Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Фарове 353
Според мен основната причина е следната. Как тъпия катаджия ще знае дали ксенона е оригинален? На вартбурга е ясно, че не е. Но западна кола може и да е оригинален, може и афтърмаркет да е. Какво сега....ще отваря под капака, ще проверява в няква база данни или ще гледа някви етикети...умряла работа. За тия пари може да спре няколко човека за превишена скорост или говорене по телефона..... Или ще лежи под колата да гледа гърнето оригинално ли е, неоригинално съвместимо или някакво съвсем различно?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 01.05.2009 г. 00:06 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Фарове 353
theultimate...нищо няма да гледат.За акта трябват актосъставител и свидетел.Спират те от движение,пишат ти акт,после началника им ти набутва едно дебело наказателно постановление,пък нататък ти ако искаш-доказвай,че не са ти преработени светлините и ксенона ти е заводски.Те нищо не трябва да доказват.Те установаяват нарушение.Никой не му дреме на уЯ дали наистина си нарушител.Те си го пишат в акта и за тях въпросът приключва.Нищо не трябва да прилагат и да доказват.В административния процес актът се ползва с доказателствена сила за отразените в него обстоятелства.Обратно на цялото останало право в БГ и Европа.Тук си виновен до доказване на противното.Как ще го доказваш-твоя си работа.Трябвало да различават...нищо не им трябва да различават.Дори модела на колата не са длъжни да пишат правилно.Идентифициращият белег на МПС е регистрационния номер,а не марка,модел,година и т.н.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 01.05.2009 г. 17:45 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Фарове 353
Ами хубаво право си имаме значи. Да живее банкнотата от 20лв Вече без 1-2 такива не смея да се кача в колата.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 02.05.2009 г. 00:06 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Фарове 353
И като стана въпрос за лупи...някой има ли идея, дали може това да се направи в БГ?
|
Понеделник, 04.05.2009 г. 01:51 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Фарове 353
Човека пита за лупите, не за грозните тенекийки. Иначе - Мерцедес W124 е с квадратни фарове, и за него се предлагат такива фарчета. Като имаш в предвид, че блока с лупата е отделен модул, би трябвало да нямаш никакви проблеми с демонтирането му от Мерцовия фар и натаманяването му на някой дърт и потъмнял вартбургов. По моргите можеш да намериш и някой катастрофирал Мерцедес или BMW от новите модели - тях можеш да ги регулираш в движение (електрически или вакуумно), но и съответно ще им искат доста $ухо вещество.
_________________ Hard to the core !
|
Понеделник, 04.05.2009 г. 12:02 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Фарове 353
Мдаааа, това е много добра идея! Но такива фарове със лупи няма фабрични....следователно няма по моргите.....следователно много пари! Ще видим.
|
Понеделник, 04.05.2009 г. 20:55 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Фарове 353
По-големия проблем е стъклото отпред.Трябва да е нещо без разсейватели.От там идва проблема с ксеноните,а не от самите крушки.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 04.05.2009 г. 21:17 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Фарове 353
Половината коли по улиците се карат с ония синкавите китайски крушки по 100 вата, на които пише, че са забранени за употреба в ЕС и блестят ужасно много вечерно време и досега не съм чул на някой да са му направили проблем за това. Съмнявам се и за не фабричен ксенон някой катаджия да се заяде.
_________________ GameOn
Последна промяна Turbo на Вторник, 09.06.2009 г. 22:17 ч., променена общо 2 пъти
|
Вторник, 05.05.2009 г. 19:34 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Фарове 353
Говорете си каквото искате че не бил хубав ксенона. От вчера съм с 55W bixenon на голфа (съшия като този, който се слага на трабант). Ми.....нема такова яко светене. Вече не се хакам по дупките и не се разминавам с 20, щото преди нищо не се виждаше. Така или иначе всяка трета четвърта кола в София е с монтиран ксенон. Да не говорим че постоянно виждам коли, на които им свети целия фар, което значи че са си махнали чашките и/или имат нерегулирани фарове или просто карат на дълги. Така че хубаво регулиран ксенон на оригинални фарове е последния проблем по пътищата... Освен това мене бяла светлина ме дразни много по-малко отколкото жълта. Дори в нас наслагах бели енергоспестяващи крушки (мисля че и те са като ксеноновите) и като свети бяло дразни много по-малко очите.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 01.09.2009 г. 14:45 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Re: Фарове 353
На мен ми харесва доработката. Тук специалистите по регулиране на фарове и техническата експертиза ще се произнесат за законността и ефективността й. Щом сега имате възможност, защо да не опитате, стига да си заслужава и да не пречи светлинният сноп на останалите водачи на пътя. Знам, че е по-икономично за акумулатора, особено през есенно-зимният сезон, който вече наближава. А и е по-безопасно за водача, когато има добра осветеност на пътя, а и за пешеходците, които забелязват отдалеч наближаващото превозно средство.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Сряда, 02.09.2009 г. 04:01 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Фарове 353
Аз минах реглаж и майстора ми каза, че е екстра. По-икономично е, защото вечер не се бухаш по всяка втора дупка
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 02.09.2009 г. 09:25 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
Re: Фарове 353
заслепяване... Какво е това ? Ами да ксенона недобре регулиран дразни... Карам доста нощем и съм го изпитал на главата си... обаче ... друго се вижда.... За дразненето - едно време с Вастбург-а 353 повечето го знаете... имашестрашни фарове! страхотни ... не съм карал кола или дори БУС със такива... това беше най-доброто от всичко... нямаше нощ нямаше ден! Дългите светлини бяха сигурно километър (така ти се струва отвътре) .... беше невероятно.... късите бяха супер мощни и те... крушките бяха нормални 50/55В (ако не се лъжа) .... на къси на доста хора им блестеше... и смъкнати и вдигнати.... колата си имаше фарове....и да дразнеше ги ... но какво да направя бяха си заводски регулирани никой не ги беше пипал... аз да ги развалям?! имал съм случеи с някъв Джип карам на къси.... точно излизам от Осенец посока Русе и пред мен един Джип спуска по байря... аз катеря... на КЪСИ! оня ми пуска дълги аз му премигвам ... оня пуска фарове за мъгла .... ядосах се разтоянието беше над 400м (м/у нас) пуснах дълги и халогени (които непозвах поради липсата на качество от тях) и оня царвул пусна авариини и спря.... фаровете бяха забити.... мн дълго стана описанието ми Но искам да ви кажа следното: че може и с обикновенни крушки със супер регулирани фарове пак да ви блестят.... слагайте ксенони .... и не се тревожете ни за стълка ни за нищо.... Браво на колегата дал пари за ксенон.... п.с Гледайте ксенона да не ви е 8000к... че няма да ви е добре на мокро.... КОНТРАСТИРА яко в мокрия път...... най-добре 5000к - макс 6000к както са и фабричните ксенони
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Вторник, 24.11.2009 г. 12:51 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Фарове 353
Намират се и комплекти ксенон с лупи. Гимнастиката е да се свали стъклото и да се монтира прожектора. Има ги за различни стандарти: Н1, Н7, Н4. В кристален фар би станало най-цивилизовано, а за Трабанта предполагам не е трудно да се намери, нали са си кръгли, все от някой гоуф ще пасне. Другият вариант е по старото стъкло да се огъне във вакуум пластмасово "стъкло" - нещо като дървено желязо Продават ги по форумите, но да не пускам линкове, за да стане реклама. http://img186.imageshack.us/i/bixenon11.jpg/http://img140.imageshack.us/i/ollo.jpg/
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Вторник, 24.11.2009 г. 14:31 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Фарове 353
Би-ксенон в лупа до сега не съм виждал. Относно заводското регулиране - това е смешно. Тая кола за 20 години е минала през какви ли не дупки, много е вероятно да е блъскана, да са сменяни фарове и т.н. Едно регулиране на фарове в СБА е 5лв.....
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 24.11.2009 г. 20:13 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
Re: Фарове 353
Васе незнам.... Може и да си прав... но моята нито беше блускана нито фаровете смеяни... небеше пипано нищо.... пребоядисването беше с облепяне на фаровете.... м/у другото предпочитам ксенон с по жълтеникава светлина ... по красиво е... за разлика от синия пернишки 16к .... Биксенон е мн сложна системата ... нещата се усложняват допълнително много...
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Сряда, 25.11.2009 г. 01:41 ч. |
|
|