Автор |
Съобщение |
vanchotrabanta
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч. Мнения: 13 Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
|
Липса на Ток
Здравейте, наскоро ми попадна едно трабанче от дядо ми което той се чудише как да се отърве от него... и така се сдобих с нова придобивка . Проблема ми е следния. Когато сложа акумулатора и завъртя ключа няма никакъв признак, че има ток. На таблото несвети нищо до стартера недостига ток и нямам никаква идея как може да подкарам колата. Кабели се вижда че има, изглеждат в добро състояние. Нов съм и всяка помощ е добре дошла. Мерси предварително!
_________________
|
Понеделник, 30.09.2013 г. 23:04 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Липса на Ток
Ми... такова, тоз акумулатор зареден ли е...
|
Вторник, 01.10.2013 г. 10:19 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Липса на Ток
1. Ти как разбра, че до стартера не ходи ток?
2. Има един червен кабел от + клемата на АК към купето той е централното захранване на цялата инсталация виж да не се е измъкнал.
_________________ Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!
|
Вторник, 01.10.2013 г. 13:39 ч. |
|
|
vanchotrabanta
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч. Мнения: 13 Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
|
Re: Липса на Ток
акумулатора е зареден, от нашата кола го свалям а тя е в движение постоянно, този кабел от клемата които отива към купето изглежда здрав и то никъде няма ток не само до стартера
_________________
|
Вторник, 01.10.2013 г. 13:50 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Липса на Ток
Колега,почисти клемите/плюс и минус/ на кабелите ,както и масата от минус до кожуха на скоростната кутия/ключ 13/.
|
Вторник, 01.10.2013 г. 16:50 ч. |
|
|
vanchotrabanta
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч. Мнения: 13 Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
|
Re: Липса на Ток
ще го направя веднага щом се прибера, защото сега съм малко извън моето селище по работа. Ще пиша веднага щом мога.
_________________
|
Вторник, 01.10.2013 г. 17:13 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Липса на Ток
Здравей колега значи огледай добре Трабантчето коя година е на колко волта е примерно ако е на 6 волта не може да се кара с масовите 12волтови акумулатори докато не се преработи инсталацията. След това огледай всички ел. вериги връзки и пр. и не на последно място виж полюсите +и - да не ги объркаш, че стават големи поражения по ел. инсталацията и съоръженията по колота! успех колега! пиши за резултати и да помагаме с квот можем
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Вторник, 01.10.2013 г. 22:20 ч. |
|
|
vanchotrabanta
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч. Мнения: 13 Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
|
Re: Липса на Ток
Трабанчето е от 89г. Как да разбера колко волта е ? аз пробвах с голям акомулатор 95А непомня колко волта беше. Ако без да искам свържа +са за - няма ли да искочат някакви искри при допир ?
_________________
|
Вторник, 01.10.2013 г. 23:04 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Липса на Ток
_________________
|
Сряда, 02.10.2013 г. 10:57 ч. |
|
|
vanchotrabanta
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч. Мнения: 13 Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
|
Re: Липса на Ток
Мерси много за схемите колега Досега съм пробвал с подобен на този акумулатор http://alkomstore.com/%D0%BF%D1%80%D0%B ... -agm-95-ah тъй като ние имаме 2 джипа и 2та са такива малко по големи отколко трябва. Четох че датчика на Хоул предпазва ел.система ако се объркат + и - така че дори и без да искам ако съм свързал полюсите некакто трябва не би трябвало да му има нещо? трабанта не е каран от 3-4г. някъде а преди това му бяха правени ремонти пак за паленето нещо,доколкото си спомням сменяха бубини ама незнам сега всичко в какво състояние е.
_________________
|
Сряда, 02.10.2013 г. 13:37 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Липса на Ток
Ако забележиш, че клемата на "+" е по-голяма от "-" - няма да объркаш нищо. Датчика на Хол върши много различна работа от това дето си писал и не предпазва от нищо.
|
Сряда, 02.10.2013 г. 14:27 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Липса на Ток
Оловните клеми на акумулаторните кабели - оригинални ли са? Ако да - директно секачките, и в кофата. Кербовката на клемата към кабела се прецаква, и се срива изведнъж (вчера палеше, днес - дори и габаритите не бачкат). Масово по бензиностанциите има китайски заместители, чат-пат по магазините за резервни части се намират и истински оловни български клеми за същите пари като китайските (5-6 лева). Като ги смениш, ако още не пали - спокойно, не си се минал, свиркай да мислим други варианти.
_________________ Hard to the core !
|
Сряда, 02.10.2013 г. 20:53 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Липса на Ток
Сега да обобщим: взимаш един мултицет или една лампа със кабели /по-дълги около метър всеки/ и правиш следните измервания/проби: 1. На клемите на АК там отстрани където са кербовките; 2. - на скоростната кутия + на АК; 3. - някъде по купето /различно от скоростната кутия/ + на АК; 4. - на АК + на дебелия жиц на стартера; 5. - на АК + на горния край на най-десния предпазител; 6. - на АК + на клемите на контактния ключ /в положението за вадене на ключа трябва да има +/; 7. - на корпуса на бобините + на АК; 8. - на корпуса на бобините + на клемата на бобините където има мост между двете /черно със синьо мисля че беше кабелчето/
9. НАПИШИ КЪДЕ КАКВО СИ ИЗМЕРИЛ ЗА ДА ПОЛУЧИМ АДЕКВАТНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪСТОЯНИЕТО!
_________________ Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!
|
Четвъртък, 03.10.2013 г. 13:25 ч. |
|
|
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Re: Липса на Ток
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Петък, 04.10.2013 г. 09:05 ч. |
|
|
vanchotrabanta
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 30.09.2013 г. 20:37 ч. Мнения: 13 Местоположение: Свиленград
Skype: kartagenbg
Automobile: Trabant 601
|
Re: Липса на Ток
Здравейте отново! нямах интернет няколко дена и затова се забавих. Разгледах свързването на кабелите по обстойно и не знам защо кога и как червения кабел който отива от ''+'' към купето се беше извадил и забутал до други кабели... Свързах го и тока дойде, след това се опитах да запаля но не стана, защото недостигаше бензин до цилиндрите. Развих свещите сипах малко бензин и запали. Беше най-сладкия звук,който бях чувал . Изфорсирах двигателя и започна да излиза пушак от уплътненията на ауспуха до двигателя . След няколко секунди изгасна( свърши бензина). Установих че кранчето за бензина или не пуска достатъчно бензин или бензина недостига до цилиндрите затова взех кранчето и ще потърся къде тука в Пловдив продават такива коркови шайби за да сменя старата много е изхабена вече и се надявам проблема с бензина да се реши. След което трябва да се захвана с спирачките, Колата не е карана 4-5 години някъде и според вас какво трябва да напрая първо? да сменя накладките или ? и дали трябва някакви уплътнения да сменя за да не изтича спирачната течност? и дали са се създали някакви други проблеми поради ръждата и дългото неизползване на спирачния апарат?
_________________
|
Неделя, 06.10.2013 г. 17:43 ч. |
|
|