Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Автор |
Съобщение |
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
И ето пристигна и новото попълнения пред гаража ми . Става въпрос за Баркас 1000 от 90-та година. Буса е товарен което го прави перфектен за конвертирането му в страхотен летен ретро кемпер .Участвал е в реклама на мляко преди години в центъра на София,някой може да го познае.Още седи с стикерите "Milk loboratory controler" и мисля да ги оставя буса е пребоядисван добре и не смятам да го пипам от към боя има ръждички ,съвсем повърхностни като цяло е адски здрав и не гнил .Естествено, че има тук там някоя малка дупчица но нищо сериозно напълно оригинален и напълно изряден за бус на 20 години. Първоначално има някакъв проблем със спирачките носи на една страна и няма ръчна иначе спира доста добре, защото са сменени цилиндърчетата и накладките, иска някой друг маншон .Иска тук там малко кърпене и много защити от ръжда,интериора му е много добър каран е доста пъти в Германия и по Австрия. Моторчето му звънти прекрасно някой друг филтр,свещ и подобни да го направя напълно идеален Модела е с плъзгаща врата и даже стъклото на вратата е матирано фабрично .Няма много побългарявания а тези ,които ги има ще махна . В крайна сметка като подготвя купето, окачването и мотора ,консумативи и подобни ще го обзаведем и ще го направим на кемпер . Снимки довечера. Имам доста питания на начален етап понеже за първи път карам и имам такова нещо . Ще започна от основното ,както казах носи на една страна като натисна спирачките очевидно не е цилиндърче или накладки защото са нови някой друга маркуч ,или какво очаквам някой ако има опит да сподели.Също така при смяната са затегнали адски много всичките колела и на наклон седи сам без помощ иначе си има стабилна инерция и това ще е известен проблем . Ръчната спирачка я нямам никаква а тя ми трябва за да мина прегледа предполагам или скъсано жило или разтегната или не е вързана при смяната на спирачките очаквам и намеса тук . Искам и да попитам задното гърне сходно ли е с това на Вартбург защото да намеря друго е изключено а това е адски гнило ако са приблизително сходни да пригодя такова на пръв поглед изглежда ,че може и да се получи. За сега това е другото е елементария за 2 седмици работа. [/quote]
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 15.05.2012 г. 20:40 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Браво Кирчо! Мислех, че си ни забравил вече
_________________
|
Вторник, 15.05.2012 г. 21:33 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Завърнах се с много интересен автомобил от утре почвам механиките му за сега има един маркуч на охладителната система ,който е нацепен и цвърчи от него вода и задното гърне ще си закърпя утре .Други ден с едно приятелче ще погледнем проблемните спирачки и от там на татък е въпрос на позакърпване тук там някоя дупчица и яко защити, по мотора някой консуматив и обзавеждането ще му бъде интересно, за лятото с него на море партия с едно приятелче с неговият VW T2 . От много време се замислях за баркасче а това е доста добре за годините си и от към мотор и от към купе, ще го пуснем в движение до седмица ,две ако пък намеря и пари ще го закарам и на парада на 24-ти.
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 15.05.2012 г. 21:57 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Петък, 25.05.2012 г. 22:49 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Сряда, 30.05.2012 г. 23:27 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Четвъртък, 31.05.2012 г. 22:38 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
давай смело нашия
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Петък, 01.06.2012 г. 17:34 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Събота, 02.06.2012 г. 00:29 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Събота, 02.06.2012 г. 23:11 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 05.06.2012 г. 23:10 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Днеска съм щастлив буса си има нови стопчета и нови светлини за заден ход и фарче за мъгла ,остава да му издиря и едни кръгли халогени от тия българските и от вън е готов.
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Събота, 09.06.2012 г. 19:53 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Малко да раздвижим темата, вече казах бусчето е готово и завършено в общия смисъл на думата има още, какво да се желае но главното е там де. Какво съм направил от последния път. След грундирането и шегренирането на готовото купе на буса идеята за интериора беше готова но имаше малко механически проблеми да се премахват .Хубава центровка на карбуратора ,нови свещи, кабели и центровка на запалването, смяна на двата скъсани маншона на полуоските с нови и съвсем на скоро изхвърлянето на всички стари бензинови и водни маркучи на мотора и заменяването им с нови . По купето :Всичките ръжди по купето се премахнати защитени и боядисани ,както и предната и задните брони наново пребоядисани. Изкърпено задно гърне и всички декоративни елементи ,които имаха нужда от освежаване бяха боядисани наново в съответния цвят.Намерих си и си сложих нови стопчета от зад нови светлинки на задния ход и светлинка за мъгла, нови халогени от пред и смених изгнилите огледала с нови ,сложих един прясно боядисан ретро багажник на тавана и сега ще му правя стълбичка. От вътре вече си беше интересната част . След фибранова изолация на стените и поръчкови от Мр.Бриколаж фазерни панели с шарка по размер,лайстни за фугите с същата шарка ,основите на стените бяха готови. Леглото когато е напълно разпънато е голямо персон и половина рамката я направих с винкелчета и се състои от две по големи половини които с 4 болта се хващат един за друг и за стените на буса. Масичката е директно вързана с панти за стената, даже пантите ги парнах за по сигурно за буса и от горе легна фазера.Масичката е пдч плоскост, кантирана същият цвят и шарка като стените и лайстните има си краче което се сваля и райберче с което като се затвори седи затворена и не хлопа.Столчето ми остана от линейката и дойде доста добре за този проект трябваше да му сложа и краче .защото стената за която е хваната е много тънка и се гънеше. Шкафчето е доста старичко и го спасих от мангалите още не съм го освежил но е поне на 40-тина години дърто .Тавана е тръстикови сламки вързани,които намерих изхвърлени до кофата и реших, че ще му легнат перфектно за таван и така и стана. Има 2 вида ел.инсталации на 12 и на 220v .12v инсталация е вързана една халогенна лампа в купето над масичката която се пуска с ключ до вратата и 3 контакта на 12v ,скромно но достатъчно .220v инсталация се състои от 2 лампи с пури по 8w отново 3 контакта на 220v, инсталацията се захранва с външен източник на енергия. Прозорчето за кабината го направих да се отваря за допълнителна вентилация също. Очаква се понеже под леглото има много място да се сложи минибарче , ще има също газово котлонче . Поради нискобюджетните корени на проекта се наложи да подобря изолацията на буса като сменя повредени или скъсани части на гумените уплътнения на вратите с нови ладови, за жалост нямах достатъчно пари да сменя всичко с ново но и така върши работа като за временно. На есен го чака нова боя която за сега ще държа в тайна. Като за ниско бюджетен проект се получи много свежо и оригинално и от където и да мина съм атракция.Буса се движи всеки ден и поради простата причина, че всичко вътре е на болтове и гайки за 5 минути се изнася и се превръща в товарен бус, с който вече много внимавам какво, как и защо се носи но като се наложи си е полезно да си имаш бус. За малко да забравя да добавя буса от вчера е грижовно цялостно гресиран ,както по книга. Старите огледала и старите маркучи подменени с нови. Ето и как изглежда сега. img]http://pichost.name/images/TY9Id.jpg[/img] Ето и от вътре. Поляхме готовия кемпер!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 31.07.2012 г. 16:22 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Еййй изтрепа рибата, каква яка ши#алня си направил тук при мен има един баркас ама човека си го бил докарвал преди години от Германия и едва ли ще ми го даде, но ще пробвам и ако го даде .... правя си и аз, това ми е мечтата, един вид "next level", подобие на кампер - легло, маса за пиене (да не ме помислите за пияница, аз вече пия много рядко и малко), едно тв и започвам да обикалям България с картата за 100-те забележителности. Да си го ползваш със много здраве и все с пи#ета да се пълни тоя бус
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Сряда, 01.08.2012 г. 00:02 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Браво, добре се е получило! Тавана особенно е много оригинален. Кирчо, да не са те изгонили от къщи ?
_________________
|
Сряда, 01.08.2012 г. 09:16 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
С 3 нови свещи на NGK нагласени и сложени разликата се видя веднага.
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Събота, 04.08.2012 г. 23:39 ч. |
|
|