Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Пълнене на рамата с отработено масло? 
Автор Съобщение
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Пълнене на рамата с отработено масло?
Здравейте колеги, имам идея да напълня затворения профил на рамата на Вартбурга с отработено масло. За целта се пробива 10-12мм отвор в предната част на подковата(пада се до двигателя) и оттам се вливат 2-3 литра отработено моторно масло, което впоследствие ще се разлее из цялата рама вътре и ще изпръска всичко. Според мен това ще е добър гарант за дълготрайноста на шасито.


Сряда, 19.06.2013 г. 18:58 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 09:17 ч.
Мнения: 72
Местоположение: Раднево
Automobile: Wartburg 1,3 S
Мнение Re: Пълнене на рамата с отработено масло?
А,това ако направиш ще имаш вечно здрава рама.От опит го знам,защото Волгата на баща ми имаше направо оригинални отвори и той си я наливаше там.Тя нямаше рама но в праговете и гредите можеше да се налее.На тази руска ламарина щом от другаде избиха ръжди но там не,значи ефекта е ОК.Така че не се колебай-наливай и после малко шоу за комшийте,назад-напред,ляво-дясно за да може хубаво да се разплиска.Аз и на моя мислех да налея но само където са тапите на задните подкалници-знаеш ги .Но и твоята идея ще приложа,не бях се сетил,макар че си е доста солидно шасито е добре.


Сряда, 19.06.2013 г. 22:45 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Пълнене на рамата с отработено масло?
Не знам на някой рамата да е изгнила, но има слаби места по купето, на които би било добре да се обърне внимание. Имам предвид праговете, напречната греда, за която са хванати предните седалки и ламарината под педалите. На всички Вартбурзи 353 влиза вода от извивките на предните врати /близо до бутоните за осветлението на купето/ и им погажда гниене на тез места.
А рамата отпред има дупки и каквото събере тавата под карбуратора е отведено с шлаух в нея. От другата страна при динамото също има дупки, оттам също може да я наливаш.


Понеделник, 24.06.2013 г. 14:40 ч.
Профил
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: Пълнене на рамата с отработено масло?
Това упражнение го прави някъде ,където дори да потече масло ,да не е по улица ,двор,знам ,че и на полето или гората не е хубаво,но може да има някъде сметище и по черните му пътища няма да е толкова фрапиращо.
Вземи газов котлон,тенекия от консерва или нещо подобно,стопли маслото и прибави малко грес/примерно 3:1/и като стане течно и си се подготвил с фуния или нещо за пресипване ,пълни рамата.След това веднага покарай по неравни места ,за да се разлее маслото и омасли рамата навсякъде.Това съм го правил на моя Трабант 1989 г.
Има много писано за това ,има плюсове,които си писал,но има и минуси според някои,че се насъбирало прах и в последствие и влага .
В сегашните времена аз не правя такива експерименти,поостарях,започна да не ми се рови по колата/имам Сеат Варио/ и вече си имам сервизни работници и си плащам.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Понеделник, 24.06.2013 г. 21:37 ч.
Профил ICQ
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение Re: Пълнене на рамата с отработено масло?
Като опитен масло наливач, да дам един съвет. Ако мислиш да напълниш рамата без да източиш. Голяма грешка. Маслото е по леко от водата, когато се получи конденз водата ще иде в най ниската точка. Затова пълниш караш да го оплиска и точиш. Филма който остава е достатъчен след това. Ако хване прах още по-добре. Аз си пръскам пода и като се запраши става като пластелин а вода като попадне бяга и не попива грам. Това е по-добро от всякакви бодита и други лайна които се пукат след време. Веждите предни задни където е двойна ламарината вкарваш там масло да попие между двете ламарини, и забрави за ръжда там.

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Понеделник, 01.07.2013 г. 08:43 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Пълнене на рамата с отработено масло?
На предните вежди между калника и подкалника може с такаламит с дълъг накрайник да шприцваш грес. Става и с ръка :D . Греста се разтапя от слънцето и прониква където трябва.


Вторник, 16.07.2013 г. 11:51 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Пълнене на рамата с отработено масло?
Вече всичко е напълнено - в рамата напълних около 4л масло които ще оставя още известно време там да се разклатят и омажат всичко, а после ще го източа. Напълних масло и във веждите на предните калници, а също и във праговете. Времето ще покаже колко ще помогне :)


Вторник, 16.07.2013 г. 12:08 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Пълнене на рамата с отработено масло?
Няма нищо вечно. Струва ми се, че понякога излишно се увличаме. :D


Четвъртък, 18.07.2013 г. 11:23 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Пълнене на рамата с отработено масло?
Ясно е, че няма да е вечно, но защо пък да не пробваме да направим колата да живее по-дълго :)


Петък, 19.07.2013 г. 15:05 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов