Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Кола на вода???Май е истина, някъде! 
Автор Съобщение
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение Кола на вода???Май е истина, някъде!
http://www.runonwater.net/

изгледайте клипчетата въре в сайта, показват доста инересни неща...


Вторник, 18.03.2008 г. 03:31 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Сега нали не мислите ,че се налива вода от чешмата и от нея идва енаргия зя колите. Просто трябва да се разложи водата на гърмящ газ за което е нужна енергия /повече от колкото се печели при изгарянето на този газ/ проблема с източника на енергия остава

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 18.03.2008 г. 08:57 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Опасявам се,че пак ни пробутват технологии от преди Втората световна.Проблемът е в принципа на работа.В случая е диамерално противоположен.Как работи нормалния ДВГ-някакво гориво се вкарва в цилиндъра заедно с въздух,по някакъв начин се повишава темпераурата до толкова,че горивото да се запали,то изгаря,нагрява въздуха който се разширява и избутва буталото надолу.Процесът се основава на разширението.Контролирана експлозия.
При водорода и кислорода имаме точно обратния процес.Сместа там се свива.Получава се имплозия,в следствие на което обемът намалява около 20 пъти.Принос тук има и едно "наше момче"-проф. Илия Вълков,който е открил начин водорода и кислорода да се съхраняват заедно без да става реакция между тях.Обаче тоя двигател...е вакуумен.Буталата не се избутват от налягането а се издърпват от подналягането.
Проблемът с енергията,нужна за разлагане на водата е съвсем отделен въпрос.Стандартния мотор не е пригоден за даботи с вакуум.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 18.03.2008 г. 09:38 ч.
Профил ICQ
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Химийо, омразна науко... че и физиката покрай теб.....

Замисляли ли сте се откъде идва енергията, която ви бута колите напред (а понякога и настрани) ?

Ние това го знаеме бе, не ни требе жокер...

От Слънцето!!!

Да, именно. Преди да сте ме обявили за хахо, се замислете: да, нефта е под земята, ама кога и как се е озовал там?

Нефта, да го кажем поетично, е пепелта на милиони твари, които преди стотина милиона години са тъпкали майката Земя. Да, ама на тия твари им трябва енергия, за да доживеят до утре. Е, те си я набавят или от растенията, или като ядат други твари, които на свой ред си я набават от растенията. Всичко в един момент опира до растенията. Да, ама те откъде са я взели тая пуста енергия?

Ми фотосинтеза бе майна... Улава въглеродния двуокис от въздуха, преобразува го в органични вещества, (като за целта кльопа светлинка от Слънцето) и отделя кислородец. Нас ни интересуват именно тези органични вещества.

Основен принцип в химията: веществата се стремят да достигнат състояние, в което собствената им енергия е най-ниска (по спомен, не ме бийте ако съм сбъркал, това съм го учил преди повече от 10 години). Да, ама фотосинтезата прави обратното - усвоява слънчевата енергия и я преобразува в химична - под формата на сено, фураж, пържола - все е енергия. Нефта, е един вид акумулатор, или междинен носител на слънчевата енергия, трупана в просължение на милиони години. Изведнъж от нищото на сцената изскача Хомо сексуалис, пардон, Сапиенс, който за нула време се развива до степен , в която му трябва страшно много енергия. И той, естествено, открива природните запаси.

Малко суха теория за водата:

2H<sub>2</sub> + O<sub>2</sub> = 2H<sub>2</sub>O + 572 kJ енергия

Това е реакцията на синтеза на водата от водород и кислород. Тоест, собствената енергия на двата газа вече е отдадена, и затова водата не гори (да си го кажем грубо) Ако искаме да разложим водата на водород и кислород, ще ни трябва много повече енергия (понеже винаги има и загуби) отколкото ще получим. А нея пък откъде ще я вземем?

Същото важи и за сгъстеният въздух - той е просто носител, не е източник на енергия.

Колкото и да не ви се вярва, и въпреки масовата промивка на мозъци през последните 10-тина години, най-екологичната енергия си остава ядрената. Не се отделят парникови газове, сажди и т.н. Обаче отпадъка е опасен. Мамка му, опасен е!... Причината е че се използва реакцията на ядрен разпад (ядро на тежък химичен елемент се разпада на ядра на по-леки, при което се освобождава енергия). Науката все още не е достигнала момента, в който ще можем да овладеем контролираният ядрен синтез - от ядрата на леки химични елементи да се синтезират ядра на тежки. При тази реакция вредните продукти са много по-малко (ако въобще ги има). Този тип ядрени реакции карат нашето Слънце да свети.

С две думи: това е бъдещето (ако въобще стигнем дотам).

Писна ли ви да четете? Спирам спирам... :D


Вторник, 18.03.2008 г. 10:27 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение 
Вижте тези пояснения:
http://beinsa.info/geet.htm
http://wartburg-geet.com/bg/index.html
http://www.newenergybg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=2
Там ще ви стане ясно какво става.


Вторник, 18.03.2008 г. 11:29 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Nasakoto написа:


Същото важи и за сгъстеният въздух - той е просто носител, не е източник на енергия.

Колкото и да не ви се вярва, и въпреки масовата промивка на мозъци през последните 10-тина години, най-екологичната енергия си остава ядрената.



Съгласен напълно. Опасна е безпорно. И шофирането е опасно за водача и пътниците ама вие шофирате нали.Просто ако не по екологични то по икономически причини ядрената енергия ще стане водеща ако не единствена. Вече как ще се транспортира и съхранява добитата енергия-дали като водород, дали като сгъстен въздух или нещо друго-въпрос на практичност. Ако се развият още батериите няма по универсална, лесна за използване енергия от електричестрото.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 18.03.2008 г. 21:34 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Проблемът е,че тук на Земята...уранът е по-малко дори и от нефта.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 18.03.2008 г. 23:20 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Наско, поздравления за поста ;)
Santa написа:
Проблемът е,че тук на Земята...уранът е по-малко дори и от нефта.

Като количество или като "съхранена" енергия?

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Вторник, 18.03.2008 г. 23:42 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Като количество.В нета има статистики за цената му...10 години назад.Виж ги и ще разбереш за какво става дума.Находищата умират едно по едно.Ние например вече нямаме уран.Изчерпан е още 80-те,изнесен за СССР на смешни цени.И доста други полезни изкопаеми вече ги нямаме...понеже Големия брат ни е експлоатирал 40 години находищата за жълти стотинки.А на мястото на уранова мина...няма нищо.Това са десетки километри безвъзвратно отровена земя.И трябва да минат 200-300 години,за да стане пак безопасна за живеене.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 18.03.2008 г. 23:53 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
И какво ще стане ако се блъснат 2 коли каращи на уран? Атомна бомба? Толкова много години е развивана бензиновата технология, докато стигне до положение с години да не се развалят колите и само да се карат. Няма как с 1 октритие да започне безопасно да се кара на друго гориво.


Вторник, 18.03.2008 г. 23:57 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Грам нищо не развито точно в бензиновата технология.Същата си е почти век.Новостите се сеждат до контрола върху горивния процес.Ама това се дължи на навлизането на евтина електроника,а не на развитие на "бензиновата" технология.Тя сама по себе си е толкова огромна крачка назад....че няма как да бъде наваксана.Двигателят си е създаден да работи с газообразни горива.Останалото...е приумица на автомобилните конструктори,понеже към момента,когато са се появили бензиновите коли,газта е била почти невъзможна за транспортиране в големи количества.Докато бензина го пълниш в туби и го влачиш.Нямаш клапи,редуктори,безшевни бутилки и др,които сега ги има.Механичните качества пък се пределят от технологиите на металолеене.Нищо общо с бензина.Също и маслата имат значение.Расърсът на един съвременен бензинов мотор е от порядъка на 500 хиляди,а дизелите заради малкото си обороти карат и по милион километра.Кога за последен път видя мотор на толкова?Дори технологията на металолеене да беше замръзнала в развитието си някъде през 60-те,двигателите пак щяха да бъдат достатъчно здрави за да надживяват купетата.Сега...ресурса на мотора надхвърля няколко пъти ресурса на всичко останало.И това на бензин/дизел.На газ тоя ресурс се качва средно с 50% само заради смазването.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 19.03.2008 г. 00:06 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
няма да има коли на уран. Това не са атомни ледоразбивачи.Просто в енергетиката има 1 проблем-как да се генерира енергия-Атомни реактори, ТЕЦове ,ВЕЦове , вятърни централи, соларни панели . Вече тая с енергия може да нагнетяваш въздух , да зареждаш батерии и да разлагаш вода... и тези носители ги слагаш в колата и си караш.

Между другото идеята на тоя линк е съвсем друга но на мен като на лаик ми изглежда неправдоподобно

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Сряда, 19.03.2008 г. 00:09 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
:!: От горе посочените сайтове прочетох много интересни неща, в които има логика и са обяснени много работи, но има и някой въпросителни !
Каква е пропорцията вода - гориво? Как се реголира сместа ? Какви са настройките на крановете при загрял и студен реактор ? Отделен резервуар ли се прави и какво става с бензиноеата помпа!? (аз съм с 4т двигател) В плана е обяснено, че на 2т двигатели не става защото маслото става на газ, следователно как човека е направил вартбурга от сайта да работи !? Пише и за модификации в карборатора, но не се разбира нищо (картинкаа е отвратителна). Реактора за косачката изглежда много прост за монтаж и изработка, но става ли за голям 4т двигател в този си вид. Ако човека направил реактора на Вартбурга ввлиза още във форума, моля да даде повече информация за детайлите. :!:


Вторник, 15.04.2008 г. 23:55 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов