Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Липса на Ток 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Липса на Ток
Като начало,колега виж дали има изобщо спирачки/провери в казанчето за течност,ако няма-долей/,къде се намира педала на спирачките,в смисъл къде започват да спират/педала е долу,в средата,горе/.Провери за течове по колелата и вътре в купето на спирачната пома.Ако има теч-има 2 варианта-смяна гумички,или нова част/спирачно цил.,или централна спир.помпа/Обезвъздушаваш след смяна на спирачната течност и само,ако се налага сменяваш накладки с нови/т.е.ако феродото е под 2мм./Успех!


Неделя, 06.10.2013 г. 20:08 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Липса на Ток
Всички колела се отварят и всички бутала излизат от цилиндрите - предните с помощта на сп. помпа.
Почистват се буталото и съответния цилиндър, сменя се гумичката ако трябва и се събира всичко обратно.
Защото чисто и просто от стоене буталата блокират в цилиндрите. Даже ми се е случвало и на моя Трабант, независимо че съм си го карал доста често. Странна работа.
Според мен се дължи на инженерно недомисляне с прахозащитните гумички на всички бутала. Тези гумички влизат в цилиндъра, обаче не го покриват отстрани, както са сп. цилиндърчета на другите коли. Та между гумичката и цилиндъра влиза някаква вода от сутрешна роса ли и аз не знам как става така, но ръждясва самия спирачен цилиндър точно там и буталата спират да функционират както трябва.

Всички маркучи и тръбопроводи се проверяват, продухват, сменят ако трябва.
Проверява се и спирачната помпа като се разглоби - гумички, ако има сериозни надирания или е тотално блокирала се търси нова или работеща стара.


Неделя, 06.10.2013 г. 20:43 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Липса на Ток
Колегата Ivanski е описал много добре и по-пълно какво трябва да се направи за да са наред спирачките,само ще допълня какво още се сетих:
-Ако купуваш накладки/нови/ потърси немски или с налепено 4мм.меко феродо,че в магазините/макар и вече да намаляха магазините за Трабант/продават съмнителни накладки с по-дебело феродо и не влизат в барабана
-Раздвижи "г "образните шплентове,които влизат в дупките на накладките за саморегулиране/те имат пружинки/.


Понеделник, 07.10.2013 г. 08:34 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Липса на Ток
на "Г"- играчките им викат "кучки". Достатъчно е да се побутне контрата им и се приберат макс. навътре.


Понеделник, 07.10.2013 г. 10:30 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Липса на Ток
Искам да попитам следното: Нашия преди беше карал малко трабанта преди да го забутам там където е сега. Сега като го питам има ли други проблеми той вика предницата му е разтъртена. аз го питам как така какво ще рече той вика ами нестабилно е сейка се на една страна докато караш и много друсало, абе не можело да се кара нормално с една дума. Та въпроса ми е от какво може да се е получило това и какво ще ми излезни като ремонт, време и цена нещо. Трабанта е от 89г. и мисля, че четох тука в форума че от 89 до 90 са с пружини а не с ресиори.

_________________
Изображение


Сряда, 09.10.2013 г. 14:08 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Липса на Ток
Тази тема аджеба не беше ли за ток?? Че премина в спирачки, че в амортисьори :?

_________________
Изображение


Сряда, 09.10.2013 г. 21:04 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Липса на Ток
Викам да не пускам по 5 теми за всяко нещот което ме интересува а да са в 1 ама като гледам не е било правилно...

_________________
Изображение


Четвъртък, 10.10.2013 г. 00:05 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Липса на Ток
Ако можеш намери си книгата "Аз ремонтирам Трабант", има я сканирана в "техническата част"/Полезно и вредно/. След като я намериш, може да я прегледаш. Ще ти се изяснят доста от нещата за трабанта. Другия ми съвет е прегледай техническата част на форума, има доста информация.
Колкото до последния въпрос: трябва да се отвори и да се види, причините: амортисьор, кормилна кутия, щанги и т.н..
Моля, не приемай съветите за заяждане.
Поздрави. [smilie=2beers]


Четвъртък, 10.10.2013 г. 00:36 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Липса на Ток
vanchotrabanta написа:
...предницата му е разтъртена. аз го питам как така какво ще рече той вика ами нестабилно е сейка се на една страна докато караш и много друсало...

Стар Траб си друса. Ръждясали ресори. Свали предния, разглоби го на листове, търкай с телена четка и преди да го събереш намажи листовете от двете страни с грес. За предпочитане графитна. За по-мързеливо- напръскай го с някакъв разяждащ ръжда смазващ спрей без да го сваляш. Но по-нетрайно е. Ако продължи да друса- търси блокирал амортисьор. Второто е малко вероятно.
За да влачи на една страна- първо се търси криво носена гума. Че сее по пътя- може и от различни гуми да сее, освен луфтове по предното и задното окачване. Неправилна геометрия отпред също. Едно време Трабантите бяха с първоначално монтирани диагонални гуми, които вървят при една сходимост, а на пазара от поне 20 г. масово гумите са радиални- те вървят при друга сходимост. Ако на тоз Траб предницата не е пипана никога на стенд или по какъвто и да е начин- нормално е да носи неравномерно и повече предна дясна гума, от кривото да не следи пътя и да сее.
Ми така едно по едно докато влезе в пътя.


Четвъртък, 10.10.2013 г. 09:57 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Липса на Ток
Аха мерси много Оги, Трабанта само е каран доколкото разбрах никаква поддръжка(за стенд да не говорим), но това ще се промени. Гумите предните са ми чисто нови не карани въобще 14ски Мишлем

_________________
Изображение


Четвъртък, 10.10.2013 г. 13:00 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Липса на Ток
По-скоро са 13ки, 14ки стават само доста нископрофилни с лети джанти и фланци. Трабанта попринцип вози много твърдо (като кола със спортно окачване), но би трябвало да е стабилно, виж на канал да няма луфтове - всички втулки и кормилни накрайници. Моя през дупка ходеше в произволна посока заради разбит кормилен накрайник.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 10.10.2013 г. 21:22 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов