или баща ти. Те са минали много повече километри от теб , много повече коли са карали и ремонтирали. И аз не знам всичко , даже съм далеч от това. Но като не знам - питам. Така се учи човек.
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Сряда, 11.06.2014 г. 03:29 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Въпрос за снижаване и ъгли
написал съм го и пак ще го напиша- не вярва на баща си, но на всеки друг ще повярва, що за син? Защо баща му трябва да е карал или притежавал Трабант- металите са метали и има наука наречена Материалознание или Металообработка и още други подобни теми/ явно баща му е поглеждал в тези книжки и го е съветвал правилно какво може и какво НЕ може/. Естествено, че може да се дупчи, реже, заварява и каквото се сетиш, но от когото знае и може и най- вече не за употреба в автомобил. "Ето за тези имам в предвид , някъде бях попаднал на чертежи как да се изработят и от каква сплав: http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6675.htmВиждат се къде са сложени , но така и не схванах точно как." това е чиста стомана, а не сплав и се слагат точно както се слага ухото на долния шенкел.
|
Сряда, 11.06.2014 г. 11:12 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Качих ви чертежи http://dl.dropboxusercontent.com/u/7459 ... rektur.pdfСлед 2-3 дена ще изтрия файла, така че който иска да си го свали..
_________________
|
Сряда, 11.06.2014 г. 12:01 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Въпрос за снижаване и ъгли
REVOLTAR
Ще ти кажа като се видим къде да ти изправят ресора в Пловдив. Аз моите носачи съм ги удължил и въобще не съм се занимавал с тая дивотия, към която давате линк в лдм-а. Тоя елемент излиза майка си и баща си да се изработи на няколко вида металообработващи машини и майстори. Въобще аз не виждам смисъл да се занимава някой с правенето на това.
Така с носача, удължен чрез заваряване съм минавал на Стенд и ГТП. И като съм го затворил от долната част си става и в пъти по-здрав от оригинала. Пропускате да му кажете, че му трябват 4 по-къси амортисьора.
|
Сряда, 11.06.2014 г. 12:53 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Да, разбирам много от това как работи окачването и ми е пределно ясно, но за конструкция на метали и такива работи- не. А не разбрах последния вариант, да се махне ресьора нацяло и да се сложи РЕГУЛЕРУЕМ шенкел? Може ли да се получи? Състезателните автомобили позволяват пълна настройка на ъглите на колелата. Това е практически по-изгодно, отколкото да се монтират 2-те нови втулки, правени при фрезист. Това просто не е оферта, защото при промяна на камбъра, трябва да се сложат други такива, с различна дължина. А настройката на височината може да стане с нови амортисьори и койловъри. Носачите не искам да ги издължавам, защото ако нещо се случи с тях да мога просто да ги сменя.
|
Сряда, 11.06.2014 г. 17:57 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Колега,тази тема е дъвкана вече. viewtopic.php?f=33&p=46897#p46897Аз сложих тези от 12.5 мм и ми изправи предните колела вертикално. Ако искаш да е като на снимката си вземи 18 мм . 24 мм си е прекалено. Това е най-чистия вариант и работи чудесно. Аз лично си купих готови от Германия. Може и да си ги направиш. Не изглеждат сложно. Тези варианти с регулируеми амортисьори и т.н. за Трабанта не вървят. Първо е много скъпо и второ не толкова лесно. Траби е такова изделие,че като разгледаш как се хващат шенкелите , ще разбереш за какво става дума.
|
Четвъртък, 12.06.2014 г. 12:35 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|