Автор |
Съобщение |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
За задите стъкла знам.Ама с шибидаха е по-сложно...чисто технически.Не може да наковеш механизма на шибидаха директно за дуропласта с рапидки...Трябва да има рамка отдолу.Освен ако не е от ония илиянските шибидаси и вие само да си мислите,че оригинално си е така.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 11.04.2008 г. 00:11 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Точно за такъв тип става на въпрос но май си е оригиналдЪ
|
Петък, 11.04.2008 г. 00:12 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Делукс имат и лампа, която свети в двигателното помещение.
Също и радио .
Тапицерия на тавана .
Иначе за воланите не съм много съгласен.
Видях пенсионерски трабант с такъв волан и липсваха всички други бензиномери,радиа,реотани и такива екстри .
Един човек от пловдивчаните дето се събираме му е такъв волана и няма другите екстри на делукса .
Явно през някоя година са пуснали такива волани.Или това е специална поръчка, допълнително .
Иначе най-полезното от всички са реотаните .
Другите неща се правят .
За шибидаха си е оригинален със сигурност .
Имам една книжка за траб , в която е написано как по-точно се отваря .
|
Петък, 11.04.2008 г. 10:01 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
|
Петък, 11.04.2008 г. 12:23 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
За какво ти е такова радио? Сега в заложните за 20лв намираш в пъти по-добро. Е...ще трябва малко да поработиш с ножовката и бормашината, но поне ще е както трябва. Колкото и да искате автентичен вид, точно от оригинални гуми (имаше преди един такъв фен) и оригинално радио няма голяма полза. Иначе със съвременно радио вариантите са три: там където е пластмасата, но често се налага да се изкриви малко парното; в дупката на таблото срещу дясната седалка - аз съм така и е малко трудно за пресягане, но много лесно за монтаж и може би най-добрият вариант е да се направи шейна за радиото под таблото в дясно волана.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 11.04.2008 г. 12:44 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Сряда, 16.04.2008 г. 17:03 ч., променена общо 2 пъти
|
Петък, 11.04.2008 г. 13:03 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Вече за 2 път пиша това:
Шибидах има Вартбурга.
Трабанта има стъклен люк.
Ако говорим за последните модификации (т.е. след 86-та) 601 с де-лукса има допълнителни:
при лимузина- различен цвят на тавана, стъклен люк, странични отварящи се стъкла, задно стъкло с нагревател, хромови брони с гумени буфери, хромови гривни на фаровете и на задните стопове, хромирани капачки на болтовете при колелата, стерео радио, допълнителни светлини за заден ход, фарове за мъгла, тапицерия на тавана, тапицерия на седалките изцяло от изкуствена кожа (обикновено е в 2 цвята) комбиниран уред за разход и за ниво на горивото в резервоара, ел. помпа за стъклопочистване, фанфари, автоматични колани, осветление на двигателното помещение, тапицерия в багажника
при комби- същите неща без отварящите се странични стъкла; чистачка на задното стъкло заедно с допълнителен резевоар за течност за чистачки, допълнителен декоративен рафт в багажника (кора).
Това са всички "екстри" които са могли да се поръчат при завода, в България е било възможно човек да се сдобие с такъв Трабант само чрез Кореком.
Има и екземпляри, които са с частично поръчани неща, за това се чудите..
Трилъчовите волани са толкова фабрични колкото онези емблеми за преден капак, имитиращи мерцедес... унгарски са
|
Петък, 11.04.2008 г. 13:58 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Съгласен съм с Орлича, с една забележка - радиото не е стерео.
Дори на Трабант 1.1 слагат моно радиоприемник, с един смешен широколентов говорител на арматурното табло. Даже не знам дали има и УКВ. Колкото до волана, Орличът е абсолютно прав. Няма фабричен с три спици.
|
Петък, 11.04.2008 г. 14:06 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Може това радио да не свири добре но единствено ми трябва за кеф и докато работя в градината в двора да има кой да дърнка до мене!! Не ме разубеждавайте а или ми помогнете или не ми помагайте.
Ако съм прозвучал грубо съжалявам !
Връщам се на стария си въпрос- има ли някой инфо за радиото при де-лукс, а снимки? Благодаря.
|
Петък, 11.04.2008 г. 17:15 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Не те разубеждавам, просто за тия пари можеш да си намериш много по-съвременно радио. Това не се знае дали изобщо има FM, защото много от радиата по комунистическо време са направени да нямат, за да не хващат нищо друго освен държавните радиостанции, които са под техен контрол.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 11.04.2008 г. 17:21 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
То в германия (тогавашно ГДР) не са ли ловяли радиостанции с ФМ? Целта ми не е да е модерно а да е оригинално . Ще се поразровя в снимка.бг в албумите за трабант и ще търся.
|
Петък, 11.04.2008 г. 17:27 ч. |
|
|
стамен353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч. Мнения: 42 Местоположение: София-Пловдив
|
Мойто радио във вартбурга е оригинално (в смисъл-с него е купен,а иначе е българско-Респром),а пък си има УКВ!
_________________ Горит и кружится планета, Над нашей Родиною дым, И значит, нам нужна одна победа, Одна на всех - мы за ценой не постоим. Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Пусть ярость благородная Вскипает, как волна, — Идёт война народная Священная война
|
Петък, 11.04.2008 г. 17:30 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Трилъчевите волани са 100% оригинални.Нищо общо с унгарското.Унгарското е мнооого по-късни времена и като нищо може и те да са правили такива волани,но има и чисто немски.Има ги и за Трабант,и за Вартбург.Друг е въпроса,че са екзотика:
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 11.04.2008 г. 18:02 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Орлич, понеже виждам че си наясно искам да те питам защо в БГ не са се предлагали Трабанти и Вартбурзи със всички екстри? Какъв е бил проблема?
Моя Вартбург е Делукс, но му липсва подгреваемо задно стъкло.
|
Петък, 11.04.2008 г. 18:32 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Добре си решил, ама ще ти задам едно мъничко въпросченце.
Каква радиостанция ще приемаш в диапазона 64 - 73 мегахерца?
"Хоризонт" и "Христо Ботев"
Нищо друго. Стандартният УКВ обхват при социализма беше именно 64-73 MHz. Това днешното 88-108 MHz е загнил империалистически стандарт който щеше в най-скоро време да се сгромоляса под напора на трудещите се маси и борбата им за свобода.....
...май се отплеснах...
Та за какво говорех?
Там няма радио "Фреш" и "Сити". Има само Държавното радио.
А ако ми кажеш. че ти харесват програмите на Държавното радио... направо те пращам на психиатър.
Ок, бъди оригинален. Ама струва ли си заради едната оригиналност да умреш от скука? Опасността е реална
_________________ Hard to the core !
Последна промяна Nasakoto на Петък, 11.04.2008 г. 22:35 ч., променена общо 1 път
|
Петък, 11.04.2008 г. 20:20 ч. |
|
|