Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Липса на Ток 
Автор Съобщение
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
Мнение Липса на Ток
Здравейте, наскоро ми попадна едно трабанче от дядо ми което той се чудише как да се отърве от него... и така се сдобих с нова придобивка . Проблема ми е следния. Когато сложа акумулатора и завъртя ключа няма никакъв признак, че има ток. На таблото несвети нищо до стартера недостига ток и нямам никаква идея как може да подкарам колата. Кабели се вижда че има, изглеждат в добро състояние. Нов съм и всяка помощ е добре дошла. Мерси предварително! :)

_________________
Изображение


Понеделник, 30.09.2013 г. 23:04 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Липса на Ток
Ми... такова, тоз акумулатор зареден ли е...


Вторник, 01.10.2013 г. 10:19 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Липса на Ток
1. Ти как разбра, че до стартера не ходи ток?

2. Има един червен кабел от + клемата на АК към купето той е централното захранване на цялата инсталация виж да не се е измъкнал.

_________________
Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!


Вторник, 01.10.2013 г. 13:39 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Липса на Ток
акумулатора е зареден, от нашата кола го свалям а тя е в движение постоянно, този кабел от клемата които отива към купето изглежда здрав и то никъде няма ток не само до стартера

_________________
Изображение


Вторник, 01.10.2013 г. 13:50 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Липса на Ток
Колега,почисти клемите/плюс и минус/ на кабелите ,както и масата от минус до кожуха на скоростната кутия/ключ 13/.


Вторник, 01.10.2013 г. 16:50 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Липса на Ток
ще го направя веднага щом се прибера, защото сега съм малко извън моето селище по работа. Ще пиша веднага щом мога. :)

_________________
Изображение


Вторник, 01.10.2013 г. 17:13 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч.
Мнения: 251
Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
Мнение Re: Липса на Ток
Здравей колега значи огледай добре Трабантчето коя година е на колко волта е примерно ако е на 6 волта не може да се кара с масовите 12волтови акумулатори докато не се преработи инсталацията. След това огледай всички ел. вериги връзки и пр. и не на последно място виж полюсите +и - да не ги объркаш, че стават големи поражения по ел. инсталацията и съоръженията по колота! успех колега! пиши за резултати и да помагаме с квот можем [smilie=2beers]

_________________
Напред с двутактовите ни зверове!
Изображение


Вторник, 01.10.2013 г. 22:20 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Липса на Ток
Трабанчето е от 89г. Как да разбера колко волта е ? аз пробвах с голям акомулатор 95А непомня колко волта беше. Ако без да искам свържа +са за - няма ли да искочат някакви искри при допир ?

_________________
Изображение


Вторник, 01.10.2013 г. 23:04 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Липса на Ток
Щом е 1989г е 12волтов акумулатор. Не знам какво си решил да свързваш, но по-добре не го прави. Намери си обикновен 12в акумулатор, сложи го, ако не свети контролната лампа на таблото, огледай кабелите отиващи към генератори и едни тънки над стартера дали са свързани.. И въобще eто едни от най-пълните електросхеми и по тях огледай как е инсталацията
Изображение Изображение ИзображениеИзображение

_________________
Изображение


Сряда, 02.10.2013 г. 10:57 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Липса на Ток
Мерси много за схемите колега :) Досега съм пробвал с подобен на този акумулатор http://alkomstore.com/%D0%BF%D1%80%D0%B ... -agm-95-ah тъй като ние имаме 2 джипа и 2та са такива малко по големи отколко трябва. Четох че датчика на Хоул предпазва ел.система ако се объркат + и - така че дори и без да искам ако съм свързал полюсите некакто трябва не би трябвало да му има нещо? трабанта не е каран от 3-4г. някъде а преди това му бяха правени ремонти пак за паленето нещо,доколкото си спомням сменяха бубини ама незнам сега всичко в какво състояние е. :(

_________________
Изображение


Сряда, 02.10.2013 г. 13:37 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Липса на Ток
Ако забележиш, че клемата на "+" е по-голяма от "-" - няма да объркаш нищо. Датчика на Хол върши много различна работа от това дето си писал и не предпазва от нищо.


Сряда, 02.10.2013 г. 14:27 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Липса на Ток
Оловните клеми на акумулаторните кабели - оригинални ли са?
Ако да - директно секачките, и в кофата. Кербовката на клемата към кабела се прецаква, и се срива изведнъж (вчера палеше, днес - дори и габаритите не бачкат). Масово по бензиностанциите има китайски заместители, чат-пат по магазините за резервни части се намират и истински оловни български клеми за същите пари като китайските (5-6 лева). Като ги смениш, ако още не пали - спокойно, не си се минал, свиркай да мислим други варианти. :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 02.10.2013 г. 20:53 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Липса на Ток
Сега да обобщим:
взимаш един мултицет или една лампа със кабели /по-дълги около метър всеки/ и правиш следните измервания/проби:
1. На клемите на АК там отстрани където са кербовките;
2. - на скоростната кутия + на АК;
3. - някъде по купето /различно от скоростната кутия/ + на АК;
4. - на АК + на дебелия жиц на стартера;
5. - на АК + на горния край на най-десния предпазител;
6. - на АК + на клемите на контактния ключ /в положението за вадене на ключа трябва да има +/;
7. - на корпуса на бобините + на АК;
8. - на корпуса на бобините + на клемата на бобините където има мост между двете /черно със синьо мисля че беше кабелчето/

9. НАПИШИ КЪДЕ КАКВО СИ ИЗМЕРИЛ ЗА ДА ПОЛУЧИМ АДЕКВАТНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪСТОЯНИЕТО!

_________________
Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!


Четвъртък, 03.10.2013 г. 13:25 ч.
Профил
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: Липса на Ток
Разгледай схемата и работи по нея и ще стигнеш до повредата

http://images22.snimka.bg/004796626.jpg

http://images22.snimka.bg/004796627.jpg

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Петък, 04.10.2013 г. 09:05 ч.
Профил ICQ
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Липса на Ток
Здравейте отново! нямах интернет няколко дена и затова се забавих. Разгледах свързването на кабелите по обстойно и не знам защо кога и как червения кабел който отива от ''+'' към купето се беше извадил и забутал до други кабели... Свързах го и тока дойде, след това се опитах да запаля но не стана, защото недостигаше бензин до цилиндрите. Развих свещите сипах малко бензин и запали. Беше най-сладкия звук,който бях чувал :). Изфорсирах двигателя и започна да излиза пушак от уплътненията на ауспуха до двигателя :x . След няколко секунди изгасна( свърши бензина). Установих че кранчето за бензина или не пуска достатъчно бензин или бензина недостига до цилиндрите затова взех кранчето и ще потърся къде тука в Пловдив продават такива коркови шайби за да сменя старата много е изхабена вече и се надявам проблема с бензина да се реши. След което трябва да се захвана с спирачките, Колата не е карана 4-5 години някъде и според вас какво трябва да напрая първо? да сменя накладките или ? и дали трябва някакви уплътнения да сменя за да не изтича спирачната течност? и дали са се създали някакви други проблеми поради ръждата и дългото неизползване на спирачния апарат?

_________________
Изображение


Неделя, 06.10.2013 г. 17:43 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов