Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Промяна на окачването на 353 (макферсон?) 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Говорих с един познат, който като цяло е против идеята за подобряване на окачването на 353 и всякакви подобрения по него..
Та искам да ви питам който е променял окачването доволен ли е, не е ли, смятате ли че ако се остави само долния носач(т.е. да стане макферсон) ще се подобри значително поведението на колата... и като цяло всеки който си е "играл" с окачването да каже какво е правил и какво е постигнал :wink:


Понеделник, 27.07.2009 г. 22:13 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Фраш е с такива теми. Мога да се хвана на бас че най-голям ефект е постигнато с нови широки гуми и нови маркови амортисьори :)

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 27.07.2009 г. 23:53 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
theultimate написа:
Фраш е с такива теми. Мога да се хвана на бас че най-голям ефект е постигнато с нови широки гуми и нови маркови амортисьори :)

И кой го е правил това...


Вторник, 28.07.2009 г. 12:02 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Точно. Повечето хора имат проблеми с амортисьорите (което при това меко и дългоходово окачване е смърт), карат с тесни 2 употреба гуми, тук там поразбит някой шарнир и си мислят че проблема на окачването на вартбурга е идеята му. Ивака примерно е без никакъв тунинг, пък никога не се е оплаквал.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 28.07.2009 г. 15:13 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
аз лично Ивака не го познавам, но нали се сещате че не ти трябва кой знае какво окачване че да вдигнеш 170.. на мен окачването ми трябва по скоро със състезателна цел, т.е. грип каране -завой й добро поведение на колата... ако на 353 със стоково окачване му се сложат едни сликове ше има да се търкаля по завойте та ше се скъса... чакам мнения на хора които имат практичести опит :wink:


Вторник, 28.07.2009 г. 17:05 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Е хубаво, ама защо точно на макферсон се мяташ? Те фераритата ги правят с двойна ключица, ти макферсон. Пък и като оставиш само долния носач как ще докараш надлъжна устойчивост на колелото, дето и без това липсва. Практически опит има в темата на georgstz. Коцето също е пробвал това онова. Аз мога да ти кажа само, че като се повтвърди малко предницата става много приятна и неутрална кола. Недозавиване на практика няма или поне не и с 50-те коня. Иска малко по-твърди пружини отпред, 4 по-твърди амортисьора, ама без да се прекалява и за пътя става доста добра кола.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Сряда, 29.07.2009 г. 00:25 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Е добре, за какво ти е тоя макферсон? В момента съм с газови двойнодействащи отпред Sachs - колата завива перфектно, адски директна е. За отзад взех амортисьори от Клио 1 Bilstein серия b4, по-къси са с около 4см и като смъкна колата ще стане идеално като ход.
Като за начало мисля, да го направя с оригинални Варгови пружини рязани с една навивка, въпреки че не искам. :? А за ъгъла на предните гуми - ами незнам как ще го направиш...аз имам, но незнам от какво се е получил. Казваха ми, че шарнирите били счупени, лагерите....ама и двете са нови. А иначе за кола с предно трябва, да е някъде -2.5 градуса, въпреки че е относително. Вариянта, който аз съм си мислил е шарнири с по-къса ос отгоре и такива с по-дълга отдолу. Сподели какво мислиш точно, да правиш, че ме заинтригува...с това грип каране.


Сряда, 29.07.2009 г. 12:28 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
ами като цяло по колата мисля да я правя да върви както трябва и понеже най-малко знам за окачването питам, за да знам кво да правя... вече имам мерцедесови пружини от 190 за отпред и от сиера за отзад ... от стария ми варц съм свалил единия преден амортисьор за да ходя по магазините и да проверявам с кво пасва и с кво не... но знам че за да може да се ползва пълния капацитет на една кола трябва да има мн добро окачване... и смятам дори преди да съм довършил проекта си да участвам в някое от състезанията на дрифтинг-бг и това може да е начало на нещо по хубаво .. знае ли човек :wink:


Сряда, 29.07.2009 г. 15:38 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Аз тая година ходих и на двата кръга в Плевен, бях заедно с 2tFeN. На следващото също мисля да дойда, трябва да се видим. :wink: Иначе браво за пружините, аз се отказах да си търся такива, защото са много твърди, а на мен ми трябва за всекидневно каране. Трябва да видиш колко ще ти смъкнат колата и така да търсиш амортисьори. Пак казвам - от Клио са идеални. Ако намериш жълто или червено Кони или пък Билщайн Б6 ще е перфектно...

Допълнение: Току що говорих с georgstz, който ми обясни как са направили наклон на предните гуми.. Удължавали са долния носач с 2см. което е излязло около -1 градус. Като има и промени по поставянето на самата полуоска с цел да не излезе. Отделно сега ще проведат тестове с нови три отделни резонаторни гърнета/на всеки цилиндър отделно/. Като ще участват на Планинско "Шипка" 8-9 Август 2009. Датата не е сигурна до колкото разбирам.


Сряда, 29.07.2009 г. 15:57 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
аз все си мисля че пружините винаги могат да се сменят и колата да се снижи, нооо аз живея в Плевен и то на Дружба а тук са такива трапове че не искам и да си помислям за снижаване... знам че не е само тук, а навсякъде има проблеми с това ... та тия 5-6 сантима които ще сваля колата няма да са толкова фатални за момента :wink:
заинтригуван съм от състезанието за което казваш и ако искат тия пичове да им дам една стойка за камера ако си нямат... та да направят едни свестни кадри на които да се радваме всички


Сряда, 29.07.2009 г. 21:42 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Ами аз имам чувството, че тия клепове са снимани с телефон...Иначе наистина трябва едни хубави кадри, а най-много ще се изкефя на онборд.


Четвъртък, 30.07.2009 г. 12:31 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Предимството на макферсона е,че при ниска цена дава сравнително добри резултати.Евтин е.Ама за тия пари-толкова.От по-сериозните коли няма нито една,претендираща за добра стабилност,дето да е на макферсон.Доста по-скожно им е окачването,с много елементи.Съответно-поддръжката му е АД !И като труд,и като цена.
При Вартбурга и стандартното окачване си е достатъчно добро.За соц машина си е направо безсрамно комфортен.И гази в най-страшните дупки.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 30.07.2009 г. 18:14 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Колега.....трудно ще направиш кола, която е добра на пистата и в същото време си минава без проблем през кварталните дупки. За да направиш една стара кола за писта, определено трябва да прежалиш ежедневното каране. Типичен пример е че като се сложат три карбуратора и резонаторна фуния вартбурга почва да харчи като форд мустанг но и върви доста.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 30.07.2009 г. 19:40 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
Това щях да пиша и аз. Как така искаш да ти остане колата висока, а в същото време, да я караш на писта?!? :roll: Аз се радвам, че поне в Русе пътищата са повече от прилични, може би най-добрата инфраструктура по това отношение имаме от по-големите градове.


Събота, 01.08.2009 г. 10:59 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Промяна на окачването на 353 (макферсон?)
абе пичове вие виждали ли сте бегачките от WRC колко са високи ?


Събота, 01.08.2009 г. 17:28 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов