Напиши нова тема Отговори на тема  [ 82 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Задните са си задни от Голф 3. Под наклон са поради 2 причини - едната е, че ако са прави, трябва бомбетата да са на мястото на прозорците отзад :D :D другата, която според мен е по-съществена, е, чезадницата на Траби е доста по-лека от задницата на голфа, като при него са поставени под прав ъгъл, а при Траби компенсирам теглото с наклон. За ъгъла - прикапваме и гледаме как е, ако не ни хареса - режем и пак. Смятам, че е много добре отзад с този ъгъл, ако искаш ще го измеря и ще ти кажа колко градуса е :)


Четвъртък, 30.09.2010 г. 11:00 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Ок ще се радвам на инфото за амортисьора( нещо приблизително).
А долу на носача ухото използва трабантовото или ?

А каква е връзката :
Феродо, притискател, аксиален лагер

Там какви са частите?


Усили купето докато е още разглобено, слагай вътре ролкейджа от заварени тръби и усилването на предната греда.


Четвъртък, 30.09.2010 г. 11:26 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
спокойно бе, човек :) оттам съм почнал. Ухото на носача е трабантово. Феродото е трабантов диск но без демпфери, аксиалния лагер си е кокса, притискателя е двоен. Съединителя се държи много добре, във времето ще се види колко ще изкара феродото и ще се търсят алтернативни варианти.


Четвъртък, 30.09.2010 г. 11:45 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Ъгъла на амортисьора спрямо вертикалата е около 22-3 градуса за задните амортисьори. Добра возия се получи, пробвах го с 3-ма отзад, не кляка много и се държи добре при рязка смяна на посоката и в завои :)


Понеделник, 04.10.2010 г. 21:31 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Гледам има някакво затишие тука

Как върви проекта ?


Вторник, 09.11.2010 г. 14:51 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Хайде колега чакаме прогрес ..........? :roll:

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Сряда, 10.11.2010 г. 15:15 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Проекта върви, не е замразяван :) сега правя инсталацията и таблото с новите уреди. Снимки - като ги завърша :) Ако ви интересува нещо конкретно - питайте :) Малко бавно напредвам, понеже имам малко свободно време, но в никакъв случай не съм прекратил занимавката с картонената ми кола :)


Сряда, 10.11.2010 г. 20:02 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Ако можеш да ни кажеш за това табло и как го връзваш ,че и аз замислям някакво табло от друга кола. Ама за сега е само мит! :mrgreen:

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Петък, 12.11.2010 г. 15:56 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Тенекията на таблото си остава оригиналната, модифицирана е само да влизат 3 100-милиметрови уреда (като километража). Килото си остава на мястото, като е от Вартбург, този до 120 ми стига само за 3-та :mrgreen: (базикам се), в средата комб. уред от Вартбург, а най-вдясно самостоятелен оборотомер. И 3-те са с рингове като на километража, получи се нещо като Алфа Ромео, но с 3 ринга :D отделно ще има от тия къстъм уредчетата - за температура и волтметър, но тях не съм ги купил още. Индикационните лампички от Траби километража заминават някъде на удобно и видимо място по таблото. По инсталацията - генератор от Фолксваген, понеже 42А на стандартния на Траби ше ми дойдат малко. Този от VW e 65А. Оттам проводника от самия генератор е заменен с 6-квадратов, поради повишената мощност на алтернатора. Останалото си е стандартно, в + са само кабелите за централното, ел. стъклата, катодното осветление в купето, нивомера в резервоара и други такива дрънкулки. Не съм избрал още цвят на тапицерията на таблото, корите на вратите, задните кори и т.н :? сега се налага да сменям патронника на контактния, понеже пружинката явно се е скъсала и не връща от положение стартер. Искам да си купя нов, да сте срещали по магазините :?


Петък, 12.11.2010 г. 20:51 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Резервоара, ако е отзад, откъде ще мине маркуча за бензина ?

Седлото на машината изглежда удобно.
От каква кола е всъщност ?


Поздрави .


Петък, 12.11.2010 г. 21:04 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Да, резервоара е отзад :) тръбичките са свалени от Форд, такива имах под ръка, и са прекарани по десния праг от вътрешна страна, захванати са със скобичките от форда и се получи все едно оригинално си е имало :) Предните седалки са от Фиат Купе - пак 'стани та да седна'. Задната съм я дал да ми я направят в стил като предните - черна кожа с подходящите релефи.


Петък, 12.11.2010 г. 21:07 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Колега много ми харесва как звучи интериора ,ако можеш няколко снимчици да щракнеш дори и да не е завършен. [smilie=2beers]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Събота, 13.11.2010 г. 01:08 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Скоро ще снимам, да си довърша инсталацийката и да слагам тенекията отгоре :D и ще щракна някоя снимчица.


Събота, 13.11.2010 г. 11:02 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Колега с този двигател ,как мислиш да го легализираш за движение? Имаш ли му документи номера ....? [smilie=2beers]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Сряда, 24.11.2010 г. 15:24 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Имам документи за мотора, но не е регистриран с колата, т.е не е минавал тест. Като дойде време да се пуска, ще ходя на техно. Карал съм донора, който си беше с Вартбургов мотор от Пловдив (откъдето го купих) до Стара Загора по АМ "Тракия", но на риск :D гледах да се сливам общо взето с движението и скорости от 120-130км/ч не бяха проблем. Средна скорост около 115-120км/ч. Максимална около 160км/ч.


Четвъртък, 25.11.2010 г. 09:34 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 82 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов