Напиши нова тема Отговори на тема  [ 222 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Следваща
Трабант 
Автор Съобщение
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение Re: Трабант
xbs_pioneer написа:
провери си и изолацията където е ръчната.. при мен имаше един момент дето се бях побъркал от къде ми изпуска а накрая излезе че е от дупката и с течението през отворения прозорец го вкарва в купето :lol:

+ Спортно гърне, "гледащо" назад и антикрило, което завихря отзад всичко, що може...

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Събота, 05.12.2009 г. 13:26 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Трабант
Загрях колекторните тръби и се опекоха, като преди бяха яко омаслени и сега няма да вкарва пушек
проблема май е решен, ще се пробва по натам дали вкарва пушек.
Радвам се също че ми течеше вода от задния прозорец, но със черен силикон оправих всичко и сега не влиза никаква вода :D :D
Искам да ви попитам ако изрежа един кръгъл отвор Ф100 на задния правоъгълен капак на двигателя и излизащия от там топъл въздух да го вкарам в купето няма ли да е по-добре от стандартното парно (от сорта на "ако ти избие гарнитура" нямат влияние, защото спирам въздуха, оправям си го и продължавам напред)
Какво ви е мнението??

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Събота, 05.12.2009 г. 21:13 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение Re: Трабант
Пробвай да сложиш вентилатор на стандартното парно. По-добре по-слаба струя, но с по-висока температура. ;)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Събота, 05.12.2009 г. 21:20 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Трабант
Не. Това, което се прави на капака на двигателя е да се задъни отдолу. Капака, който е зад мотора е отворен само отдолу. За зимата можеш там с болтчета да вържеш парче ламарина. Двигателя загрява по-бързо, а парното духа по-силно.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 05.12.2009 г. 22:14 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Трабант
ще пробвам, ще режа, ще слагам - сега само време да има (топлата вода няма да я откривам наново), за тенекията дето затапва капака не искам, защото моя си загрява доста и без нея :)

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Събота, 05.12.2009 г. 22:31 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Трабант
В общи линии това са вариантите за подсилване на оригиналното парно:

- ламарина под задния капак на двигателя
- изолиране с вата на предното гърне и въздуховодите
- ел. вентилатор някъде по пътя на парното

Ти си избери кой най-много те устройва. Аз направих и трите и стана доста добре.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 05.12.2009 г. 22:33 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Трабант
Е това дето съм го направил е пълна щуротия, не се лъжете и вие хахаха
Изображение
Че работи, работи но проблема се изразява в това, че като отвора клапата за топлия въздух, се чува двигателя на трабанта все едно работи при мене.
Бях го сложил с идеята да вкарам вътре 1, 2 че и 3 - 12 см. вентилатора (като сложа вентилаторите и ако се чува двигателя отново ще мисля друг начин)

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Събота, 05.12.2009 г. 22:44 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Трабант
Колега, доколкото виждам в момента нямаш никакво парно. Оригиналното парно е от две части:

1. От кожуха на колектора се стопля въздух и отива директно в купето.

2. Топлия въздух от охлаждането на двигателя излиза през черния кожух и с тръба отива в кожуха на предното гърне, от там по широката тръба в купето.

Тази конфигурация в момента колкото и вентилатори да сложиш няма да прави нищо.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 05.12.2009 г. 23:08 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Трабант
Я обясни за тоя кожух на колектора дето върви право в купето, защото аз такова нещо за пръв път чувам.
Имам една тръба от (мисля това дето ти казваш кожух на колектора) и отива в гърнето (на снимката не се вижда)
другия отвор съм го затапил нарочно, защото от там духа студен въздух (или поне беше студен защото двигателя не беше загрял)
При оригиналното имах 2 маркуча - един отива в гърнето и понеже преди време ми беше спукано вкарваше дим в купето и не можеше да се оправи, а другия маркуч в едно над гърнето и нищо друго :) :)

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Събота, 05.12.2009 г. 23:35 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение Re: Трабант
Доофус, ще ти замине предното гърне, ако не се продухва от вентилатора(ти си махнал тази тръба и дори си я затапил???)-немеца правилно го е измислил. Очаквай скоро да замирише на изгорели газове в купето. А иначе другата половина е правилна-топлият въздух отива в купето, но след като е продухан от турбината.
За зимата си облечи гърнетата и двигателната кутия, затвори си задните отвори на двигателната кутия и ще имаш отопление 50градуса в купето в най-големият студ.
Провери и онази малка тръбичка от вторият път на турбината-надолу, дето минава през колекторната тръба.
Ако нещо не ти е ясно-питай нашите сервизни майстори-те имат огромен опит с такива доработки (все пак в Русе температурите падат до - 20 градуса през зимата).

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Събота, 05.12.2009 г. 23:51 ч.
Профил YIM WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Трабант
Въздуха от колектора не отива директно в купето, а пак минава през кривата тръба, която обединява двата въздушни потока.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 06.12.2009 г. 00:00 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Трабант
Сложих оригиналното парно и го пробвах - на 18 км беше толкова много загряло, че чак почна да ми става гадно. Незнаех че е толкова яко - остава турбина да сложа за въздуха и евентуално вата по примера на theultimate [smilie=2beers] а и да запуша оригиналния отвор дето се охлажда :mrgreen:
Не вкарва и гадна миризма :)
Само дето имах проГлем - на връщане се спусках по нанадолно и по някое време ми е блокирала спирачката на дясно предно колело и като се прибрах у нас джантата пареше
/изглежда на предно ляво не е спирало и затова е станало така/
Ще налаза доктор Зизи по скайпа за да ми обясни тамън как да смена и един маншон при скоростната кутия, защото е скъсан и влизат боклуци при каретата.

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Понеделник, 07.12.2009 г. 09:56 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Трабант
Трябва ти турбина ако ще караш градско. Моята турбина духаше все едно постоянно карам с 80-90. И на извънградско има полза, че като почнеш да спускаш на празен ход пак няма никой. Обаче има една малка подробност. Тая турбина трябва да работи постоянно - ако не искаш да ти е топло затваряш клапата и започва да духа топлото навън. При спряна турбина парното най-вероятно ще прегрее като няма циркулация на въздуха.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 07.12.2009 г. 17:28 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 15.12.2009 г. 01:22 ч.
Мнения: 3
Местоположение: Търговище
Skype: playboydyd
Мнение Re: Трабант
Много готин е станал трабанта :!: :!: браво [smilie=2beers]


Вторник, 15.12.2009 г. 01:30 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Трабант
Тенкс mitko1231 :)
Днеска ставам и отивам да видя машината и ооооо Дядо Мраз ми е направил подарък, Благодаря Дядо Мраз за волвана ;) обещавам да слушам през новата година и да скрия жиците дето се виждат, а по средата на волвана да сложа логото на трабант
Изображение

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Четвъртък, 31.12.2009 г. 13:12 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 222 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов