Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Изпускателна система 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч.
Мнения: 42
Местоположение: София-Пловдив
Мнение Изпускателна система
Решил съм да си сменям гърнетата,та питам съединенията между тръбите с кво се уплътняваха,по книгите пише за някакъв кит,ама де да знам,може да има нещо модерно...

_________________
Горит и кружится планета,
Над нашей Родиною дым,
И значит, нам нужна одна победа,
Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Одна на всех - мы за ценой не постоим.


Пусть ярость благородная
Вскипает, как волна, —
Идёт война народная
Священная война


Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:29 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Има ли нужда? На трабанта винаги просто съм ги стягал яко със скобите и няма грам омасляване.


Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:30 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
Някакво лепило се слага, което държи на температура. Без да се сложи такова нещо, все едно нищо не си направил.


Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:31 ч.
Профил ICQ WWW
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч.
Мнения: 42
Местоположение: София-Пловдив
Мнение 
Става дума за вг353.Преди време,не знам вече защо свалих цялата система и видях че 2-то и 3-то са пълни с нагар и за нищо не стават,ама пак ги сложих,докато намеря нови.След монтажа част от пушека и маслото взе да излиза от съединението преди второто гърне.Сега като сложа новите незнам дали пак няма да го има тоя проблем,щото средната тръба няма да я сменям(не намерах нова,а стара си имам :) )

_________________
Горит и кружится планета,
Над нашей Родиною дым,
И значит, нам нужна одна победа,
Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Одна на всех - мы за ценой не постоим.


Пусть ярость благородная
Вскипает, как волна, —
Идёт война народная
Священная война


Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:49 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
Има едно предаване по Discovery. Wheeler Dealer се казва.
Изображение

В един от епизодите си, монтьора сменяше изпускателната система на една Lancia мисля. Каза, че ако не се намажат съедининенията с такова лепило, все едно просто нищо не сте направили.


Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:56 ч.
Профил ICQ WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Прав е бил човека.Обикновенията високотемпературен силикон не става за там.Трябва си или кит,или лепило.Разлика в цената няма,250 грама кит е към 4 лева,300 мл силикон за пещи-около 5.Soudal calofer e изпитано средство за тая процедура.Издържа темпратура,много по-висока от тази на открития пламък.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 27.03.2008 г. 17:31 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Santa написа:
Прав е бил човека.Обикновенията високотемпературен силикон не става за там.Трябва си или кит,или лепило.Разлика в цената няма,250 грама кит е към 4 лева,300 мл силикон за пещи-около 5.Soudal calofer e изпитано средство за тая процедура.Издържа темпратура,много по-висока от тази на открития пламък.


А какъв кит ?
За авто-бояджийските работи ли ?


Петък, 28.03.2008 г. 14:34 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Същия.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Петък, 28.03.2008 г. 16:44 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч.
Мнения: 42
Местоположение: София-Пловдив
Мнение 
Стана работата и без кит,ама айде със здраве...
Мерси за отговорите и най-вече на Санта за точността.

_________________
Горит и кружится планета,
Над нашей Родиною дым,
И значит, нам нужна одна победа,
Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Одна на всех - мы за ценой не постоим.


Пусть ярость благородная
Вскипает, как волна, —
Идёт война народная
Священная война


Понеделник, 14.04.2008 г. 16:44 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Ако пак ти даде проблем, просто иди да ти направят една заварка.
Ще ти вземат не повече от 5-10 лв. Не се занимавай с китове и мазила.
Китът се рони и ще изпада - металът търпи разширяване и свиване от температурните разлики. Някои навиват азбестово въже за уплътнение, но от заварката по-сигурно няма.


Вторник, 24.06.2008 г. 16:22 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
А какво правиме със заварката като шибнеш гърнето в някоя дупка или тротоар или просто е за смяна? Май ще играе флекса... Мене от никъде не ми изпуска, като реша да сменям гърне става за 10-15 минути пред блока.


Вторник, 24.06.2008 г. 21:44 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
theultimate написа:
А какво правиме със заварката като шибнеш гърнето в някоя дупка или тротоар или просто е за смяна? Май ще играе флекса... Мене от никъде не ми изпуска, като реша да сменям гърне става за 10-15 минути пред блока.
Абе друго си е заварката ако е с електрожен ще стане муци :roll: :lol:


Вторник, 24.06.2008 г. 23:02 ч.
Профил ICQ WWW
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Три въпроса:

1. Има ли начин да се разбере дали са запушени гърнетата без да се демонтират?

2. Вярно ли е че най много се запушва изпускателния колектор след цилиндрите?

3. Ако има запушване, какво се прави?

_________________
Който не напредва, изостава.


Вторник, 01.07.2008 г. 13:32 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
theultimate написа:
А какво правиме със заварката като шибнеш гърнето в някоя дупка или тротоар или просто е за смяна? Май ще играе флекса... Мене от никъде не ми изпуска, като реша да сменям гърне става за 10-15 минути пред блока.


Васко, впечатлен съм! На мене ми отне два часа на канал! След което бях готов да играя ролята на дванадесетте малки негърчета заедно и поотделно-толкова се бях овъртял в чернилката от масло, прах и сажди. Наистина искам да те видя как се завираш под колата пред блока, за норматив от 15 минути развиваш всички порядъчно ръждясали гайки и скобата, след което ги поставяш отново заедно с новото ауспухно гърне и го окачваш на новите тампони и ленти.
Човекът каучук! :lol: /майтап, да не вземеш да се обидиш.../ :wink:
Колкото до флекса - така е, но не виждам проблем.


Последна промяна chronometer на Вторник, 01.07.2008 г. 15:48 ч., променена общо 1 път

Вторник, 01.07.2008 г. 14:07 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
Marto_RT написа:
Три въпроса:

1. Има ли начин да се разбере дали са запушени гърнетата без да се демонтират?

2. Вярно ли е че най много се запушва изпускателния колектор след цилиндрите?

3. Ако има запушване, какво се прави?


1. Разхлаби връзката от изпусквателния колектор и направи едно кръгче с колата. Ако тягата е малко по-добра, гърнетата са ОК.
Ако обаче колата дърпа много по-яко отпреди, гърнетата са запушени.

2. Не съм чувал това да е така, нито пък ми се е случвало.

3. При леки запушвания е достатъчно да покараш колата по магистрала със 100 км/ч в продължение на 10-15 минути. Остатъците в гърнетата изгарят, колата почва да дърпа по-добре при по-малък натиск върху педала на газта, оттам и гори по-малко. Някои колеги препоръчват да се демонтират гърнетата и да се запалят - т.е. да се поставят в разпален огън, за да обгорят. Това е свързано с отделяне на много дим и сажди, така че трябва да се прави извън града на някое безлюдно място. Аз лично никога не съм палил гърнетата, така че не знам какъв е ефекта. И последно - ако гърнетата са за смяна и поради това, че са пробити, силно подбити и т.н., просто ги сменяш без да се занимаваш с тях.


Вторник, 01.07.2008 г. 14:22 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов