Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Остър шум при високи обороти
Автор |
Съобщение |
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Остър шум при високи обороти
Наскоро ми се появи дразнещ звук при двигателя на Трабанта.Карах го извесно време така ,докато един ден започна да прекъсва.Смених свещите,но единствено с това ми действие започна да пали по-добре, а прекъсването си остана. Купих чукчета и кондензатори-смениха ми ги обаче ЯДЕЦ ! Пак прекъсва и още повече се засилва шума (отива към дране чак). Отворихме зад плочката-за пръв път видях какво е центробежен регулатор.Имаше драно по гърба на плочката,регулатора имаше разчекнати пружинки (шлякаше) и чопа който е на коляновия вал падна.Беше омазано със старготини навсякъде.От други два регулатора ми направиха един уж читав. Колана си върви добре, пали та даже и ускорява на шест, обаче звука се появява при високи обороти пак. Приемам предложения, съвети и коментари от препатили като мен. Двигателя е след ремонт-рециклиран колянов вал,бутала,сегменти и там както си му е реда...сменяни лагери на алтернатора...ремъка е със зъби-може и той да има пръст.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Петък, 15.06.2012 г. 13:49 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Остър шум при високи обороти
Прилича ми,на сваляне на двигател и отваряне на двата картера!
|
Петък, 15.06.2012 г. 23:26 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Остър шум при високи обороти
След като смених центробежния регулатор се оправи всичко.Пружинките и тежестите бяха силно разшлякани и беше стъргало.Сега върви както трябва.Дядото ми разбута центровката-даде ми много предварение после не затегнал един регулиращ болт...абе мани мани.То и аз не разбирам,но неволята учи.С отверка докарах къде трябва да има искра и така
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Петък, 29.06.2012 г. 17:01 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 3 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|