Автор |
Съобщение |
r0ad_runner
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч. Мнения: 5 Местоположение: Veliko Turnovo
|
 Tрабант 601 или 601s
Здравейте бъдещи колеги Нов съм във форума и като за начало ще започна с малко информация. От няколко години доста съм се надъхал за една такава колица и съответно искам да се допитам до Вас по големите разбирачи тъй като при всяка кола си има някакви "критерии " за качество та сега директно към въпроса ,какво трябва да знам и какво трябва да гледам при закупуването на такъв автомобил и също така кой е по добър 601 или 601s
Хиляди благодарности към тези които ще се отзоват ! и едно извинение към Модераторите ако темата не е за тук
Последна промяна r0ad_runner на Сряда, 02.05.2012 г. 19:59 ч., променена общо 1 път
|
Вторник, 01.05.2012 г. 21:25 ч. |
|
 |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
 Re: Tрабант 601 или 601s
Само не разбрах що са тези кавички, сарказмът не е уместен ако търсиш квалифициран съвет.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Вторник, 01.05.2012 г. 22:41 ч. |
|
 |
r0ad_runner
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч. Мнения: 5 Местоположение: Veliko Turnovo
|
 Re: Tрабант 601 или 601s
И така след като кавичките са премахнати нещо по темата ще ми кажеш ли ? защото все още не съм получил информацията която искам ?
|
Вторник, 01.05.2012 г. 22:44 ч. |
|
 |
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
 Re: Tрабант 601 или 601s
Има разлика между 601 и 601S 601 е известен като стандартният модел на трабант - старо табло , 2 степени на чистачките (бърза и бавна) В удобствата има разлика. 601S е със ново по-модерно табло със рафт под него на който можеш да сложиш нещо, 4 степени на чистачките (бърза , бавна , пауза 3 секунди и пауза 5 секунди) Под пауза имах предвид 1 мах на чистачките и няколко секунди стоят и после пак един мах и т.н. Т.е. във 601S има малко повече удобства за пътниците и шофьора  601S Deluxe - най скъпата и най-рядка модификация. Модерно табло , електрическа помпа на пръскалките на чистачките , нагреваемо задно стъкло , купе в 2 цвята (покрива е в друг цвят от купето) , фарове за мъгла.Никелирани брони и рингове на фаровете. Километраж със уред за отчитане на дневният пробег на автомобила. Кожен салон  (силно казано де ама седалките и тапицерията са кожени) Комбиниран разходомер със горивомер и регулиране на силата на светене на LED диодите на уреда. Оригинален модел е голяма рядкост да откриеш. Някой са преправяни от 601S на 601S Deluxe. Сега за критериите: Всеки трабант е произвеждан по един и същи начин , въпросът е как е използван и съхраняван през годините. Нормално е за кола над 20 години да има ръжди по носещите греди. Това че гледаш външно че няма ръжда , защото е от дуропласт жестоко лъже!!! Огледай праговете и задната част на предните калници (най добре става като се завие волана на една страна) Ако там има много ръжда , брой за кърпене си. (Огледай и "магарето" - предната носеща греда , която крепи двигателният блок ) Огледай задни носачи захващанията им как са. Има още куп неща за които не мога да се сетя на момента. Ако автомобилът е след 60 000км оргинални - сериозно огледай за луфотве на волан , окачване и самият двигател дали не ромоли , фрайлауфа дали е наред (фрайлауф е приспособление за включване на 4та скорост без съединител и когато е отнета газта , колата си се движи се едно е по инерция и работи на празен ход, когато подадеш газ зацепва) . Ако можеш разбери как е бил използван преди това - от голямо значение е. Все пак не давам най-изчерпателната информация, но предполагам че ще ти свърши работа. Нека и другите колеги ти дадат съвети , защото сам си казвам колкото и да съм чел и да съм пипнал нямам такъв голям опит ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Четвъртък, 03.05.2012 г. 00:23 ч. |
|
 |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
 Re: Tрабант 601 или 601s
И така по темата . Ако ти трябва за тунинг, ежедневка ,работа ,риболов и прочие няма разлика какво ще си вземеш.Де лукса е по-скоро колекционерска рядкост и има смисъл ако ще го реставрираш до оригиналния му вид за събори и паради.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Четвъртък, 03.05.2012 г. 09:29 ч. |
|
 |
r0ad_runner
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч. Мнения: 5 Местоположение: Veliko Turnovo
|
 Re: Tрабант 601 или 601s
 |  |  |  | K.I.P. написа: Има разлика между 601 и 601S 601 е известен като стандартният модел на трабант - старо табло , 2 степени на чистачките (бърза и бавна) В удобствата има разлика. 601S е със ново по-модерно табло със рафт под него на който можеш да сложиш нещо, 4 степени на чистачките (бърза , бавна , пауза 3 секунди и пауза 5 секунди) Под пауза имах предвид 1 мах на чистачките и няколко секунди стоят и после пак един мах и т.н. Т.е. във 601S има малко повече удобства за пътниците и шофьора  601S Deluxe - най скъпата и най-рядка модификация. Модерно табло , електрическа помпа на пръскалките на чистачките , нагреваемо задно стъкло , купе в 2 цвята (покрива е в друг цвят от купето) , фарове за мъгла.Никелирани брони и рингове на фаровете. Километраж със уред за отчитане на дневният пробег на автомобила. Кожен салон  (силно казано де ама седалките и тапицерията са кожени) Комбиниран разходомер със горивомер и регулиране на силата на светене на LED диодите на уреда. Оригинален модел е голяма рядкост да откриеш. Някой са преправяни от 601S на 601S Deluxe. Сега за критериите: Всеки трабант е произвеждан по един и същи начин , въпросът е как е използван и съхраняван през годините. Нормално е за кола над 20 години да има ръжди по носещите греди. Това че гледаш външно че няма ръжда , защото е от дуропласт жестоко лъже!!! Огледай праговете и задната част на предните калници (най добре става като се завие волана на една страна) Ако там има много ръжда , брой за кърпене си. (Огледай и "магарето" - предната носеща греда , която крепи двигателният блок ) Огледай задни носачи захващанията им как са. Има още куп неща за които не мога да се сетя на момента. Ако автомобилът е след 60 000км оргинални - сериозно огледай за луфотве на волан , окачване и самият двигател дали не ромоли , фрайлауфа дали е наред (фрайлауф е приспособление за включване на 4та скорост без съединител и когато е отнета газта , колата си се движи се едно е по инерция и работи на празен ход, когато подадеш газ зацепва) . Ако можеш разбери как е бил използван преди това - от голямо значение е. Все пак не давам най-изчерпателната информация, но предполагам че ще ти свърши работа. Нека и другите колеги ти дадат съвети , защото сам си казвам колкото и да съм чел и да съм пипнал нямам такъв голям опит ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif) |  |  |  |  |
Благодаря колега отгоовори кратко и ясно на въпросите които ме вълнуваха благодаря ! Поздрави ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
|
Четвъртък, 03.05.2012 г. 10:09 ч. |
|
 |
r0ad_runner
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч. Мнения: 5 Местоположение: Veliko Turnovo
|
 Re: Tрабант 601 или 601s
Като за начало ми трябва за да си ходя на риболов а след време може и да се заема с тунинговане но за сега само ще си го стегна но ще си остане ж оригиналния си вид  ))
|
Четвъртък, 03.05.2012 г. 10:11 ч. |
|
 |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
 Re: Tрабант 601 или 601s
По скоро обърни внимание на корозията по дъното и състоянието на двигателя. Не без значение и годината на производство тъй като макар и едни и същи уж трабантите си имат разлика.Старите до началото на осемдесетте са 6V.Избягвай да караш нощно време с такъв.По късно пък ги правят с електронно ,което е по-добре , но ако газиш и гьолища може да те вият чакалите на водоема.Още по късно са с пружини отзад ,въпрос на предпочитания и т.н.Изскачат тук-там бижута по селата из плевни и гаражи въпрос на късмет.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Четвъртък, 03.05.2012 г. 10:42 ч. |
|
 |
r0ad_runner
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч. Мнения: 5 Местоположение: Veliko Turnovo
|
 Re: Tрабант 601 или 601s
Аз търся нещо такова от някой възрастен човек който не го е юркал много и да е доло горе в добро състояние защото знам ли след време може да ми дойде мерак да го тунинговам леко
|
Петък, 04.05.2012 г. 17:43 ч. |
|
 |
iss-tuning
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 15.09.2010 г. 13:29 ч. Мнения: 6 Местоположение: elena
Automobile: 2бр.T-т и 3бр.Лада
|
 Re: Tрабант 601 или 601s
Разликата е в годината на производство - през 1973г при поредната модификация на модела 601 се сменят и надписите отзад ,от алуминиеви с пластмасови и се добавя "S" П.П. Таблото и се сменя през 1974г и се добавя лавицата ,таблото се сменя и през 1982г а през 1983 преминава от 6 в на 12 в.
|
Сряда, 30.05.2012 г. 14:47 ч. |
|
|