Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Въпрос за снижаване и ъгли 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Въпрос за снижаване и ъгли
Здравейте, с баща ми спорим по следната тема: оправяне на ъглите на предния мост да застанат така / \, а не така \ /. Та единия варянт е със къстъм издължението на долните носачи, което не ми е много по джоба, и варианта да отрежа малко пърче от листа на ресьора в средата. Баща ми вика, че нямало да може да се завари, щяло да се счупи там. Та аз предлагам да се пробият дупки за 2 болта, които, нали, през другите части от ресьора да го държат стабилно. Бащата вика, че не мога да пробия дупка в ресьора с бормашина. :cry: Та сега последно кой е крив, и кой - прав? Ще може ли да се скъси ресьора? Отделно къде мога да го занеса за шпринговане в Пловдив? Може ли да се мине без шпринговане, само чрез разместване на листовете на ресьора? Тоест горните листове да се поставят отдолу, за да натискат наопъки? Отделно: колко струват частите за издължаване на носача, понеже при този вариант се печели допълнителна широчина?
Бонус въпрос: Може ли ресьора да бъде заменен с регулеруеми щанги от друга кола, и да се поставят други амортисьори с пружини?
Благодаря предварително, нов съм във форума, извинете ме ако имам правописни грешки.


Вторник, 10.06.2014 г. 21:30 ч.
Профил
Некадърник

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч.
Мнения: 113
Мнение Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Виж какво бе п**ерко, ти на баща си като нямаш вяра, на мен ли ще имаш? Като ти кажа , че бълваш една торба с глупости ще ми повярваш, а на баща си не вярваш.


Вторник, 10.06.2014 г. 23:20 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Първо внимавай с тона. Второ баща ми не е собственик на Трабант, и никога не е бил. Питах за компетентно мнение с база на основание, не просто за някакво. :evil:


Сряда, 11.06.2014 г. 00:58 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Докторе не бива така да нападаш момчето. Не е виновен че не знае. Всеки е минал от там.

А тъй относно въпроса: Ресьор никога , ама никога не се заварява , дупчи или изобщо да се нарушава неговата цялост на ресьорния лист. Отделно в закона пише , че не се допускат автомобили със заварявани детайли по окачването и кормилната уредба. Все пак има начин как това да се направи умно просто и без много преправяне. Слагат се само две втулки (по една на страна) където един вид се получава удължен носач без рязане и заваряване. Законно и най вече безопасно!

Ето за тези имам в предвид , някъде бях попаднал на чертежи как да се изработят и от каква сплав:
http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6675.htm
Виждат се къде са сложени , но така и не схванах точно как.

Изображение

Резулататът:
Изображение


Моят съвет е преди да правиш модификации на какъвто и да е автомобил - прочети как работят неговите системи , разбери как работят , малко физика механика да си го представиш ти трябва, пък след това разглоби го , сглоби го да ти мине през ръцете и така се научава човек. Вслушвай се в хората с опит , както Зизи или баща ти. Те са минали много повече километри от теб , много повече коли са карали и ремонтирали. И аз не знам всичко , даже съм далеч от това. Но като не знам - питам. Така се учи човек.

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Сряда, 11.06.2014 г. 03:29 ч.
Профил
Некадърник

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч.
Мнения: 113
Мнение Re: Въпрос за снижаване и ъгли
написал съм го и пак ще го напиша- не вярва на баща си, но на всеки друг ще повярва, що за син? Защо баща му трябва да е карал или притежавал Трабант- металите са метали и има наука наречена Материалознание или Металообработка и още други подобни теми/ явно баща му е поглеждал в тези книжки и го е съветвал правилно какво може и какво НЕ може/. Естествено, че може да се дупчи, реже, заварява и каквото се сетиш, но от когото знае и може и най- вече не за употреба в автомобил.

"Ето за тези имам в предвид , някъде бях попаднал на чертежи как да се изработят и от каква сплав:
http://www.ldm-tuning.de/en/artikel-6675.htm
Виждат се къде са сложени , но така и не схванах точно как."

това е чиста стомана, а не сплав и се слагат точно както се слага ухото на долния шенкел.


Сряда, 11.06.2014 г. 11:12 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Качих ви чертежи http://dl.dropboxusercontent.com/u/7459 ... rektur.pdf
След 2-3 дена ще изтрия файла, така че който иска да си го свали..

_________________
Изображение


Сряда, 11.06.2014 г. 12:01 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Въпрос за снижаване и ъгли
REVOLTAR

Ще ти кажа като се видим къде да ти изправят ресора в Пловдив.
Аз моите носачи съм ги удължил и въобще не съм се занимавал с тая дивотия, към която давате линк в лдм-а. Тоя елемент излиза майка си и баща си да се изработи на няколко вида металообработващи машини и майстори. Въобще аз не виждам смисъл да се занимава някой с правенето на това.

Така с носача, удължен чрез заваряване съм минавал на Стенд и ГТП. И като съм го затворил от долната част си става и в пъти по-здрав от оригинала.
Пропускате да му кажете, че му трябват 4 по-къси амортисьора.


Сряда, 11.06.2014 г. 12:53 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч.
Мнения: 114
Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
Мнение Re: Въпрос за снижаване и ъгли
ivanski написа:
REVOLTAR

Ще ти кажа като се видим къде да ти изправят ресора в Пловдив.
Аз моите носачи съм ги удължил и въобще не съм се занимавал с тая дивотия, към която давате линк в лдм-а. Тоя елемент излиза майка си и баща си да се изработи на няколко вида металообработващи машини и майстори. Въобще аз не виждам смисъл да се занимава някой с правенето на това.

Така с носача, удължен чрез заваряване съм минавал на Стенд и ГТП. И като съм го затворил от долната част си става и в пъти по-здрав от оригинала.
Пропускате да му кажете, че му трябват 4 по-къси амортисьора.


Да, разбирам много от това как работи окачването и ми е пределно ясно, но за конструкция на метали и такива работи- не.
А не разбрах последния вариант, да се махне ресьора нацяло и да се сложи РЕГУЛЕРУЕМ шенкел? Може ли да се получи? Състезателните автомобили позволяват пълна настройка на ъглите на колелата. Това е практически по-изгодно, отколкото да се монтират 2-те нови втулки, правени при фрезист. Това просто не е оферта, защото при промяна на камбъра, трябва да се сложат други такива, с различна дължина. А настройката на височината може да стане с нови амортисьори и койловъри.
Носачите не искам да ги издължавам, защото ако нещо се случи с тях да мога просто да ги сменя.


Сряда, 11.06.2014 г. 17:57 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч.
Мнения: 69
Местоположение: България
Мнение Re: Въпрос за снижаване и ъгли
Колега,тази тема е дъвкана вече.
viewtopic.php?f=33&p=46897#p46897
Аз сложих тези от 12.5 мм и ми изправи предните колела вертикално. Ако искаш да е като на снимката си вземи 18 мм . 24 мм си е прекалено. Това е най-чистия вариант и работи чудесно.
Аз лично си купих готови от Германия. Може и да си ги направиш. Не изглеждат сложно.
Тези варианти с регулируеми амортисьори и т.н. за Трабанта не вървят. Първо е много скъпо и второ не толкова лесно. Траби е такова изделие,че като разгледаш как се хващат шенкелите , ще разбереш за какво става дума.


Четвъртък, 12.06.2014 г. 12:35 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов