Автор |
Съобщение |
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Липса на Ток
Като начало,колега виж дали има изобщо спирачки/провери в казанчето за течност,ако няма-долей/,къде се намира педала на спирачките,в смисъл къде започват да спират/педала е долу,в средата,горе/.Провери за течове по колелата и вътре в купето на спирачната пома.Ако има теч-има 2 варианта-смяна гумички,или нова част/спирачно цил.,или централна спир.помпа/Обезвъздушаваш след смяна на спирачната течност и само,ако се налага сменяваш накладки с нови/т.е.ако феродото е под 2мм./Успех!
|
Неделя, 06.10.2013 г. 20:08 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Липса на Ток
Всички колела се отварят и всички бутала излизат от цилиндрите - предните с помощта на сп. помпа. Почистват се буталото и съответния цилиндър, сменя се гумичката ако трябва и се събира всичко обратно. Защото чисто и просто от стоене буталата блокират в цилиндрите. Даже ми се е случвало и на моя Трабант, независимо че съм си го карал доста често. Странна работа. Според мен се дължи на инженерно недомисляне с прахозащитните гумички на всички бутала. Тези гумички влизат в цилиндъра, обаче не го покриват отстрани, както са сп. цилиндърчета на другите коли. Та между гумичката и цилиндъра влиза някаква вода от сутрешна роса ли и аз не знам как става така, но ръждясва самия спирачен цилиндър точно там и буталата спират да функционират както трябва.
Всички маркучи и тръбопроводи се проверяват, продухват, сменят ако трябва. Проверява се и спирачната помпа като се разглоби - гумички, ако има сериозни надирания или е тотално блокирала се търси нова или работеща стара.
|
Неделя, 06.10.2013 г. 20:43 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Липса на Ток
Колегата Ivanski е описал много добре и по-пълно какво трябва да се направи за да са наред спирачките,само ще допълня какво още се сетих: -Ако купуваш накладки/нови/ потърси немски или с налепено 4мм.меко феродо,че в магазините/макар и вече да намаляха магазините за Трабант/продават съмнителни накладки с по-дебело феродо и не влизат в барабана -Раздвижи "г "образните шплентове,които влизат в дупките на накладките за саморегулиране/те имат пружинки/.
|
Понеделник, 07.10.2013 г. 08:34 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Липса на Ток
на "Г"- играчките им викат "кучки". Достатъчно е да се побутне контрата им и се приберат макс. навътре.
|
Понеделник, 07.10.2013 г. 10:30 ч. |
|
|
vanchotrabanta
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч. Мнения: 13 Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
|
Re: Липса на Ток
Искам да попитам следното: Нашия преди беше карал малко трабанта преди да го забутам там където е сега. Сега като го питам има ли други проблеми той вика предницата му е разтъртена. аз го питам как така какво ще рече той вика ами нестабилно е сейка се на една страна докато караш и много друсало, абе не можело да се кара нормално с една дума. Та въпроса ми е от какво може да се е получило това и какво ще ми излезни като ремонт, време и цена нещо. Трабанта е от 89г. и мисля, че четох тука в форума че от 89 до 90 са с пружини а не с ресиори.
_________________
|
Сряда, 09.10.2013 г. 14:08 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Липса на Ток
Тази тема аджеба не беше ли за ток?? Че премина в спирачки, че в амортисьори
_________________
|
Сряда, 09.10.2013 г. 21:04 ч. |
|
|
vanchotrabanta
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч. Мнения: 13 Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
|
Re: Липса на Ток
Викам да не пускам по 5 теми за всяко нещот което ме интересува а да са в 1 ама като гледам не е било правилно...
_________________
|
Четвъртък, 10.10.2013 г. 00:05 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Липса на Ток
Ако можеш намери си книгата "Аз ремонтирам Трабант", има я сканирана в "техническата част"/Полезно и вредно/. След като я намериш, може да я прегледаш. Ще ти се изяснят доста от нещата за трабанта. Другия ми съвет е прегледай техническата част на форума, има доста информация. Колкото до последния въпрос: трябва да се отвори и да се види, причините: амортисьор, кормилна кутия, щанги и т.н.. Моля, не приемай съветите за заяждане. Поздрави.
|
Четвъртък, 10.10.2013 г. 00:36 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Липса на Ток
Стар Траб си друса. Ръждясали ресори. Свали предния, разглоби го на листове, търкай с телена четка и преди да го събереш намажи листовете от двете страни с грес. За предпочитане графитна. За по-мързеливо- напръскай го с някакъв разяждащ ръжда смазващ спрей без да го сваляш. Но по-нетрайно е. Ако продължи да друса- търси блокирал амортисьор. Второто е малко вероятно. За да влачи на една страна- първо се търси криво носена гума. Че сее по пътя- може и от различни гуми да сее, освен луфтове по предното и задното окачване. Неправилна геометрия отпред също. Едно време Трабантите бяха с първоначално монтирани диагонални гуми, които вървят при една сходимост, а на пазара от поне 20 г. масово гумите са радиални- те вървят при друга сходимост. Ако на тоз Траб предницата не е пипана никога на стенд или по какъвто и да е начин- нормално е да носи неравномерно и повече предна дясна гума, от кривото да не следи пътя и да сее. Ми така едно по едно докато влезе в пътя.
|
Четвъртък, 10.10.2013 г. 09:57 ч. |
|
|
vanchotrabanta
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч. Мнения: 13 Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
|
Re: Липса на Ток
Аха мерси много Оги, Трабанта само е каран доколкото разбрах никаква поддръжка(за стенд да не говорим), но това ще се промени. Гумите предните са ми чисто нови не карани въобще 14ски Мишлем
_________________
|
Четвъртък, 10.10.2013 г. 13:00 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Липса на Ток
По-скоро са 13ки, 14ки стават само доста нископрофилни с лети джанти и фланци. Трабанта попринцип вози много твърдо (като кола със спортно окачване), но би трябвало да е стабилно, виж на канал да няма луфтове - всички втулки и кормилни накрайници. Моя през дупка ходеше в произволна посока заради разбит кормилен накрайник.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 10.10.2013 г. 21:22 ч. |
|
|