Не ще да пали - Трабант 601
Автор |
Съобщение |
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Не ще да пали - Трабант 601
Някакъв лош късмет ме гони с тази кола Та новия проблем. Смених стартера с нов, кранчето за бензина с ново, закачих акумулатора дръпнах смукача завъртях ключа и бръм запали. Подържах я малко на смукач, върнах смукача колата продължи да работи. В един момент почна бавно да затихва и изгасна. Викам си не съм я държал достатъчно дълго на смукач, дръпнах пак смукача въртя ключа стартера върти, палене няма. Ставам развивам свещите гледам ги мокри. Изчистих ги, сложих ги обратно стартера върти, палене ьок. Бензин има, тече ( развих маркучето от към карбуратора ). Смених свещите проблема си остана, смених кабелите нямаше подобрение. Смених бубините нямаше подобрение, пак неща да пали. 6 чифта бобини изпробвах. Явно няма искра. Само електронното не съм сменял Ако имате идея ще Ви бъда благодарен да споделите. Утре възнамерявам да сменя и електронното. Ще си взема и две нови бубини от магазина за да съм сигурен че работят. Стартера върти, смес се прави, явно няма искра P.S: Подозирам, че това поведение има нещо общо с факта, че някой беше закачил масата на електронното към единия болт с който се хваща към купето, но може и просто да си въобразявам.
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Сряда, 12.03.2014 г. 02:19 ч. |
|
|
TRABI_BS
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 27.08.2011 г. 16:37 ч. Мнения: 107 Местоположение: Бургас
Skype: grand_master_b41
Automobile: трабант 601 1979г
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Имах същия проблем,оказа се ,че дава искра когато си поиска и няма пълно изгаряне.Провери си центровката и кабелите на електронното,виждам че си писал за масата на електронното ,пробвай да върнеш кабела където е бил поставен първоначално и би трябвало да запали.
_________________ STREET RASING TEAM BS
|
Сряда, 12.03.2014 г. 05:39 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Колега,смени първо само долната платка/на коляновия вал/,като внимаваш да не размениш жиците,сложи свещите на маса включени към лулите ,дай контакт и завърти на ръка турбината,като гледаш на електродите на свещите за искра.Чак тогава ,ако я няма сменяй кутията.Успех! ,Ако купуваш ново електронно,само не взимай българско,нямам нищо против производителя,но не са добри!
|
Сряда, 12.03.2014 г. 07:41 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Масата където и да я сложиш не трябва да прави проблем до степен, че да не можеш да запалиш. Виж да не си разменил изводите на бобините и както ти е писал Ники на първо време без да сменяш още долна платка виж има ли искра на свещите..
_________________
|
Сряда, 12.03.2014 г. 10:06 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Погледни тази тема, в нея има упътване за проверка на електронното. viewtopic.php?f=32&t=5163
|
Сряда, 12.03.2014 г. 10:09 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Днеска сутринта го пробвах пак. Чу се леко припаткване и продължи по старо му. Днес ще си прибера новия карбуратор, и две нови свещи и довечера се мятам. Може и да палне.
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Сряда, 12.03.2014 г. 12:14 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
99% съм сигурен, че е електронното там отказва от раз няма междинно положение особенно при долната платка оттказва тотално а ако е горната остава на един цилиндър. Значи долната платка подава сигнал тоест импулс към горната по зеления проводник а кафевия е маса а черния + . Горната платка има задачата да усилва сигнала и да го разпрредели към двете бобини. При електронното няма износване а просто като телевизора примерно от раз отказва. Така, че аз винаги имам резервно електронно в колата си
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Сряда, 12.03.2014 г. 21:48 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
В крайна сметка, след като смених измисленото и преправяно електронно с оригинално немско такова и наравих центровка запали. Даже минах 350 км вчера с него. Много добре върви. Малко по-късно ще кача снимки на старото електронно, че немога да определя какво производство е било. Благодаря на всички за помоща. P.S: След 350 км, нещо перката почна да звучи малко странно. Всякаш лекинко и се опират от време на време краищата в метала. Възможно ли е да е отиващ си лагер? Ремъка не съм го натягал много. Около 10 мм при натискане с палец между вала и перката. И ако е заминаващ си лагер, някаква идея колко време мога да карам така?
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Понеделник, 17.03.2014 г. 09:52 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Трябваше още в началото да кажеш, че си с българско електронно. Те и нови да са само от стоенето не отлепят..
_________________
|
Понеделник, 17.03.2014 г. 10:12 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Колега,радвам се,че трабанта ти се движи!За лагера на турбината направи следното: Разкачи ремъка,завърти турбината-не трябва да шуми много! Хвани я в центъра и и разклати-не трябва да има луфт.Сменява се на преса,но може да си намериш и втора употр.читава турбина!
|
Понеделник, 17.03.2014 г. 10:16 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
И без да разкачам ремъка като я разклатя ми се струва че има лек луфт
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Понеделник, 17.03.2014 г. 10:30 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Провери първо да не се е разместила гумената лента/уплътнение/, която е между турбината и ламаринения кожух. Ако се размести започва да дрънчи. Ако са заминали лагерите , сменяй с турбина втора употреба.
|
Понеделник, 17.03.2014 г. 13:50 ч. |
|
|
paskov
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 10.10.2011 г. 10:40 ч. Мнения: 372 Местоположение: Варна, България
Skype: vlado.paskov
Automobile: Seat Ibiza SC, Trabs
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Трабанта ми бе закупен без гумените оплътнения м/у перката и ламаринения кожух. При запален двигател като натисна перката от горе ( да спре да се влияе от вибрациите ) пак продължава да го издава този звук. Да питам аз. Болта с който се навива перката към поставката и за двигателя трябва ли да има гайка от вътрешната си страна. Там където е захванат към перката или резбата трябва да е във самата перка? Друго което забелязвам е, че във най-издадената си част перката има следи от триене в нещо, това ме озадачава. Което ме навежда на мисълта, че някога от дясно се е случвало нещо на колата. Довечера ще кача снимки.
_________________ Vladimir Paskov's Blog Trabant
VMSoft Android apps by VMSoft
Dream on Dream on Dream on Dream until your dreams come true
|
Понеделник, 17.03.2014 г. 15:33 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
За уплътнението, знам , че трябва да има за да обира вибрациите. При разглобяването на моя, бях го забравил и дрънчеше. За гайката и болта , доколкото съм разбрал , по спомен мисля , че болта беше хванат с гайка към турбината и с втора гайка после за основата. Може обаче и да бъркам, за съжаление колата е на село и не мога да погледна.
|
Понеделник, 17.03.2014 г. 15:56 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Не ще да пали - Трабант 601
Стандартно на алуминиевия корпус на турбината има шпилка завита в него,а не болт.Също така където е завита шпилката има цилиндрична отливка,която влиза в един отвор на картера и фиксира турбината в този отвор,а отдолу се закрепва с шайба и гайка.Някои колеги отвиват шпилката и я сменяват с болт за да свалят по-лесно турбината и сменяват ремъка.Отпред перката не би било редно да закача никъде,обикновено закачат краищата на пластмасовата перка в алуминиевия корпус отвътре,когато се разбие лагера!
|
Понеделник, 17.03.2014 г. 16:00 ч. |
|
|