Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Автор |
Съобщение |
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Задните са си задни от Голф 3. Под наклон са поради 2 причини - едната е, че ако са прави, трябва бомбетата да са на мястото на прозорците отзад другата, която според мен е по-съществена, е, чезадницата на Траби е доста по-лека от задницата на голфа, като при него са поставени под прав ъгъл, а при Траби компенсирам теглото с наклон. За ъгъла - прикапваме и гледаме как е, ако не ни хареса - режем и пак. Смятам, че е много добре отзад с този ъгъл, ако искаш ще го измеря и ще ти кажа колко градуса е
|
Четвъртък, 30.09.2010 г. 11:00 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Ок ще се радвам на инфото за амортисьора( нещо приблизително). А долу на носача ухото използва трабантовото или ?
А каква е връзката : Феродо, притискател, аксиален лагер
Там какви са частите?
Усили купето докато е още разглобено, слагай вътре ролкейджа от заварени тръби и усилването на предната греда.
|
Четвъртък, 30.09.2010 г. 11:26 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
спокойно бе, човек оттам съм почнал. Ухото на носача е трабантово. Феродото е трабантов диск но без демпфери, аксиалния лагер си е кокса, притискателя е двоен. Съединителя се държи много добре, във времето ще се види колко ще изкара феродото и ще се търсят алтернативни варианти.
|
Четвъртък, 30.09.2010 г. 11:45 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Ъгъла на амортисьора спрямо вертикалата е около 22-3 градуса за задните амортисьори. Добра возия се получи, пробвах го с 3-ма отзад, не кляка много и се държи добре при рязка смяна на посоката и в завои
|
Понеделник, 04.10.2010 г. 21:31 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Гледам има някакво затишие тука
Как върви проекта ?
|
Вторник, 09.11.2010 г. 14:51 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Хайде колега чакаме прогрес ..........?
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Сряда, 10.11.2010 г. 15:15 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Проекта върви, не е замразяван сега правя инсталацията и таблото с новите уреди. Снимки - като ги завърша Ако ви интересува нещо конкретно - питайте Малко бавно напредвам, понеже имам малко свободно време, но в никакъв случай не съм прекратил занимавката с картонената ми кола
|
Сряда, 10.11.2010 г. 20:02 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Ако можеш да ни кажеш за това табло и как го връзваш ,че и аз замислям някакво табло от друга кола. Ама за сега е само мит!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Петък, 12.11.2010 г. 15:56 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Тенекията на таблото си остава оригиналната, модифицирана е само да влизат 3 100-милиметрови уреда (като километража). Килото си остава на мястото, като е от Вартбург, този до 120 ми стига само за 3-та (базикам се), в средата комб. уред от Вартбург, а най-вдясно самостоятелен оборотомер. И 3-те са с рингове като на километража, получи се нещо като Алфа Ромео, но с 3 ринга отделно ще има от тия къстъм уредчетата - за температура и волтметър, но тях не съм ги купил още. Индикационните лампички от Траби километража заминават някъде на удобно и видимо място по таблото. По инсталацията - генератор от Фолксваген, понеже 42А на стандартния на Траби ше ми дойдат малко. Този от VW e 65А. Оттам проводника от самия генератор е заменен с 6-квадратов, поради повишената мощност на алтернатора. Останалото си е стандартно, в + са само кабелите за централното, ел. стъклата, катодното осветление в купето, нивомера в резервоара и други такива дрънкулки. Не съм избрал още цвят на тапицерията на таблото, корите на вратите, задните кори и т.н сега се налага да сменям патронника на контактния, понеже пружинката явно се е скъсала и не връща от положение стартер. Искам да си купя нов, да сте срещали по магазините
|
Петък, 12.11.2010 г. 20:51 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Резервоара, ако е отзад, откъде ще мине маркуча за бензина ?
Седлото на машината изглежда удобно. От каква кола е всъщност ?
Поздрави .
|
Петък, 12.11.2010 г. 21:04 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Да, резервоара е отзад тръбичките са свалени от Форд, такива имах под ръка, и са прекарани по десния праг от вътрешна страна, захванати са със скобичките от форда и се получи все едно оригинално си е имало Предните седалки са от Фиат Купе - пак 'стани та да седна'. Задната съм я дал да ми я направят в стил като предните - черна кожа с подходящите релефи.
|
Петък, 12.11.2010 г. 21:07 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Колега много ми харесва как звучи интериора ,ако можеш няколко снимчици да щракнеш дори и да не е завършен.
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Събота, 13.11.2010 г. 01:08 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Скоро ще снимам, да си довърша инсталацийката и да слагам тенекията отгоре и ще щракна някоя снимчица.
|
Събота, 13.11.2010 г. 11:02 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Колега с този двигател ,как мислиш да го легализираш за движение? Имаш ли му документи номера ....?
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Сряда, 24.11.2010 г. 15:24 ч. |
|
|
steffcho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч. Мнения: 104 Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
|
Re: Моето Траби 601 - реставрация и лек тунинг
Имам документи за мотора, но не е регистриран с колата, т.е не е минавал тест. Като дойде време да се пуска, ще ходя на техно. Карал съм донора, който си беше с Вартбургов мотор от Пловдив (откъдето го купих) до Стара Загора по АМ "Тракия", но на риск гледах да се сливам общо взето с движението и скорости от 120-130км/ч не бяха проблем. Средна скорост около 115-120км/ч. Максимална около 160км/ч.
|
Четвъртък, 25.11.2010 г. 09:34 ч. |
|
|