Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Кола на вода???Май е истина, някъде!
Автор |
Съобщение |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Кола на вода???Май е истина, някъде!
http://www.runonwater.net/
изгледайте клипчетата въре в сайта, показват доста инересни неща...
|
Вторник, 18.03.2008 г. 03:31 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Сега нали не мислите ,че се налива вода от чешмата и от нея идва енаргия зя колите. Просто трябва да се разложи водата на гърмящ газ за което е нужна енергия /повече от колкото се печели при изгарянето на този газ/ проблема с източника на енергия остава
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 18.03.2008 г. 08:57 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Опасявам се,че пак ни пробутват технологии от преди Втората световна.Проблемът е в принципа на работа.В случая е диамерално противоположен.Как работи нормалния ДВГ-някакво гориво се вкарва в цилиндъра заедно с въздух,по някакъв начин се повишава темпераурата до толкова,че горивото да се запали,то изгаря,нагрява въздуха който се разширява и избутва буталото надолу.Процесът се основава на разширението.Контролирана експлозия.
При водорода и кислорода имаме точно обратния процес.Сместа там се свива.Получава се имплозия,в следствие на което обемът намалява около 20 пъти.Принос тук има и едно "наше момче"-проф. Илия Вълков,който е открил начин водорода и кислорода да се съхраняват заедно без да става реакция между тях.Обаче тоя двигател...е вакуумен.Буталата не се избутват от налягането а се издърпват от подналягането.
Проблемът с енергията,нужна за разлагане на водата е съвсем отделен въпрос.Стандартния мотор не е пригоден за даботи с вакуум.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 18.03.2008 г. 09:38 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Химийо, омразна науко... че и физиката покрай теб.....
Замисляли ли сте се откъде идва енергията, която ви бута колите напред (а понякога и настрани) ?
Ние това го знаеме бе, не ни требе жокер...
От Слънцето!!!
Да, именно. Преди да сте ме обявили за хахо, се замислете: да, нефта е под земята, ама кога и как се е озовал там?
Нефта, да го кажем поетично, е пепелта на милиони твари, които преди стотина милиона години са тъпкали майката Земя. Да, ама на тия твари им трябва енергия, за да доживеят до утре. Е, те си я набавят или от растенията, или като ядат други твари, които на свой ред си я набават от растенията. Всичко в един момент опира до растенията. Да, ама те откъде са я взели тая пуста енергия?
Ми фотосинтеза бе майна... Улава въглеродния двуокис от въздуха, преобразува го в органични вещества, (като за целта кльопа светлинка от Слънцето) и отделя кислородец. Нас ни интересуват именно тези органични вещества.
Основен принцип в химията: веществата се стремят да достигнат състояние, в което собствената им енергия е най-ниска (по спомен, не ме бийте ако съм сбъркал, това съм го учил преди повече от 10 години). Да, ама фотосинтезата прави обратното - усвоява слънчевата енергия и я преобразува в химична - под формата на сено, фураж, пържола - все е енергия. Нефта, е един вид акумулатор, или междинен носител на слънчевата енергия, трупана в просължение на милиони години. Изведнъж от нищото на сцената изскача Хомо сексуалис, пардон, Сапиенс, който за нула време се развива до степен , в която му трябва страшно много енергия. И той, естествено, открива природните запаси.
Малко суха теория за водата:
2H<sub>2</sub> + O<sub>2</sub> = 2H<sub>2</sub>O + 572 kJ енергия
Това е реакцията на синтеза на водата от водород и кислород. Тоест, собствената енергия на двата газа вече е отдадена, и затова водата не гори (да си го кажем грубо) Ако искаме да разложим водата на водород и кислород, ще ни трябва много повече енергия (понеже винаги има и загуби) отколкото ще получим. А нея пък откъде ще я вземем?
Същото важи и за сгъстеният въздух - той е просто носител, не е източник на енергия.
Колкото и да не ви се вярва, и въпреки масовата промивка на мозъци през последните 10-тина години, най-екологичната енергия си остава ядрената. Не се отделят парникови газове, сажди и т.н. Обаче отпадъка е опасен. Мамка му, опасен е!... Причината е че се използва реакцията на ядрен разпад (ядро на тежък химичен елемент се разпада на ядра на по-леки, при което се освобождава енергия). Науката все още не е достигнала момента, в който ще можем да овладеем контролираният ядрен синтез - от ядрата на леки химични елементи да се синтезират ядра на тежки. При тази реакция вредните продукти са много по-малко (ако въобще ги има). Този тип ядрени реакции карат нашето Слънце да свети.
С две думи: това е бъдещето (ако въобще стигнем дотам).
Писна ли ви да четете? Спирам спирам...
|
Вторник, 18.03.2008 г. 10:27 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
|
Вторник, 18.03.2008 г. 11:29 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Съгласен напълно. Опасна е безпорно. И шофирането е опасно за водача и пътниците ама вие шофирате нали.Просто ако не по екологични то по икономически причини ядрената енергия ще стане водеща ако не единствена. Вече как ще се транспортира и съхранява добитата енергия-дали като водород, дали като сгъстен въздух или нещо друго-въпрос на практичност. Ако се развият още батериите няма по универсална, лесна за използване енергия от електричестрото.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 18.03.2008 г. 21:34 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Проблемът е,че тук на Земята...уранът е по-малко дори и от нефта.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 18.03.2008 г. 23:20 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Наско, поздравления за поста
Като количество или като "съхранена" енергия?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 18.03.2008 г. 23:42 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Като количество.В нета има статистики за цената му...10 години назад.Виж ги и ще разбереш за какво става дума.Находищата умират едно по едно.Ние например вече нямаме уран.Изчерпан е още 80-те,изнесен за СССР на смешни цени.И доста други полезни изкопаеми вече ги нямаме...понеже Големия брат ни е експлоатирал 40 години находищата за жълти стотинки.А на мястото на уранова мина...няма нищо.Това са десетки километри безвъзвратно отровена земя.И трябва да минат 200-300 години,за да стане пак безопасна за живеене.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 18.03.2008 г. 23:53 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
И какво ще стане ако се блъснат 2 коли каращи на уран? Атомна бомба? Толкова много години е развивана бензиновата технология, докато стигне до положение с години да не се развалят колите и само да се карат. Няма как с 1 октритие да започне безопасно да се кара на друго гориво.
|
Вторник, 18.03.2008 г. 23:57 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Грам нищо не развито точно в бензиновата технология.Същата си е почти век.Новостите се сеждат до контрола върху горивния процес.Ама това се дължи на навлизането на евтина електроника,а не на развитие на "бензиновата" технология.Тя сама по себе си е толкова огромна крачка назад....че няма как да бъде наваксана.Двигателят си е създаден да работи с газообразни горива.Останалото...е приумица на автомобилните конструктори,понеже към момента,когато са се появили бензиновите коли,газта е била почти невъзможна за транспортиране в големи количества.Докато бензина го пълниш в туби и го влачиш.Нямаш клапи,редуктори,безшевни бутилки и др,които сега ги има.Механичните качества пък се пределят от технологиите на металолеене.Нищо общо с бензина.Също и маслата имат значение.Расърсът на един съвременен бензинов мотор е от порядъка на 500 хиляди,а дизелите заради малкото си обороти карат и по милион километра.Кога за последен път видя мотор на толкова?Дори технологията на металолеене да беше замръзнала в развитието си някъде през 60-те,двигателите пак щяха да бъдат достатъчно здрави за да надживяват купетата.Сега...ресурса на мотора надхвърля няколко пъти ресурса на всичко останало.И това на бензин/дизел.На газ тоя ресурс се качва средно с 50% само заради смазването.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 19.03.2008 г. 00:06 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
няма да има коли на уран. Това не са атомни ледоразбивачи.Просто в енергетиката има 1 проблем-как да се генерира енергия-Атомни реактори, ТЕЦове ,ВЕЦове , вятърни централи, соларни панели . Вече тая с енергия може да нагнетяваш въздух , да зареждаш батерии и да разлагаш вода... и тези носители ги слагаш в колата и си караш.
Между другото идеята на тоя линк е съвсем друга но на мен като на лаик ми изглежда неправдоподобно
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Сряда, 19.03.2008 г. 00:09 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
От горе посочените сайтове прочетох много интересни неща, в които има логика и са обяснени много работи, но има и някой въпросителни !
Каква е пропорцията вода - гориво? Как се реголира сместа ? Какви са настройките на крановете при загрял и студен реактор ? Отделен резервуар ли се прави и какво става с бензиноеата помпа!? (аз съм с 4т двигател) В плана е обяснено, че на 2т двигатели не става защото маслото става на газ, следователно как човека е направил вартбурга от сайта да работи !? Пише и за модификации в карборатора, но не се разбира нищо (картинкаа е отвратителна). Реактора за косачката изглежда много прост за монтаж и изработка, но става ли за голям 4т двигател в този си вид. Ако човека направил реактора на Вартбурга ввлиза още във форума, моля да даде повече информация за детайлите.
|
Вторник, 15.04.2008 г. 23:55 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|