Автор |
Съобщение |
стамен353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч. Мнения: 42 Местоположение: София-Пловдив
|
Изпускателна система
Решил съм да си сменям гърнетата,та питам съединенията между тръбите с кво се уплътняваха,по книгите пише за някакъв кит,ама де да знам,може да има нещо модерно...
_________________ Горит и кружится планета, Над нашей Родиною дым, И значит, нам нужна одна победа, Одна на всех - мы за ценой не постоим. Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Пусть ярость благородная Вскипает, как волна, — Идёт война народная Священная война
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:29 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Има ли нужда? На трабанта винаги просто съм ги стягал яко със скобите и няма грам омасляване.
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:30 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Някакво лепило се слага, което държи на температура. Без да се сложи такова нещо, все едно нищо не си направил.
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:31 ч. |
|
|
стамен353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч. Мнения: 42 Местоположение: София-Пловдив
|
Става дума за вг353.Преди време,не знам вече защо свалих цялата система и видях че 2-то и 3-то са пълни с нагар и за нищо не стават,ама пак ги сложих,докато намеря нови.След монтажа част от пушека и маслото взе да излиза от съединението преди второто гърне.Сега като сложа новите незнам дали пак няма да го има тоя проблем,щото средната тръба няма да я сменям(не намерах нова,а стара си имам )
_________________ Горит и кружится планета, Над нашей Родиною дым, И значит, нам нужна одна победа, Одна на всех - мы за ценой не постоим. Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Пусть ярость благородная Вскипает, как волна, — Идёт война народная Священная война
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:49 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Има едно предаване по Discovery. Wheeler Dealer се казва.
В един от епизодите си, монтьора сменяше изпускателната система на една Lancia мисля. Каза, че ако не се намажат съедининенията с такова лепило, все едно просто нищо не сте направили.
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 16:56 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Прав е бил човека.Обикновенията високотемпературен силикон не става за там.Трябва си или кит,или лепило.Разлика в цената няма,250 грама кит е към 4 лева,300 мл силикон за пещи-около 5.Soudal calofer e изпитано средство за тая процедура.Издържа темпратура,много по-висока от тази на открития пламък.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 17:31 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
А какъв кит ?
За авто-бояджийските работи ли ?
|
Петък, 28.03.2008 г. 14:34 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Същия.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 28.03.2008 г. 16:44 ч. |
|
|
стамен353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч. Мнения: 42 Местоположение: София-Пловдив
|
Стана работата и без кит,ама айде със здраве...
Мерси за отговорите и най-вече на Санта за точността.
_________________ Горит и кружится планета, Над нашей Родиною дым, И значит, нам нужна одна победа, Одна на всех - мы за ценой не постоим. Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Пусть ярость благородная Вскипает, как волна, — Идёт война народная Священная война
|
Понеделник, 14.04.2008 г. 16:44 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Ако пак ти даде проблем, просто иди да ти направят една заварка.
Ще ти вземат не повече от 5-10 лв. Не се занимавай с китове и мазила.
Китът се рони и ще изпада - металът търпи разширяване и свиване от температурните разлики. Някои навиват азбестово въже за уплътнение, но от заварката по-сигурно няма.
|
Вторник, 24.06.2008 г. 16:22 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
А какво правиме със заварката като шибнеш гърнето в някоя дупка или тротоар или просто е за смяна? Май ще играе флекса... Мене от никъде не ми изпуска, като реша да сменям гърне става за 10-15 минути пред блока.
|
Вторник, 24.06.2008 г. 21:44 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Абе друго си е заварката ако е с електрожен ще стане муци
|
Вторник, 24.06.2008 г. 23:02 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Три въпроса:
1. Има ли начин да се разбере дали са запушени гърнетата без да се демонтират?
2. Вярно ли е че най много се запушва изпускателния колектор след цилиндрите?
3. Ако има запушване, какво се прави?
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Вторник, 01.07.2008 г. 13:32 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Васко, впечатлен съм! На мене ми отне два часа на канал! След което бях готов да играя ролята на дванадесетте малки негърчета заедно и поотделно-толкова се бях овъртял в чернилката от масло, прах и сажди. Наистина искам да те видя как се завираш под колата пред блока, за норматив от 15 минути развиваш всички порядъчно ръждясали гайки и скобата, след което ги поставяш отново заедно с новото ауспухно гърне и го окачваш на новите тампони и ленти.
Човекът каучук! /майтап, да не вземеш да се обидиш.../
Колкото до флекса - така е, но не виждам проблем.
Последна промяна chronometer на Вторник, 01.07.2008 г. 15:48 ч., променена общо 1 път
|
Вторник, 01.07.2008 г. 14:07 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
1. Разхлаби връзката от изпусквателния колектор и направи едно кръгче с колата. Ако тягата е малко по-добра, гърнетата са ОК.
Ако обаче колата дърпа много по-яко отпреди, гърнетата са запушени.
2. Не съм чувал това да е така, нито пък ми се е случвало.
3. При леки запушвания е достатъчно да покараш колата по магистрала със 100 км/ч в продължение на 10-15 минути. Остатъците в гърнетата изгарят, колата почва да дърпа по-добре при по-малък натиск върху педала на газта, оттам и гори по-малко. Някои колеги препоръчват да се демонтират гърнетата и да се запалят - т.е. да се поставят в разпален огън, за да обгорят. Това е свързано с отделяне на много дим и сажди, така че трябва да се прави извън града на някое безлюдно място. Аз лично никога не съм палил гърнетата, така че не знам какъв е ефекта. И последно - ако гърнетата са за смяна и поради това, че са пробити, силно подбити и т.н., просто ги сменяш без да се занимаваш с тях.
|
Вторник, 01.07.2008 г. 14:22 ч. |
|
|