Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Tрабант 601 или 601s 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Veliko Turnovo
Мнение Tрабант 601 или 601s
Здравейте бъдещи колеги
Нов съм във форума и като за начало ще започна с малко информация.
От няколко години доста съм се надъхал за една такава колица и съответно искам да се допитам до Вас по големите разбирачи тъй като при всяка кола си има някакви "критерии " за качество та сега директно към въпроса ,какво трябва да знам и какво трябва да гледам при закупуването на такъв автомобил и също така кой е по добър 601 или 601s



Хиляди благодарности към тези които ще се отзоват !
и едно извинение към Модераторите ако темата не е за тук


Последна промяна r0ad_runner на Сряда, 02.05.2012 г. 19:59 ч., променена общо 1 път

Вторник, 01.05.2012 г. 21:25 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Tрабант 601 или 601s
Само не разбрах що са тези кавички, сарказмът не е уместен ако търсиш квалифициран съвет.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Вторник, 01.05.2012 г. 22:41 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Veliko Turnovo
Мнение Re: Tрабант 601 или 601s
fraxinus написа:
Само не разбрах що са тези кавички, сарказмът не е уместен ако търсиш квалифициран съвет.


И така след като кавичките са премахнати нещо по темата ще ми кажеш ли ? защото все още не съм получил информацията която искам ?


Вторник, 01.05.2012 г. 22:44 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Tрабант 601 или 601s
Има разлика между 601 и 601S
601 е известен като стандартният модел на трабант - старо табло , 2 степени на чистачките (бърза и бавна) В удобствата има разлика.

601S е със ново по-модерно табло със рафт под него на който можеш да сложиш нещо, 4 степени на чистачките (бърза , бавна , пауза 3 секунди и пауза 5 секунди) Под пауза имах предвид 1 мах на чистачките и няколко секунди стоят и после пак един мах и т.н. Т.е. във 601S има малко повече удобства за пътниците и шофьора :)

601S Deluxe - най скъпата и най-рядка модификация.
Модерно табло , електрическа помпа на пръскалките на чистачките , нагреваемо задно стъкло , купе в 2 цвята (покрива е в друг цвят от купето) , фарове за мъгла.Никелирани брони и рингове на фаровете. Километраж със уред за отчитане на дневният пробег на автомобила. Кожен салон :D (силно казано де ама седалките и тапицерията са кожени) Комбиниран разходомер със горивомер и регулиране на силата на светене на LED диодите на уреда. Оригинален модел е голяма рядкост да откриеш. Някой са преправяни от 601S на 601S Deluxe.

Сега за критериите:
Всеки трабант е произвеждан по един и същи начин , въпросът е как е използван и съхраняван през годините. Нормално е за кола над 20 години да има ръжди по носещите греди. Това че гледаш външно че няма ръжда , защото е от дуропласт жестоко лъже!!! Огледай праговете и задната част на предните калници (най добре става като се завие волана на една страна) Ако там има много ръжда , брой за кърпене си. (Огледай и "магарето" - предната носеща греда , която крепи двигателният блок ) Огледай задни носачи захващанията им как са. Има още куп неща за които не мога да се сетя на момента.
Ако автомобилът е след 60 000км оргинални - сериозно огледай за луфотве на волан , окачване и самият двигател дали не ромоли , фрайлауфа дали е наред (фрайлауф е приспособление за включване на 4та скорост без съединител и когато е отнета газта , колата си се движи се едно е по инерция и работи на празен ход, когато подадеш газ зацепва) . Ако можеш разбери как е бил използван преди това - от голямо значение е.

Все пак не давам най-изчерпателната информация, но предполагам че ще ти свърши работа.

Нека и другите колеги ти дадат съвети , защото сам си казвам колкото и да съм чел и да съм пипнал нямам такъв голям опит :)

[smilie=2beers]

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Четвъртък, 03.05.2012 г. 00:23 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Tрабант 601 или 601s
И така по темата .
Ако ти трябва за тунинг, ежедневка ,работа ,риболов и прочие няма разлика какво ще си вземеш.Де лукса е по-скоро колекционерска рядкост и има смисъл ако ще го реставрираш до оригиналния му вид за събори и паради.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Четвъртък, 03.05.2012 г. 09:29 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Veliko Turnovo
Мнение Re: Tрабант 601 или 601s
K.I.P. написа:
Има разлика между 601 и 601S
601 е известен като стандартният модел на трабант - старо табло , 2 степени на чистачките (бърза и бавна) В удобствата има разлика.

601S е със ново по-модерно табло със рафт под него на който можеш да сложиш нещо, 4 степени на чистачките (бърза , бавна , пауза 3 секунди и пауза 5 секунди) Под пауза имах предвид 1 мах на чистачките и няколко секунди стоят и после пак един мах и т.н. Т.е. във 601S има малко повече удобства за пътниците и шофьора :)

601S Deluxe - най скъпата и най-рядка модификация.
Модерно табло , електрическа помпа на пръскалките на чистачките , нагреваемо задно стъкло , купе в 2 цвята (покрива е в друг цвят от купето) , фарове за мъгла.Никелирани брони и рингове на фаровете. Километраж със уред за отчитане на дневният пробег на автомобила. Кожен салон :D (силно казано де ама седалките и тапицерията са кожени) Комбиниран разходомер със горивомер и регулиране на силата на светене на LED диодите на уреда. Оригинален модел е голяма рядкост да откриеш. Някой са преправяни от 601S на 601S Deluxe.

Сега за критериите:
Всеки трабант е произвеждан по един и същи начин , въпросът е как е използван и съхраняван през годините. Нормално е за кола над 20 години да има ръжди по носещите греди. Това че гледаш външно че няма ръжда , защото е от дуропласт жестоко лъже!!! Огледай праговете и задната част на предните калници (най добре става като се завие волана на една страна) Ако там има много ръжда , брой за кърпене си. (Огледай и "магарето" - предната носеща греда , която крепи двигателният блок ) Огледай задни носачи захващанията им как са. Има още куп неща за които не мога да се сетя на момента.
Ако автомобилът е след 60 000км оргинални - сериозно огледай за луфотве на волан , окачване и самият двигател дали не ромоли , фрайлауфа дали е наред (фрайлауф е приспособление за включване на 4та скорост без съединител и когато е отнета газта , колата си се движи се едно е по инерция и работи на празен ход, когато подадеш газ зацепва) . Ако можеш разбери как е бил използван преди това - от голямо значение е.

Все пак не давам най-изчерпателната информация, но предполагам че ще ти свърши работа.

Нека и другите колеги ти дадат съвети , защото сам си казвам колкото и да съм чел и да съм пипнал нямам такъв голям опит :)

[smilie=2beers]



Благодаря колега отгоовори кратко и ясно на въпросите които ме вълнуваха благодаря ! Поздрави [smilie=2beers]


Четвъртък, 03.05.2012 г. 10:09 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Veliko Turnovo
Мнение Re: Tрабант 601 или 601s
fraxinus написа:
И така по темата .
Ако ти трябва за тунинг, ежедневка ,работа ,риболов и прочие няма разлика какво ще си вземеш.Де лукса е по-скоро колекционерска рядкост и има смисъл ако ще го реставрираш до оригиналния му вид за събори и паради.


Като за начало ми трябва за да си ходя на риболов а след време може и да се заема с тунинговане но за сега само ще си го стегна но ще си остане ж оригиналния си вид :)))


Четвъртък, 03.05.2012 г. 10:11 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Tрабант 601 или 601s
По скоро обърни внимание на корозията по дъното и състоянието на двигателя.
Не без значение и годината на производство тъй като макар и едни и същи уж трабантите си имат разлика.Старите до началото на осемдесетте са 6V.Избягвай да караш нощно време с такъв.По късно пък ги правят с електронно ,което е по-добре , но ако газиш и гьолища може да те вият чакалите на водоема.Още по късно са с пружини отзад ,въпрос на предпочитания и т.н.Изскачат тук-там бижута по селата из плевни и гаражи въпрос на късмет.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Четвъртък, 03.05.2012 г. 10:42 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 01.05.2012 г. 21:16 ч.
Мнения: 5
Местоположение: Veliko Turnovo
Мнение Re: Tрабант 601 или 601s
fraxinus написа:
По скоро обърни внимание на корозията по дъното и състоянието на двигателя.
Не без значение и годината на производство тъй като макар и едни и същи уж трабантите си имат разлика.Старите до началото на осемдесетте са 6V.Избягвай да караш нощно време с такъв.По късно пък ги правят с електронно ,което е по-добре , но ако газиш и гьолища може да те вият чакалите на водоема.Още по късно са с пружини отзад ,въпрос на предпочитания и т.н.Изскачат тук-там бижута по селата из плевни и гаражи въпрос на късмет.


Аз търся нещо такова от някой възрастен човек който не го е юркал много и да е доло горе в добро състояние защото знам ли след време може да ми дойде мерак да го тунинговам леко


Петък, 04.05.2012 г. 17:43 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Сряда, 15.09.2010 г. 13:29 ч.
Мнения: 6
Местоположение: elena
Automobile: 2бр.T-т и 3бр.Лада
Мнение Re: Tрабант 601 или 601s
Разликата е в годината на производство - през 1973г при поредната модификация на модела 601 се сменят и надписите отзад ,от алуминиеви с пластмасови и се добавя "S"
П.П. Таблото и се сменя през 1974г и се добавя лавицата ,таблото се сменя и през 1982г а през 1983 преминава от 6 в на 12 в.


Сряда, 30.05.2012 г. 14:47 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов