Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
трабант на газ - засега идея и малко ... 
Автор Съобщение
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение трабант на газ - засега идея и малко ...
Така започнах да пробвам да сложа газ на трабанта, на stage one:
започнах филма да слагам помпа за разделно мазане (благодаря на колегата Оги), казвам филм защото има снимки във форума на почти идентична помпа, НО там е снимана само отвън, как е зацепена, какви дупки са пробивани и те такива неща - няма инфо, плюс това имам алтернатор от рено дето смених само шайбата от моя алтернатор и почти заспа на мястото си, като новата придобивка е или 60 или повече ампера, само дето не му намерих реалните данни

на тази снимка съм срязал оста на алтернатора за да се зацепва помпата, но се оказа някъде към 5 мм свободно пространство между помпата и корпуса на алтернатора, затова ми влезе в употреба една пластмаса за заготовки, купена точно за тази цел, остана ми още - така че ако някой иска да свирка

Изображение

Изображение

след това сложих помпата и се наложи доста да я центрирвам защото леко шаваше при въртене с ръка, доста си играх но стана

Изображение

Изображение

Изображение

за ефикасност? не знам още не съм го тествал, понеже не знам как да включа алтернатора (пояснявам) има две букси L и R+ (като май L не е минус, но не знам как точно да ги включа към трабантовата жица, отделно си има плюсов за акумулатора и тези са за зареждането но не знам коя как и не искам да пробвам с опит-грешка) та затова може да ме посъветвате, имам само този номер на капачката на алтернатора - 516044 Ducellier

stage two: беше да сложа тръби за вода за изпарителя, също не са тествани, всичко е ранна алфа версия, взех тръби ф8 мм, като имаше и опция от ф15 и ф16 но първата се води корава и не търпи огъване, а втората беше много скъпа 13 лв за метър и не знаех дали ще стане и не исках да ги рискувам (за нея ще трябваше да правя подобие на гърне и да го сложа на изпускателя и ....) затова взех ф8 от такава за хладилници (газаджийската е ф6 и е прекалено тънка)
след като вече имах и тръба я сложих между главите и цеилиндрите - изглежда е била за там, няма луфтове но и не прилепва плътно, тръбата направена по този начин изглежда грозно а и е така, но не можах да я прекарам по-добре, пък и дано да върши работа, то капака всичко скри

Изображение

Изображение

засега толкова, но като знам още колко много работа ме чака, приоритетно е да наглася дебита на помпата

П.П. намерих една схема за L и R+ но не знам за какъв алтернатор е, и утре ще видя да го вържа по нея

Изображение

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 30.10.2012 г. 19:50 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: трабант на газ - засега идея и малко ...
а циркулацията на водата в тия тръбички как ще става

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 30.10.2012 г. 21:13 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: трабант на газ - засега идея и малко ...
Прикачени файлове:
cklasa.jpg
cklasa.jpg [ 60.53 KiB | Прегледано 11193 пъти ]

Цитат:
MB C180
Помпата върти водата през парното когато двигателя не работи.

Хубавото и е че при нея мотора и перката са физически разделени което гарантира че мотора никога няма да има досек с водата.
Предаването на въртящия момент става на магнитен принцип и е доста надеждно изпълнение по мойте скромни наблюдения.



Също така от Транспортер и Газела.

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Вторник, 30.10.2012 г. 21:29 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: трабант на газ - засега идея и малко ...
да, пропуснал съм да спомена че ще сложа ел. помпа за вода, за начало ще пробвам от опел за чистачките, тя също е разделена и не вярвам да и влияе топлината, ако не ще видя за друга (засега всичко е експериментално и гледам да не наливам някаква голяма сума, защото ако не се получи нищо винаги мога да го направя "стоков")
ще сложа и един електронен термометър за да видя каква температура развива (ако въобще вдигне)
тези дни ще са тестове
имам и резервен вариант, ако вдигне много голяма температура да включа радиатор от парно (чака се един от лада - читав) а и изпарителя се охлажда от самата газ, но да попитам каква е препоръчителната температура на работа на "изпарителя"

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 30.10.2012 г. 23:18 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: трабант на газ - засега идея и малко ...
Оптимална 30-100 гр, може да работи и на 10-15 гр. по-ниска температура като се скъсява живота на мембраните.


Сряда, 31.10.2012 г. 10:28 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: трабант на газ - засега идея и малко ...
Днес беше 1 ден от тестовете, карал съм го няма и километър и помпата си качва масло, сега ще го карам към 50 километра и ще меря какво количество е извадила (чета от папката LPG), най-се-накефих като сипах червено масло в едно шише което беше вързано с дълъг прозрачен маркуч към помпата и маслото се стичаше бавно все едно му преливам кръв :mrgreen: , другото е че вързах алтернатора по горе качената схема от мен и зареждаше (дотук съм 2:0)
и за накрая докато работеше на място и после карах под километър - медните тръби се бяха загрели външно, иначе ги бях напълнил с вода и усещам че едно добро каране от 10-15 мин ще е напълно достатъчно за да премина на газ
след като видя как работи помпата ще дойде ред да сложа изпарителя, който чака в една щайга, само се чудя къде да пробия за вакум - колектора на картера или карбуратора след дросела, като се чудя и за щуцера за газта и маслото, като се чудя още повече дали да не обединя маслото и газта в 1 щуцер, все пак газта излиза с много малко налягане след "изпарителя"

П.п. А за по-висока температура от 100 - някъде пишеше че трабанта вдигал 120-130 градуса, но мен ме съмнява по тръбите да върви толкова много, все пак не са директно хванати за цилиндрите и няма топлопроводяща паста и има топлинни загуби

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Сряда, 31.10.2012 г. 19:53 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение Re: трабант на газ - засега идея и малко ...
Цитат:
но мен ме съмнява по тръбите да върви толкова много

По-скоро няма да загрява достатъчно.Контакта с "топлината ти е мн. малък.
Помисли за изпускателния колектор. [smilie=2beers]

_________________
ieiei@mail.bg


Четвъртък, 01.11.2012 г. 12:22 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: трабант на газ - засега идея и малко ...
Тотков, намерих джаджата за вакума! Пиши ми да се разберем ;)

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Събота, 03.11.2012 г. 15:20 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов