Напиши нова тема Отговори на тема  [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Росинант 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: Росинант
Трудно ми е да преценя дали битума сам по себе си има шумоизолиращ ефект, защото изпускателната уредба е нова, има тапицерия на тавана и допълнителна вата във вратите и калниците и определено вътре е много по-тихо от нормалното. Като цяло целта на това покритие е да защитава и изолира от влага пода, но също и да обира вибрациите. Една ролка е предостатъчна за целия под, остава за да се покрият и задните бомбета.

Монтиране на страничната тапицерия за "делукс":

Изображение

Наложи се да прибоядисам всички онези странни валтери и кечета в цвета на страничните панели, тук слагам едно за проба:
Изображение

Пробно монтиране на таблото:
Изображение

Изображение

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Петък, 11.06.2010 г. 00:21 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение Re: Росинант
Има и шумоизолационен ефект разбира се. :idea:

Една препоръка към Орлича: Пускай малко повече информация,не само около етапите на работа,а и за материалите използвани за целта
(Фирма производител,описание на продукта,място на покупка) и евентуално цени.(нищо че вече може да не са актуални.)

Поздрави.


Петък, 11.06.2010 г. 12:04 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение Re: Росинант
Орлич,
поздравления за труда и за табиетлъка, че не се отказваш. Бих ти препоръчал да протектираш (нещо като капсуловане) на предният и задният ресори. Освен почистването им с нафта и телена четка, следва гресирането им с хубава грес и обвиването им с мушама и фиксирането им с тел. Няма да изглежда много красиво, но ефектът ще го усещаш с времето - добре защитени и гресирани ресори дават усещането, че се возиш в Ролс-Ройс, особено по по-разбити пътища. Няма да се притесняваш за кал, сняг, дъжд, студ, жеги. Това капсуловане ще ги направи вечни. :wink:

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Събота, 12.06.2010 г. 02:23 ч.
Профил YIM WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: Росинант
Няма проблем, стига само да си спомня... За 5 години активна работа по реставрацията съм ползвал десетки видове материали и инструменти, които съм набавял предимно от практикер, бриколаж и култовите "соц" железарии. Много по-лесно ми е да отговоря на "как направи еди-какво си", отколкото цената на кутията боя "3 в 1", която съм ползвал за вътрешността на подкалниците през 2007-ма. Ще погледна какво ми е останало от различните мазила и лепила и ще съставя списък с основните материали.

Относно ресорите: При мен и двата са чисто нови, което означава че са с оригиналната смазка. Нямам намерението да ги мажа допълнително, защото и сега са много меки и правят колата ужасно нестабилна при завои с 4 човека и багаж на дълъг път. Разглабянето, гресирането и затварянето с брезентов кожух на ресорите (тук допълвам и полирането на отделните листове преди да се монтират един в друг) го препоръчвам единствено ако се кара само градско и то без товарене на хора или багаж - в противен случай има голяма опасност ресорът да се счупи от намаленото триене между листовете и по-голямата амплитуда на деформация при рязко натоварване т.е. дупка или голяма неравност. Това не означава обаче, че не трябва да се мацва с пръст профилактично.

Стигнахме до "административната" част:

Документите на Росинант бяха иззети от КАТ и съответно официално бе спян от движение през 2004 г. поради техническа неизправност. Междувременно обаче се сменят номерата а с това и регистрацията е служебно прекратена, т.е. единственото с което разполагах бяха старите жълти соц невалидни номера..
Изображение


Последваха ГО, данъци, пълномощни, молби и след близо месец разкарване из лабиринтите на българската бюрокрация дойде време за КАТ. Датата е 04.05.2010. Приготовления в последната минута:

Изображение

Изображение

Изображение

Излишно е да споменавам какво предизвиква гледката на Трабант с номера за НОВ ВНОС в софийския сутрешен трафик и на паркинга пред КАТ 8)

Росинант в предизпитна треска:

Изображение

След 45 минутен кастинг за танцуване върху спирачни валци, "кажи сега а-а-а да ти видя с фенерче ЕГН-то", изпълнение на симфония в два такта в затворено помещение с елементи на палаво намигване "къси-дълги" и разглезен от комплиментите на журито - Росинант ухилен, а собственика му щастлив:

Изображение

Росинант при връчване на Дипломата:

Изображение

Изображение

Изображение

И веднага след това "съвсем случайна" среща със съученик, Оперен лауреат:

Изображение

Изображение

[smilie=2beers]

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Събота, 12.06.2010 г. 14:59 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение Re: Росинант
Номерата символизират ли нещо или просто си искал да са същите?


Неделя, 13.06.2010 г. 08:47 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: Росинант
Беше много важно да е със същите цифри. Без тях някакси щеше да загуби от автентичността си, помня го като чисто нов с този номер.

Изображение

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Неделя, 13.06.2010 г. 16:18 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 02.01.2010 г. 11:52 ч.
Мнения: 15
Местоположение: Dresden, Germany
Мнение Re: Росинант
Thumbs up [smilie=ok] That's just about the limit. [smilie=cocktail] This is great. [smilie=drap]
Thank you for the nice pictures and informations.
I hope my Universal is also soon ready and our both cars will meet sometimes. [smilie=2beers]
Hajo
PS Pleace Webmaster, translate my text. :wink:


Вторник, 13.07.2010 г. 10:14 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч.
Мнения: 155
Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
Мнение Re: Росинант
Браво Колега.Това е най-хубавият Трабант които някога съм виждал :D :D :D :D :D


Сряда, 04.05.2011 г. 17:52 ч.
Профил
Музикалният
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч.
Мнения: 105
Местоположение: Русе
Automobile: Trab
Мнение Re: Росинант
за този автомобил думите са излишни!

_________________
трабанта завива с ръчна, не с кормило!


Петък, 06.05.2011 г. 15:49 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Росинант
За мен беше невероятно преживяване да се повозя !


Четвъртък, 12.05.2011 г. 19:42 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 02.01.2010 г. 11:52 ч.
Мнения: 15
Местоположение: Dresden, Germany
Мнение Re: Росинант
I had seen the Rosinant in Germany at the 16th meeting ITT in Zwickau. [smilie=2beers]
Изображение
Hajo


Понеделник, 04.07.2011 г. 08:44 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч.
Мнения: 155
Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
Мнение Re: Росинант
Трабантите на ход ли сте ги карали?

Снимката е СКАНДАЛНА


Понеделник, 04.07.2011 г. 17:23 ч.
Профил
Trabant ML
Аватар

Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч.
Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
Мнение Re: Росинант
На ход разбирасе. Орлич добре се грижиш за него :lol:

_________________
С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват.
Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?


Понеделник, 04.07.2011 г. 18:40 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 02.01.2010 г. 11:52 ч.
Мнения: 15
Местоположение: Dresden, Germany
Мнение Re: Росинант
@ stankofen
Thank you for the compliment.
I have not seen the Trabant 601S Combi (accurately Universal) in Germany.
However, I will make a nicer picture from the Universal in 2013 in Zwickau / Germany.
Greetings Hajo

PS Webmaster please translate. Thank you.
[smilie=angry] дЗ
@ stankofen
Благодаря ви за комплимента.
Аз не съм виждал на Трабант 601S Combi (точно Universal) в Германия.
Въпреки това, аз ще направя един хубав картина от Universal през 2013 г. в Цвикау / Германия.
Поздрави Hajo

PS Webmaster Моля, преведете. Благодаря.


Вторник, 05.07.2011 г. 18:47 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 20.02.2011 г. 16:09 ч.
Мнения: 155
Местоположение: Varna,Bulgaria
Automobile: Trabant 601S,Vw Golf
Мнение Re: Росинант
@Hajo06
Thanks for the correction colleague [smilie=2beers] [smilie=2beers]


Вторник, 05.07.2011 г. 20:56 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 48 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов