Автор |
Съобщение |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Debica е твойта гума, бро. 3000 км на Шкодата и 6000 на Варгата (с пилежи на почти всеки светофар през лятото), и все още има достоен грайфер. Колко дупки са отнесли тези гуми - само те си знаят. Сцеплението на сняг е добро (гумите са всесезонни), и струват 60-70 лева бройката (по спомен, може и да са се вдигнали). Аз ако ще обувам Варгата, ще е именно с Дебики. Щото съм доволен.
Един познат сложи летни гуми на тежка кола (BMW 518), и каза че друга марка гуми няма да си купи повече. Така че това със слабите бордове явно е било единична бройка или партида.
Ето ви и гумата. Това е старият модел. Именно той е на колата.
А ето го и новият:
Маловажна подробност. Фирмата е полска, не е чешка. Не че има значение де, щом правят хубави неща.
|
Вторник, 26.02.2008 г. 13:07 ч. |
|
|
tehribo
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:55 ч. Мнения: 4
|
момчета за 50-60лв едната гума ли говорим ?
|
Вторник, 04.03.2008 г. 01:04 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
еми за нови да ...
_________________
|
Вторник, 04.03.2008 г. 01:41 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Толова. А интересното е, че като инвестиция излизат по-евтино. Като си вземеш за 20лв една уж запазена от моргата, дето половината грайфер го няма...има половината живот на новата, само дето се е поспекла вече и няма същите качества. За лятото всичко зависи от стила на каране. Ако се кара а сухо може със всевъжможни галоши, но на мокро трябва да се кара изключително внимателно ако не са хубави гумите иначе е все едно караш с дръпната ръчна Но за зимата ако не искаш да си камикадзе трябва задължително нови или много запазени зимни гуми.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 09:09 ч. |
|
|
tehribo
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:55 ч. Мнения: 4
|
мене ако ме видите с кви гуми карах тая зима, ще ме изритате от форума и ще ми теглите майните
Ама кво да направя не ми се дават пари за гуми и тва е.
Днес гледах, че задните са що-годе добре, но предните, особено предната дясна са гладки(буквално!).
Дайте съвет , моля откъде да измисля 2 предни гуми ?
|
Вторник, 04.03.2008 г. 23:29 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Тая работа с измислянето и намирането ставаше едно време при комунизма. Сега всичко се купува Между 10 и 20лв на гума има по моргите, като при повече търсене и добър късмет може да се попадне на доста запазени.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 23:34 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
Да, стига да имаш връзки за да ти ги отделят. Пичове не се занимавайте с такива гуми (говорим за гуми) а не боя, вежди и пр. Ако карате с такива стари гуми, гуми на които им е минал нормалния живот, но според нас не, овелчавват риска от ........ Това не е работа да караш с подметки, та гумите са 50% от колата. Вие решавате
|
Сряда, 05.03.2008 г. 09:04 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Кат не ти се дават пари за гуми няма да караш Ей това вземи направи Ще отрепеш някои пешеходец, понеже не ти се дават пари за гуми Не ми пука, че ти ще се претрепеш - сам си си виновен, но да не завлечеш и някой друг покраий теб...
После що ставали катастрофи, как можело да се кара с неизправни коли и държавата била виновна с лошите пътища...
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 05.03.2008 г. 15:05 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
За съжаление и аз тръгнах от грешния път, че качеството на колата започва от външния вид и силата на музиката, а не от двигател, окачване, спирачки гуми и др. В крайна сметка като попаднах в няколко полуарарийни ситуации заради икономии в техническата част, ми дойде акъла в главата и започнах да инвестирам именно там. И по-интересното е че там частите за трабанта са най-евтини - една боя излиза по-скъпо отколкото ремонт на окачване, спирачки и кормилна уредба. Но човек рядко се учи от опита на другите и трябва сам да си изпати от глупостите за да се усети. Аз за мен си реших проблема - 2 комплекта нови гуми - 4 летни и 4 зимни. Всичко излезе към 500лв, но сега поне знам какво карам, а не да се чудя ще взема ли тоя завой или няма да го взема.
|
Сряда, 05.03.2008 г. 15:39 ч. |
|
|
tehribo
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:55 ч. Мнения: 4
|
добре съгласих се, ще се дават пари за гуми.
И все пак комплекта струва почти колкото един трабант
|
Сряда, 05.03.2008 г. 19:00 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
А живота си на колко го оценяваш?
Май е много по-скъп и ценен от комплект гуми (колкото и скъпи да са те)...
|
Сряда, 05.03.2008 г. 19:18 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Колко струва един трабант? Защото дори за кабриото дето не прилича на кола съм дал поне 200лв, а за жълтия същото ама с още една нула. Спрете да сравнявате трабант/вартбург по стойност с някой, дето става само да вършиш селскостопанска работа и да се придвижваш между селата при това с огромен риск за собствения и живота на другите. Защото трабанта може и да се купува за 100лв, но за да го направиш КОЛА, напълно легална и доколкото се може адекватна на пътната обстановка, трябват поне 600-700лв и то ако си го правиш сам и при наличие на евтини части.
|
Сряда, 05.03.2008 г. 20:42 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Препоръчват ми Дебика,Барум и Корморан. Иначе Лассата - летни не са лоши след 1000км-сега държат много добре и не свирят.Траял-а забрави - тежки са, въпреки че изкараха 5 години. Цените са до 65лв бройката. Помпя ги на 2.0 атм. Карам само с 145/R80/13. Сега съм на 2 комплекта Ласса: летни - 4 бр. и зимни - 4 бр.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Петък, 14.11.2008 г. 22:51 ч., променена общо 1 път
|
Събота, 29.03.2008 г. 04:20 ч. |
|
|
mimoz@
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 18:31 ч. Мнения: 31 Местоположение: Русе
|
Досега карах с 145/80/13 но ми попаднаха 135/80/13 Как ще се отрази на Траби и съответно на разхода на гориво
_________________ Жената зад волана е като звездата в небето Ти нея я виждаш-тя тебе не
|
Събота, 14.06.2008 г. 18:05 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
135/80/13 стават но за задни. отпред качват разхода. справка по сайтове за гуми има калкулатор как се променя отчитането на км но от порядъка на 5 % повече -> толкова бензин повече
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Събота, 14.06.2008 г. 18:15 ч. |
|
|